AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Hei! Mitt første innlegg her inne! Så ta meg godt i mot 😄 Det å starte firma helt alene gir mange blandede følelser. Jeg er i en prosess hvor jeg ønsker å enten starte enkeltmannsforetak eller eget AS. Har nettopp fylt Boligstylist kurs og har spart meg opp en god kapital for at dette skal kunne gå veien. Det eneste jeg mangler er en makker å gjøre det sammen med, da dette vil kreve flere hender. Så mitt ønske og håp for dette innlegget er å finne en som sitter med samme tanker som meg, her i Bergen, og har samme lidenskap og brennende ønske om å starte eget firma innen styling og interiør? Gi meg et pip i så fall 😄 Anonymkode: 3433e...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymos85 Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hei! jeg har samme ønske, har du fått startet opp noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 10.19): Hei! Mitt første innlegg her inne! Så ta meg godt i mot 😄 Det å starte firma helt alene gir mange blandede følelser. Jeg er i en prosess hvor jeg ønsker å enten starte enkeltmannsforetak eller eget AS. Har nettopp fylt Boligstylist kurs og har spart meg opp en god kapital for at dette skal kunne gå veien. Det eneste jeg mangler er en makker å gjøre det sammen med, da dette vil kreve flere hender. Så mitt ønske og håp for dette innlegget er å finne en som sitter med samme tanker som meg, her i Bergen, og har samme lidenskap og brennende ønske om å starte eget firma innen styling og interiør? Gi meg et pip i så fall 😄 Anonymkode: 3433e...274 Hei! har samme ønske, har du startet opp noe? Anonymkode: 95903...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå