Gå til innhold

Sexløst forhold ,har 2 elskerinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mann37 i fast forhold, sammen med eldre dme som mistet sexlyst og lyst på nærhet i overgangsalder, har 2 som jeg treffer for sex innimellom , fins det noen forståelse for at jeg jør dette og er det andre som har det slik?

Anonymkode: 4e2cf...149

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Et forhold og samliv handler ikke om sex. Så at man kan nyte sex med andre mennesker er jo helt normalt. 

Anonymkode: 95937...97d

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et forhold og samliv handler ikke om sex. Så at man kan nyte sex med andre mennesker er jo helt normalt. 

Anonymkode: 95937...97d

Godt å høre , jør det innimellom med begge på samme dag , prøver å ta igjen t tapte

Skrevet
blåbærpai skrev (2 minutter siden):

nope

Hvorfor tenker du nope, skal hun bestemme at mitt sexliv er over?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei mann37 i fast forhold, sammen med eldre dme som mistet sexlyst og lyst på nærhet i overgangsalder, har 2 som jeg treffer for sex innimellom , fins det noen forståelse for at jeg jør dette og er det andre som har det slik?

Det er dama di som er den som skal ha forståelsen. Hva vi på KG mener betyr ingen ting.

• Liker 12
  • Nyttig 14
Skrevet

Hvorfor ikke bare bli singel istedenfor å være utro. Tipper dama di setter pris på det. 

Anonymkode: 7b136...18e

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet

Det er bare ok hvis kona di synes det er ok.

Hvis ikke, får du null forståelse fra meg.

Anonymkode: 6fb42...8af

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
I Grosny skrev (2 minutter siden):

Det er dama di som er den som skal ha forståelsen. Hva vi på KG mener betyr ingen ting.

Hvorfor ikke bare bli singel istedenfor å være utro. Tipper dama di setter pris på det. 

Har ikke vont av det hun ikke vet… forhold er mer en sex… 

• Liker 1
Skrevet

Å gå bak ryggen hennes er ikke greit. Dere må snakke sammen også kan du fortelle at sex er viktig for deg og at du ønsker å ha en eller to elskerinner. Så får hun velge om hun vil fortsette å være sammen med deg. Ev at du gjør det slutt.

Du kan ikke få i pose og sekk. 

Anonymkode: 7b6ac...e04

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
I Grosny skrev (4 minutter siden):

Bare lurte på om flere gjorde samme løsning nå ellers forholdet er ok

Skrevet

Har ikke vont av det hun ikke vet… forhold er mer en sex… 

Jo, det har hun vondt av. Er du på stadiet til en 12 åring mentalt? Sånt blir gjerne oppdaget. Og hun fortjener å heller finne seg en bedre mann. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg lever i ett sexløst forhold.. det er ett valg jeg har tatt, da kjæresten min (mann) sliter med libidoen sin. 
På en måte tenker jeg at det er ok for nå, men jeg vet jo ikke hvor lenge jeg fikser det. Jeg vet at det ikke er noe med meg som forårsaker manglende lyst, så jeg tar det ikke personlig. 

Når jeg ikke fikser det lengre, så er det ikke ett alternativ å inngå seksuelt forhold til andre - da må enten sexen ta seg opp med han jeg er sammen med, eller forholdet endes. 

Hvis partneren din har godkjent at du er seksuell med andre, ser jeg ikke problemet - men hvis du derimot holder det skjult og går bak ryggen hennes er saken en helt annen. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Elskerinne kan til nøden være greit om du er fanget i et tvangsekteskap. 

Anonymkode: 85a83...693

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å gå bak ryggen hennes er ikke greit. Dere må snakke sammen også kan du fortelle at sex er viktig for deg og at du ønsker å ha en eller to elskerinner. Så får hun velge om hun vil fortsette å være sammen med deg. Ev at du gjør det slutt.

Du kan ikke få i pose og sekk. 

Anonymkode: 7b6ac...e04

Har snakket om at hun ikke har sexlyst lengre, på en måte fått beskjed om å øå akseptere det , noe jeg gjør men vil ikke si noe om at jeg får jort mitt på andre kanter 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det har hun vondt av. Er du på stadiet til en 12 åring mentalt? Sånt blir gjerne oppdaget. Og hun fortjener å heller finne seg en bedre mann. 

Jeg tror personen som skriver dette er på stadiet til en 12-åring mentalt. Jeg skjønner godt at kona ikke har lyst på han, hvem i all verden har lyst på en 12-åring.

Anonymkode: 8c304...82c

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
pompdelux skrev (1 minutt siden):

Jeg lever i ett sexløst forhold.. det er ett valg jeg har tatt, da kjæresten min (mann) sliter med libidoen sin. 
På en måte tenker jeg at det er ok for nå, men jeg vet jo ikke hvor lenge jeg fikser det. Jeg vet at det ikke er noe med meg som forårsaker manglende lyst, så jeg tar det ikke personlig. 

Når jeg ikke fikser det lengre, så er det ikke ett alternativ å inngå seksuelt forhold til andre - da må enten sexen ta seg opp med han jeg er sammen med, eller forholdet endes. 

Hvis partneren din har godkjent at du er seksuell med andre, ser jeg ikke problemet - men hvis du derimot holder det skjult og går bak ryggen hennes er saken en helt annen. 

Går desverre bak ryggen ja , men lettere og akseptere det p gå til sengs på kvelden når desperasjonen er der 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror personen som skriver dette er på stadiet til en 12-åring mentalt. Jeg skjønner godt at kona ikke har lyst på han, hvem i all verden har lyst på en 12-åring.

Anonymkode: 8c304...82c

Mulig det er på 12 åringsstadiet å ha ønske om sex å nærhet, da er jeg itilfellet en 12 åring da

Skrevet

Ikke greit...har du snakket med henne om hvordan hun har det? Tar du vare på henne? Får henne til å føle seg spesiell.

Eller bare gjør du ikke noe å tror at beina sprer seg automatisk når du vil ha sex? 

Gå fra henne så hun kan finne en skikkelig mannfolk 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Elskerinne kan til nøden være greit om du er fanget i et tvangsekteskap. 

Anonymkode: 85a83...693

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...