AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 God dagen. For tiden dater jeg en fyr, vi har hat det veldig bra sammen og har det forståvidt bra enda. Jeg har bare bitt merke i at oppførselen hans har endret seg litt. Han har spøkt mye med meg, men morsomme spøker, som er helt innafor og som jeg ler av. Men den siste tiden så er det blitt en del negative spøker, jeg tolker de ikke som hyggelig eller morsom, da jeg rett og slett syns de er kjipe. Det kan være at han kommenterer om vi ser på tv, da kom han med en kommentar om at kjæresten min var på tv. Jeg syns ikke den falt i smak og tenkte for meg selv, hva slags kommentar er det og si til en du holder på med. Jeg klarer heller ikke sette helt fingeren på disse kjipe spøkene hans, de er negativt ladet om meg. Og jeg har sagt jeg syns de er kjipe, at han er kjip. Han ler og sier han spøker. Jeg undres bare sånn over at han har endret seg. Er dette en slags måte å teste på, drive meg bort ved og være en del spydig? Er man kommet så langt i «datingen» at han er blitt varm og dette er faktisk hans væremåte. Vi har holdt på i ca 4-5mnd, er i midten av 30 årene. Anonymkode: 6f9ca...305
Blueberrymuffin Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er man kommet så langt i «datingen» at han er blitt varm og dette er faktisk hans væremåte. Anonymkode: 6f9ca...305 Dette. Så er spørsmålet om dette er en dealbreaker for deg.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Se på han og si at du ikke skjønte vitsen, og om han kan forklare den for deg så du også kan le. Han kan selvsagt ikke forklare humoren i det, da det ikke er humor, men ment for å trykke deg ned. Han er sikkert usikker på eksen din, og er stygg mot deg som forsvar. Anonymkode: e05c3...ff9 2
Fant80 Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Glansperioden er over. Dette er jo svært vanlig. VELDIG mange yrende forhold slutter jo kort tid etter denne perioden er over. Nå er det hans egentlige jeg som har kommet til overflaten. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Blueberrymuffin skrev (18 minutter siden): Dette. Så er spørsmålet om dette er en dealbreaker for deg. Det er det😅. Så det er ikke en holding som er kommet for å drive meg bort? Spørs litt om det er dealbreaker eller ikke, er nesten som to personer. Anonymkode: 6f9ca...305
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Se på han og si at du ikke skjønte vitsen, og om han kan forklare den for deg så du også kan le. Han kan selvsagt ikke forklare humoren i det, da det ikke er humor, men ment for å trykke deg ned. Han er sikkert usikker på eksen din, og er stygg mot deg som forsvar. Anonymkode: e05c3...ff9 Det kan jeg gjøre, jeg har mer blitt litt satt ut og tenkt for meg selv, hva er dette. Hva skjedde med humoren/spøkene. Usikker på en eks pga kommentarer om kjæresten på tv? Han har ingen grunn for og måtte forsvare seg. Anonymkode: 6f9ca...305
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Fant80 skrev (19 minutter siden): Glansperioden er over. Dette er jo svært vanlig. VELDIG mange yrende forhold slutter jo kort tid etter denne perioden er over. Nå er det hans egentlige jeg som har kommet til overflaten. Jeg ble litt usikker om det er hans personlighet som kommer mer frem, eller om han ble slik fordi han vil ha meg bort😅, men kanskje ikke tørr og avslutte selv. At man blir varmere i trøya etterhvert er forståelig og det skjer jo. Dette skjedde liksom også natta, så begynte og gruble litt. Anonymkode: 6f9ca...305
Blueberrymuffin Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Se på han og si at du ikke skjønte vitsen, og om han kan forklare den for deg så du også kan le. Han kan selvsagt ikke forklare humoren i det, da det ikke er humor, men ment for å trykke deg ned. Han er sikkert usikker på eksen din, og er stygg mot deg som forsvar. Anonymkode: e05c3...ff9 Han er ikke to personer, det du ser nå er ham. Når man er nyforelsket så opptrer man litt annerledes, man holder også litt tilbake på noe områder. Nå har han blitt husvarm, og da kommer det mer frem av den han egentlig er. Dette handler ikke om at han prøver å få deg bort, det handler kun om at mer av hans person kommer fram. Denne humoren som går på å «krenke» deg, det er slik humor han har. Dette er nok ikke noe som er lett å forandre på. Du får avgjøre om de andre sidene hans veier opp for det. Det er det kun du som vet. Endret 22. februar 2024 av Blueberrymuffin
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 «Ta» han på det neste gang han kommer med en nedlatende «spøk». Si noe sånt som: «Jeg vet at du tenker at dette er morsomt, men for meg kjennes det ut som at du rakker ned på meg. Jeg trives ikke sammen med deg da, jeg føler meg dum. Hvis ikke du kan kutte ut så frister det ikke å tilbringe mer tid med deg.» Anonymkode: b8856...edb 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #10 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Ta» han på det neste gang han kommer med en nedlatende «spøk». Si noe sånt som: «Jeg vet at du tenker at dette er morsomt, men for meg kjennes det ut som at du rakker ned på meg. Jeg trives ikke sammen med deg da, jeg føler meg dum. Hvis ikke du kan kutte ut så frister det ikke å tilbringe mer tid med deg.» Anonymkode: b8856...edb Mulig han forsvarer seg og argumenterer for at det ikke er sånn eller slik ment😉 Anonymkode: 06a1f...a0b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #11 Skrevet 22. februar 2024 Jeg så en video/podcast som handlet om 3 mnd regelen (eller noe i den duren). Den handlet om at mennesker kan late som i 3 mnd, så begynner glansbildet å rakne og den virkelige personligheten kommer frem. Så etter 3 mnd med dating skulle visst være en tid hvor folk begynner å vise hvem de egentlig er. Kanskje det er noe i det. Anonymkode: 58f5f...345
exictence Skrevet 22. februar 2024 #12 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har bare bitt merke i at oppførselen hans har endret seg litt. Han har spøkt mye med meg, men morsomme spøker, som er helt innafor og som jeg ler av. Men den siste tiden så er det blitt en del negative spøker, jeg tolker de ikke som hyggelig eller morsom, da jeg rett og slett syns de er kjipe. Hvorfor sier du ikke det til han, eller/og spør hva han egentlig mener? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan være at han kommenterer om vi ser på tv, da kom han med en kommentar om at kjæresten min var på tv. At han selv var på tv, mente han eller?
Mrs.Under Skrevet 22. februar 2024 #13 Skrevet 22. februar 2024 Du svarer på spørsmålet ditt selv. Han er ferdig med å innynde seg, han har fått deg på kroken skikkelig og dermed så dukker hans egentlige personlighet opp. Du får si skikkelig i fra at det der er fan ikke morsomt og at om han ikke slutter med deg, så er det kroken på døra. Men...dessverre, jeg tror ikke det nytter, sjelden at voksne menn endrer på slik oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #14 Skrevet 22. februar 2024 Du liker ikke slik som han blir og snakker. Hør på magefølelsen. Du liker det ikke, da kommer du heller ikke til å like det fremover. Kjenn godt etter. Anonymkode: c697c...ca4
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. februar 2024 #15 Skrevet 22. februar 2024 Jeg tror også på det med «3 mnd regelen» har en viss sannhet i seg. Det er en grunn til at de fleste gjerne dater 3-5 mnd før de definerer seg nettopp fordi da begynner en å se hverandre på godt og vondt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #16 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig han forsvarer seg og argumenterer for at det ikke er sånn eller slik ment😉 Anonymkode: 06a1f...a0b Det kan godt hende. Det vesentlige er hvordan DU føler deg når han sier disse tinga. Og vil han deg vel, ønsker han ikke at du skal føle deg dårlig. Anonymkode: b8856...edb
Christina82 Skrevet 22. februar 2024 #17 Skrevet 22. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg