AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Hei. Mann snart 40 år her. Jeg har ei kone som jeg elsker overalt på jord. Vi har 3 barn sammen og ett ganske godt forhold. Vi har også god sex når vi først har det, selv om det har blitt mindre i perioden med små barn enn når det var bare oss to. Min kone har alltid hatt litt sånn issues angående kroppen sin. Altså litt lavt selvbilde akkurat der. Jeg har gjennom mange år fortalt hun hvor sexy og pen hun er. Jeg digger henne rett og slett sånn sexuelt sett. Men uansett, så hjelper dette lite for hennes del. Hun selv føler hun er litt tykk. Hun er ikke tykk, men har sånn ekstra mez fett rundt magen. Normalt etter 3 fødsler vil jeg tro. Når vi koser eller har sex så lunne jeg kysset og slikket henne overalt! Og ds mener jeg overalt. Elsker å kysse henne fra topp til tå. Elsker å slikke henne, både fitta og rompa. Elsker å dra bein henes bakover og slike rompehullet hennes. Men der er hun litt tilbaketrukken. Hun lar meg gjøre dette, men mest fordi jeg liker det. Ikke for hennes nytelse. Jeg kan slikke henne som vorspiel. Men når jeg har fått kuken inn og holdt på litt og det har bygd seg opp litt fittesaft, så lar hun meg ikke slikke igjen. Da er det ekkelt sier hun. Jeg hadde elsket å ta en pause og så slikket henne igjen. Jeg respekterer selvssgt alle grebsene hennes. Men jeg skulle ønske hun var litt mer avslappa i forhold til degte og mer åpen for nasty ting.. Noen damer der ute som har hatt det lignende? Noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne? Jeg aner ikke hva jeg kan gjøre mer i grunn. Anonymkode: 16460...67c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 1. Å få bendt beina bakover er ikke behagelig. Alt er ikke som på film. 2. Å stoppe opp for å sleike når vi er skikkelig igang er det verste jeg vet. Det ødelegger alt og jeg kommer aldri igang igjen. Det beste du kan gjøre er å innse at vi har forskjellige preferanser, det er ikke alltid snakk om å slappe av eller ikke, men hva som er godt og opprettholder tenningen. Anonymkode: 4d9f6...6c1 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1. Å få bendt beina bakover er ikke behagelig. Alt er ikke som på film. 2. Å stoppe opp for å sleike når vi er skikkelig igang er det verste jeg vet. Det ødelegger alt og jeg kommer aldri igang igjen. Det beste du kan gjøre er å innse at vi har forskjellige preferanser, det er ikke alltid snakk om å slappe av eller ikke, men hva som er godt og opprettholder tenningen. Anonymkode: 4d9f6...6c1 Bare en komentar yiø 1. Punktet ditt. Det handler ikke om at det er ubehagelug eller ikke. Det er bare det at hun ikke liker det. Eller liker å liker.. hun dr ikke noe fan av det da. Jeg liker å slikke henne i rumpa mest npr hun ligger på magen... altså elske hele rump hennes.. kunne spist den opp 😅 Anonymkode: 16460...67c
Sniff76 Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Jeg tenker at hun allerede er veldig åpen og har lettet på grensene sine. Du skriver at hun lar deg gjøre det ene og det andre fordi du liker det, ikke for at hun nyter det veldig selv. Så jeg tenker at du skal back off og være fornøyd som det er ,og ikke pushe og mase mer. Respekter henne. Tror du skal lete litt etter damer som lar deg slikke henne i rompa når hun egentlig ikke nyter det selv altså. 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare en komentar yiø 1. Punktet ditt. Det handler ikke om at det er ubehagelug eller ikke. Det er bare det at hun ikke liker det. Eller liker å liker.. hun dr ikke noe fan av det da. Jeg liker å slikke henne i rumpa mest npr hun ligger på magen... altså elske hele rump hennes.. kunne spist den opp 😅 Anonymkode: 16460...67c Ikke liker det og ubehagelig går ofte hånd i hånd. Det at hun ikke liker det burde være nok for deg å vite til å ikke mase om det. Anonymkode: 4d9f6...6c1 2
pompdelux Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare en komentar yiø 1. Punktet ditt. Det handler ikke om at det er ubehagelug eller ikke. Det er bare det at hun ikke liker det. Eller liker å liker.. hun dr ikke noe fan av det da. Jeg liker å slikke henne i rumpa mest npr hun ligger på magen... altså elske hele rump hennes.. kunne spist den opp 😅 Anonymkode: 16460...67c Du skriver på en måte som er nærmest respektløst og lite voksent når det kommer til seksuelt samkvem. 😏 Det er ikke noe galt med noen av dere tenker jeg - men dere har bare ulike preferanser. Foreslår at du respekterer det, så du ikke risikerer at hun slutter tenne fullstendig. KAN være dette som gjør at hun ikke er bekvem også, hvis du pusher på ting hun ikke er komfortabel med. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 pompdelux skrev (3 minutter siden): Du skriver på en måte som er nærmest respektløst og lite voksent når det kommer til seksuelt samkvem. 😏 Det er ikke noe galt med noen av dere tenker jeg - men dere har bare ulike preferanser. Foreslår at du respekterer det, så du ikke risikerer at hun slutter tenne fullstendig. KAN være dette som gjør at hun ikke er bekvem også, hvis du pusher på ting hun ikke er komfortabel med. Ja, jeg tenker det samme. Dette virker mer som en mentalt umoden person som har lyst til å snakke grisete enn en oppegående mann som vil forbedre relasjonen til kona. Anonymkode: 0dfd9...ba4 2
katties Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 Du må nok spørre kons om hvorfor hun ikke liker ting, men det er i utgsngspunktet ikke noe galt med ulike preferanser. Seøv ser jeg ikle noe galt i tingene du liker, og det er jo veldig bra å fortsatt tenne på kona, men man burde jo også tenne på at hun opplever sex som fint. Ikke lett noen ganger når man alltid savner noe, men kommunikasjon er da viktig.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 Sniff76 skrev (38 minutter siden): Jeg tenker at hun allerede er veldig åpen og har lettet på grensene sine. Du skriver at hun lar deg gjøre det ene og det andre fordi du liker det, ikke for at hun nyter det veldig selv. Så jeg tenker at du skal back off og være fornøyd som det er ,og ikke pushe og mase mer. Respekter henne. Tror du skal lete litt etter damer som lar deg slikke henne i rompa når hun egentlig ikke nyter det selv altså. Altså.. som jeg skreiv, jeg pusher ikke og respekterer hennes grenser fult ut. Jeg elsker som sagt kona mi. Jeg har vel kanskje bare ett lite håp eller ønske om at hun bare var litt mer avslappa for slike ting. Og nei.. jeg skal da ikke gå ut å leite etter andre damer pga dette. Herregud... Anonymkode: 16460...67c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #10 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, jeg tenker det samme. Dette virker mer som en mentalt umoden person som har lyst til å snakke grisete enn en oppegående mann som vil forbedre relasjonen til kona. Anonymkode: 0dfd9...ba4 Herre.. tro meg, jeg og kona har en fin relasjon.. vi snakker åpent om alt. Jeg var bare ute etter å høre om andre hadde slike erfaringer. Hvor du har det ifra at jeg er umoden må du nesten forklare? Og grisete??? Jeg veit folk har ulike preferanser. Men er man grisete fordu en tenner på kona si? Elsker hele kroppen hennes og liker å slikke bpde her og der? Er det bie galt i det? Anonymkode: 16460...67c
Sniff76 Skrevet 22. februar 2024 #11 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Altså.. som jeg skreiv, jeg pusher ikke og respekterer hennes grenser fult ut. Jeg elsker som sagt kona mi. Jeg har vel kanskje bare ett lite håp eller ønske om at hun bare var litt mer avslappa for slike ting. Og nei.. jeg skal da ikke gå ut å leite etter andre damer pga dette. Herregud... Anonymkode: 16460...67c Det var din tolkning - jeg har ikke skrevet at du skal lete etter andre damer😊 Kan skrive det på annen måte: Det er nok mange damer som ikke hadde ønsket å bli slikket bak, samme hvor mye mannen ønsker eller tenner på det. Derav muntlig uttrykk "må man lete litt".
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #12 Skrevet 22. februar 2024 Sniff76 skrev (13 minutter siden): Det var din tolkning - jeg har ikke skrevet at du skal lete etter andre damer😊 Kan skrive det på annen måte: Det er nok mange damer som ikke hadde ønsket å bli slikket bak, samme hvor mye mannen ønsker eller tenner på det. Derav muntlig uttrykk "må man lete litt". Skjønner.. var litt kjapp i svingen der. Jo jeg er enig i det. Hun lar meg slikke der bak selv om hun ikke et 100% inn for det. Altså hvordan skal jeg forklare. Nien ganger er det ok for henne, men det gi henne liksom ingenting hvis du skjønner. Men hun lar meg holde på litt når hun er nydusja. Så jeg får smakt litt på bollene der bak 😅 Anonymkode: 16460...67c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #13 Skrevet 22. februar 2024 Om hun er misfornøyd med kroppen sin så kan hun jo bare gjøre noe med det? Det er jo noe av de enkleste man kan gjøre og det er umulig å feile bare man gidder å gjøre en innsats. Det er ikke «normalt» å være lubben bare fordi man har født barn. Det er normalt å være lubben om man spiser dårlig, sover dårlig og ikke trener på et seriøst vis. Reell styrketrening osv. Anonymkode: 1262c...0ea
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #14 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg tenker det samme. Dette virker mer som en mentalt umoden person som har lyst til å snakke grisete enn en oppegående mann som vil forbedre relasjonen til kona. Anonymkode: 0dfd9...ba4 Seriøst? Jeg er kvinne selv og oppfatter ikke dette som noe annet enn en mann som digger å ha sex med kona si og som ønsker at hun skal bli mer avslappet og dermed mer utforskende. Og han lurer på hva han kan gjøre mer enn det han allerede gjør, som er mye riktig, han viser at han digger henne og kroppen hennes. Ingenting umodent med dette. Anonymkode: 0e68e...21b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #15 Skrevet 22. februar 2024 Får du ikke slikke henne når hun er blitt våt? Er hun sjenert i senga? Liker hun ikke å snakke om sex? Jeg bare tenker at det kan hende hun har noen komplekser som hun ikke helt tør å snakke om? Jeg har selv noen komplekser som går på et slags forventningspress, og det å ikke være god nok. Det gjør at jeg ikke alltid klarer å slappe helt av. Så kan jo være noe sånt. Anonymkode: a00fd...bb3
Trolltunge Skrevet 22. februar 2024 #16 Skrevet 22. februar 2024 Jeg vedkjente komplekser over magen min etter tvillingfødsel. Ba min mann ikke røre den, for følte det ubehagelig. Min mann gjorde det motsatte. Begynte å holde og stryke meg på magen hver dag, og sa at jeg kunne bare våge å kritisere den fantastiske magen som hadde båret frem våre barn. Det var hans mage! En helt utrolig fantastisk mage han forgudet. Tenk hvilken bragd den hadde utført, og hva som hadde satt merker på den. Det beste i livet vårt! Jeg burde være stolt, ikke ha komplekser. Først ble jeg irritert, så ga jeg litt opp, for han var urokkelig, så begynte jeg å like det, og så begynte jeg å anse magen min slik han så det. Vet ikke om dette er en god oppskrift for alle, men det virket på meg. Min sta mann vant heldigvis denne kampen. 😄 1
Schopenhauer Skrevet 22. februar 2024 #17 Skrevet 22. februar 2024 De færreste liker å bli slikket i rompa, og de færreste liker å slikke rompe. Kom deg til nærmeste pumpestasjon, ta et skikkelig magedrag, og la mora til barna dine være i fred.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #18 Skrevet 22. februar 2024 Du høres digg ut! Skulle ønske min ex begjærte meg sånn. Han ville aldri slikke meg eller nyte meg slik du beskriver. Jeg tryglet om slikking, men han nektet. Og jeg måtte bare respektere det, men ble selvfølgelig veldig skuffet, da jeg elsker å suge. Tror det er litt avhengig av hvor åpen og kåt man er, samt trygghet på egen kropp. Bare lytt til hennes grenser, det er det beste og viktigste du kan gjøre. Da kan det hende hun løsner opp etterhvert. Noe mer tror jeg ikke du kan gjøre. Anonymkode: b2217...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #19 Skrevet 23. februar 2024 Ville elsket den behandlingen du gir henne, min mann vil ikke slikke meg. Det har gjort noe med min selvfølelse .Mine ekser elsket å slikke meg. Du elsker kroppen hennes og husk å si det ofte Anonymkode: 97fc5...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå