AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har kjøpt hjemmefarge og tenkte å farge det nå. Men jeg skal trene senere i kveld og vil da dusje og vaske håret etterpå. Hvis jeg vasker håret samme dag som jeg har farget det, vil da mye av fargen forsvinne med en gang? Jeg vet at det alltid er overskytedende farge i håret som forsvinner med første vask, men tenkte om det vil forsvinne mer enn det. Det vil gå åtte-ni timer fra jeg farger det til jeg vasker håret. Anonymkode: c1c47...7d1
Bålkaffe Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt hjemmefarge og tenkte å farge det nå. Men jeg skal trene senere i kveld og vil da dusje og vaske håret etterpå. Hvis jeg vasker håret samme dag som jeg har farget det, vil da mye av fargen forsvinne med en gang? Jeg vet at det alltid er overskytedende farge i håret som forsvinner med første vask, men tenkte om det vil forsvinne mer enn det. Det vil gå åtte-ni timer fra jeg farger det til jeg vasker håret. Anonymkode: c1c47...7d1 Ville ha droppa å vaske håret i kveld om du tenker å farge håret nå, ja. Frisøren min har fortalt meg at det lureste er å ikke vaske håret på tre dager etter hårfarging, for å la fargen virkelig sette seg inn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Ja, tenkte egentlig det. Så vasker håret i kveld og farger det i morgen heller. Så kan jeg droppe å vaske håret til over helga. TS Anonymkode: c1c47...7d1 2
Mardina Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Jeg vasker alltid håret før jeg farger det. Har aldri vært et problem og jeg farger håret mitt en del 😊
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Hva er vitsen med å vaske håret før du farger det?🤔 Det blir jo vasket når du skyller ut hårfargen og kurer..? Anonymkode: 56597...084 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Mardina skrev (5 minutter siden): Jeg vasker alltid håret før jeg farger det. Har aldri vært et problem og jeg farger håret mitt en del 😊 Hun prater ikke om før, men etter. Anonymkode: bc6e9...844
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun prater ikke om før, men etter. Anonymkode: bc6e9...844 Jeg mente å sitere Mardina sitt innlegg, ikke ts sitt Anonymkode: 56597...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå