Gå til innhold

Kan dyr bli forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 95ab2...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vi ikke. Det er lett å tolke et dyrs atferd inn i en menneskelig referanseramme, men vi vet ikke hva de føler.

• Liker 2
Skrevet

Katta vår elsker meg i alle fall når jeg jeg åpner skapet hvor våtforet oppbevares.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ene hunden vår er forelsket i mannen i huset 😂💖 Selvsagt litt ironi i det hele. 

Anonymkode: cf454...353

Skrevet

De kan i hvertfall bli betatt av andre dyr og folk.

Hadde besøk av et par katter, så det ble fire katter i huset i noen uker. Alle var kastrerte, tre hanner og en hunnkatt. Den ene hannkatten ble helt betatt av en av de andre hannkattene. Han ville kose med han, leke, sove sammen med han, og ble egentlig ganske plagsom. Ikke noe seksuell atferd annet enn nesa laaangt oppi røva. Det var ikke riktig gjensidig, men ble tollerert. 😆

Anonymkode: 03c5f...b7a

Skrevet

Jeg ville ikke kaldt det forelsket, ikke slik det er for oss mennesker. Men at de kan føle kjærlighet, tviler jeg ikke på. 

Skrevet

Det vet vi ikke, men man kan i det minste observere at de evner å knytte seg til andre enkeltindivider på en måte som ligner.

Skrevet

Troe ikke det, men bikkja hater tilsynelatende hannhunden i gaten nedenfor, men oppsøker gjerne hannhunden ibdeknegata om noen skulle vøre uoppmerksom når døren åpnes. Det er et under at hun har blitt fanget inn uten at det har blitt valper hver gang. Mest fordi vi veit akkurat hvor hun går. Vi spøker med eieren til denne hunden at han risikerer å måtte betale barnebidrag om begge hundene kommer seg løs samtidig.

Anonymkode: 0973c...dbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...