AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg er en skikkelig sosial person med en vennegjeng som er en skikkelig blandet pose av personligheter og hobbyer. Jeg elsker at alle er forskjellige, så jeg har ikke en "type" når det gjelder kjærlighet. Jeg faller for personligheten etter å ha blitt kjent med dem. Å prate med folk er lett for meg, og jeg elsker å være sosial. Men det ser ut til at min sosiale åre og suksess kan virke skremmende på menn jeg dater. Tidligere partnere har enten følt seg usikre sammenlignet med min utdanning og jobb, eller sjalu på mine mange venner og familie. I tillegg har jeg ofte møtt menn som sliter med angst, depresjon, usikkerhet og dårlig selvtillit. Selv om jeg har et stort hjerte og ønsker å støtte, er det slitsomt å være mamma, psykolog og terapeut i et kjæresteforhold. Jeg liker ikke arrogante menn som tror de er noe bedre. Jeg er ganske jordnær og liker at partneren min er det samme. I mitt siste forhold følte partneren min seg usikker sammenlignet med meg, selv om jeg støttet ham med penger, inkluderte ham i mine sosiale kretser og hjalp ham med å få orden på økonomien. Han mente at jeg ikke fikk ham til å føle seg "mandig" nok. Nå er jeg lei av å være alt annet enn en kjæreste. Jeg ønsker en partner som ser min livsstil som en inspirasjon, ikke en trussel. Jeg trenger ikke en mann som "trenger fikses", men en støttende partner som løfter meg opp og vice versa. Kanskje er det på tide å innse at jeg trenger en partner på samme nivå som meg, en person med et stabilt liv og en positiv innstilling... Nå har jeg vært på to ulike dates hvor jeg har møtt de samme 'typene'... jeg har seriøst slettet alle dating-apper ut av frustrasjon... Anonymkode: b0edc...a50 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Velg å gå på date med en som du vanligvis ikke ville gått for da. Ikke gå etter utseende. De fleste blir somregel penere når man blir bedre kjent. Lurt å gi dem mer enn en date. De fleste er super nervøse på første møte. Anonymkode: 1ce78...b05 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Du har vært på TO dates?? Ja, da er det bare å gi opp! 🤪 Skjønner godt hva du sier. Jeg har møtt hele 5 damer! Jeg er veteran! 😂 En refleksjon jeg gjerne kan dele er at de har hatt tendens til å ekstrapolere dårlige erfaringer over på nye dates. Du skal ikke si mye "feil" før de tenker "åja, han er en sånn..." og vi har så vidt begynt å bli kjent... Ikke se spøkelser på høylys dag. Gi deg sjansen til å bli kjent med folk. Men, ja, jeg hører det er mye skakkjørte menn der ute. Jeg føler meg helt velfungerende, men føler damer er veldig usikre og lettskremte. Anonymkode: dd0e6...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Velg å gå på date med en som du vanligvis ikke ville gått for da. Ikke gå etter utseende. De fleste blir somregel penere når man blir bedre kjent. Lurt å gi dem mer enn en date. De fleste er super nervøse på første møte. Anonymkode: 1ce78...b05 Hvor leste du at jeg går etter utseende ?? Det er det jeg vanligvis ikke gjør 🙃 Anonymkode: b0edc...a50
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Jeg måtte bare legge fra meg idealet om at jeg falt for en personlighet, og i stedet definere dealbreakers. Herunder at jeg måtte ha en mann med utdannelse og karriereambisjoner. For å slippe en fremtid der det var nedlatende snakk om "sjefer", eller streber-kommentarer om jeg tok frem PCen en lørdag. Etter noen raske runder med "nei, neste" i stedet for å kaste bort tid på å se om det kunne fungere, fant jeg han jeg nå har vært lykkelig gift med i 15 år. Anonymkode: 3b322...70d 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvor leste du at jeg går etter utseende ?? Det er det jeg vanligvis ikke gjør 🙃 Anonymkode: b0edc...a50 Jeg leste at du går for de samme typene. Anonymkode: 1ce78...b05
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg leste at du går for de samme typene. Anonymkode: 1ce78...b05 Samme personlighetstrekk Anonymkode: b0edc...a50 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 Har du noen inklusjonskriterier? Høyere utdannelse, karriereambisjoner osv? Er nok enklest å finne en som allerede lever tilsvarende livsstil som deg. Anonymkode: 26364...836
-Missi- Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 Lett for å havne i denne mamma rollen/omsorgs rollen jeg også. Menn som trenger meg, som ikke fikk den kjærligheten de trengte som barn etc. Rett og slett menn med mommy issues😂huff. Så forstår deg godt ts. Er ikke lett.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #10 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samme personlighetstrekk Anonymkode: b0edc...a50 Da går du for motsatt personlighetstrekk 🙂🙃 Anonymkode: 1ce78...b05
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #11 Skrevet 22. februar 2024 -Missi- skrev (54 minutter siden): Lett for å havne i denne mamma rollen/omsorgs rollen jeg også. Menn som trenger meg, som ikke fikk den kjærligheten de trengte som barn etc. Rett og slett menn med mommy issues😂huff. Så forstår deg godt ts. Er ikke lett. Et av mine kriterier var at foreldrene var gift, og at han hadde hatt en stabil oppvekst. Ser faktisk at snart samtlige av mine venninner med skilte foreldre eller svigerforeldre også selv er skilt. Anonymkode: 3b322...70d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #12 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et av mine kriterier var at foreldrene var gift, og at han hadde hatt en stabil oppvekst. Ser faktisk at snart samtlige av mine venninner med skilte foreldre eller svigerforeldre også selv er skilt. Anonymkode: 3b322...70d Kanskje det er noe der. Mine foreldre er fortsatt gift, og mannens foreldre er fortsatt gift. Jeg traff mannen min ung (20 år) og er fortsatt gift nå som vi er 40. Anonymkode: 26364...836
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #13 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Et av mine kriterier var at foreldrene var gift, og at han hadde hatt en stabil oppvekst. Ser faktisk at snart samtlige av mine venninner med skilte foreldre eller svigerforeldre også selv er skilt. Anonymkode: 3b322...70d Nå som du sier det... så var foreldrene til ex-en min skilt... Anonymkode: b0edc...a50
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #14 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje det er noe der. Mine foreldre er fortsatt gift, og mannens foreldre er fortsatt gift. Jeg traff mannen min ung (20 år) og er fortsatt gift nå som vi er 40. Anonymkode: 26364...836 Samme her. Både jeg, søsken, og mannens søsken, har vært i nåværende forhold i 15-30 år. Og, i alle fall sett uten i fra ser det stabilt og lykkelig ut. Alle de har valgt å gifte seg med har også foreldre som er/var gift livet ut. (ikke noe religion inne i bildet, altså, så er ingen tvang i dette) Anonymkode: 3b322...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå