AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Uff det er masse lyder i rørene på badet: jeg skjønner ingenting🫣Har aldr vært sånn før, i et 4 år gammelt 4M bolig 😬Noen spes grunn til at det plutselig er slik? Anonymkode: f89bb...12a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Du har renset sluk og rørene regelmessig? Surkling og klukking er tegn på at det holder på å gå tett. Anonymkode: 0e20a...a8c
NakenPanda Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 (endret) Vi hadde surkling og lyder i rør i blokka vår her en periode, og det gikk tett i etasjene under oss og masse gugg kom opp av vaskene i de første etasjene pga press fra oss over som fremdeles sendte ned vann. Jo før jo heller få en rørlegger til å sjekke dette ut, de kan stake og sjekke med kamera i rørene. Ikke sikkert at lokal rensing hjelper men dere trenger mekanisk staking i rør. Det endre neppe godt om dere ignorerer det Endret 22. februar 2024 av NakenPanda
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har renset sluk og rørene regelmessig? Surkling og klukking er tegn på at det holder på å gå tett. Anonymkode: 0e20a...a8c Denne lyden merket jeg i går etter at jeg renset sluk i dusj. Det var egentlig ingenting å rense, noe som er snålt. Jeg bruker mudin i vask på kjøkken og bad, ca hver 3.mnd. Sluken i dusjen renses hver 3.eller 4.mnd. Anonymkode: f89bb...12a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne lyden merket jeg i går etter at jeg renset sluk i dusj. Det var egentlig ingenting å rense, noe som er snålt. Jeg bruker mudin i vask på kjøkken og bad, ca hver 3.mnd. Sluken i dusjen renses hver 3.eller 4.mnd. Anonymkode: f89bb...12a Hyppig og/eller feil bruk av mudin vil også virke mot sin hensikt, det kan nærmest bli sement i rørene. Støtter forslag over. Rørlegger. Anonymkode: 0e20a...a8c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Huff😞jeg har sendt melding til styret. Skal holde hardt å få rørlegger før helgen😬 Anonymkode: f89bb...12a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Har også hatt sånne lyder, bor nederst i blokk. Styret her gadd ikke gjøre noe med det før det til slutt rant over hos meg og jeg måtte skaffe akuttrørlegger selv en helg. Hos meg gikk det mange måneder fra lydene begynte til det begynte å komme gugg opp da. Jeg hadde også renset sluk uten å finne noe, her lå blokkeringa langt nede i fellesrørene. Anonymkode: ac577...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå