Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert i babyshower til litt perifer venninne, men må isåfall ta med ett-åringen. Med han er det full fart, men tenker at jeg isåfall kommer «innom» litt etter at de har spist osv for å levere gave og være der litt. Er det innafor, eller bør jeg bare droppe det? 

Anonymkode: 859e9...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være innenfor? 

Anonymkode: 36e04...a4f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Som perifer venninne der barnet ditt kommer til å ta all oppmerksomheten, så vil jeg tenke nei, det er ikke innafor. 

Anonymkode: b6bba...abf

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Fordi det er full fart og de stjeler mye oppmerksomhet i den alderen😅

Anonymkode: 859e9...c25

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Her ville jeg sendt en kjapp melding til den som arrangerer babyshoweren, tenker det er veldig individuelt om det er greit eller ikke 😊 

Anonymkode: aa65f...92f

• Liker 9
Skrevet

Min bestevenninne ville ikke at jeg og vår andre venninne skulle ta med babyjentene våre, fordi hun ville ha all oppmerksomhet selv 🙈 respekterte såklart det, men personlig synes jeg det er skikkelig spesielt 😆

Anonymkode: 4a192...9b3

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde det vært min babyshower hadde jeg ikke villet det. Men ser folk tenker forskjellig.

Anonymkode: 64589...807

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Irriterende, så nei.

Anonymkode: c484e...9d8

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt hadde det vært greit, men nå er jeg voksen - og det gjør meg absolutt ingen ting å dele på oppmerksomhet. 
Det hadde vært viktigere for meg at venninnen min kom og tok med seg barnet sitt, enn at hun ikke kom.

Hjelpes for en gjeng med prinsesser!

Anonymkode: 52f44...f7c

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Selvfølgelig ikke noe problem med babyer i babyshower, er noen damer virkelig så oppmerksomhetssyke at det ikke kan være noe annet som kanskje stjeler noe oppmerksomhet?

Anonymkode: c033d...7d6

• Liker 12
Skrevet

Har vært babyer i de babyshowerene jeg har vært i

Anonymkode: 2c965...56d

• Liker 5
Skrevet

Baby under 5 måneder er helt klart velkomne i babyshower. 

eldre enn det hadde jeg satt pris på å slippe… men du får høre med arrangøren!

Anonymkode: fc50f...106

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt en baby over 6 mnd i min egen babyshower. Helt greit for min del, men det ble  helt ærlig, slitsomt og mye styr. Ble mindre hyggelig. Mye fokus på moren og barnet mens de andre prøve ha en samtale og ha litt alenetid med voksne (fra egne barn). Litt avhengig av hvem du er som person, hvordan barnet ditt er - men jeg ville tenkt nei i i utgangspunktet. 

Anonymkode: d5375...356

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal ha barn selv, men tåler ikke 1åringer så er det noe galt....

Anonymkode: eb129...55a

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Min bestevenninne ville ikke at jeg og vår andre venninne skulle ta med babyjentene våre, fordi hun ville ha all oppmerksomhet selv 🙈 respekterte såklart det, men personlig synes jeg det er skikkelig spesielt 😆

Anonymkode: 4a192...9b3

med den innstillingen, kan man jo stille spørsmål ved om denne personer er moden nok til å bli mor.....

Anonymkode: 7ce54...217

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke opplevd det, men jeg hadde bare syntes at det var koselig.

I min babyshower kom venninnen min med sin 2 uker gamle baby. Det var første gang vi hilste på den lille, så du kan tro han stjal mye oppmerksomhet, men det var virkelig ikke noe problem altså😅

Som voksen hadde jeg virkelig ikke klart å føle at det var negativt at et barn/baby stjal oppmerksomheten i en babyshower.

Anonymkode: d6f08...3f6

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror jeg selv hadde foretrukket å ikke ta med min 1-åring hvis det var mulig, for da måtte jeg jo ha øynene på henne hele tiden. 

Anonymkode: 27117...79b

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 82e1d...e56

• Liker 1
Skrevet

Helt innafor, ville heller hatt venninnen der enn ikke. Selv med 1 åring. Blir jo litt mer slitsomt for deg, men bare dra etter en stund. 

Anonymkode: 89a1e...992

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 220ae...0d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...