Oxalidaceaee Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Hvordan kan sex være romantisk, og hvordan kan man få frem romantikken i sexen?
myMa Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Jeg tenker at det starter i hverdagen. At man tar på hverandre, lengter etter hverandre, gir komplimenter, kysser mye osv. Når man først kommer på soverommet så synes jeg det er viktig med mye foreplay. Da bygger det seg opp en lidenskap som kan være helt magisk. Litt stemning i form av musikk eller levende lys er jo også veldig koselig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Romantikk og natur hører sammen for meg. Menneskenatur og naturnatur. Å være naken i hagen, naken i solen, å utføre seksuelle handlinger i et slikt miljø er romantisk. Å kysse puppene til ei naken kone som vanner blomster, som soler seg naken, å ta henne bakfra når hun bøyer seg ned for å plante i blomsterbedet. Ikke rått, slik at vi stuper inn i hekken, men rolig og mykt, gli inn i henne sakte og kontrollert, slik at jeg ikke forstyrrer det hun holder på med. Bare for at hun skal ha det godt. Hun = vi. Anonymkode: b50ec...44e
Bamseklemmer Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Oxalidaceaee skrev (3 timer siden): Hvordan kan sex være romantisk, og hvordan kan man få frem romantikken i sexen? Jeg skriver et hefte om dette temaet.. "Romatikken som sniker seg innpå erotikken" ..litt usikker på tittelen enda da, men det det er en rød tråd mellom disse to ordene.. Noe vakkert.. de er forelsket i hverandre.. en slags kjærlighetserklæring.. som et nyforelsket par❤️🥰😅 Men seriøst.. Det er et hefte med masse gode tips.. men jeg tar gjerne imot tips også😀
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Hvorfor skal man introdusere romantikk i sexen spør nå jeg? Hva er vitsen? La sex være sex, og ikke bland inn følelser og annet unødvendig jåss som kun forringer nytelsen. Anonymkode: 6060c...af3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor skal man introdusere romantikk i sexen spør nå jeg? Hva er vitsen? La sex være sex, og ikke bland inn følelser og annet unødvendig jåss som kun forringer nytelsen. Anonymkode: 6060c...af3 Romantikk forsterker følelsen. Sex har fokus på kjønnsorgan, det er hastverksarbeid. Romantiske følelser gjør at alt ved din partner blir til kjønn. Hva er vel bedre enn at bare en liten berøring får deg til å tenke på duften av fitta? Anonymkode: b50ec...44e
exictence Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Hvordan kan sex være romantisk, og hvordan kan man få frem romantikken i sexen? Det kan man ved at man har sterke følelser for sin kjæreste. At man har mye kjærlighet og omsorg man føler. Man koser mye og gir hverandre kjærtegn. Sier mye koselige ting til hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 En hver sex som ikke innebærer en kjappis 5 min til orgasme er romantisk tenker jeg. Dersom man er glad i hverandre selvsagt. For når man hele tiden har følelser i sex så intensiveres opplevelsen noe enormt. Hvilke handlinger man da gjør er egentlig likegyldige - de er romantiske uansett. Mange vil sikkert ikke anse at jeg suger pungen hans som romantisk, men for meg er det det. Det er en form for underkastelse i det og det og ønske å gi ham intens nytelse. Det er romantisk. Anonymkode: a22e0...9dd
Bamseklemmer Skrevet 26. februar 2024 #9 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 13.59): Hvorfor skal man introdusere romantikk i sexen spør nå jeg? Hva er vitsen? La sex være sex, og ikke bland inn følelser og annet unødvendig jåss som kun forringer nytelsen. Anonymkode: 6060c...af3 ..unødvendig jåss som kun forringer nytelsen? Romantikk er så mye mere enn røkelse, roser og rødvin på en fredagskveld.. For romantikk er svært tilknyttet til omsorg, lidenskap og begjær.. vanilla og raw sex.. behagelig og koselig atmosfære.. Og hva er vel sex uten det? Jo.. erotikk blir bare halvhjertet uten romantikk. Så romantikk og erotikk er kjærester, de kommer aldri skilles i mitt hodet💔...🤭
Andro Skrevet 26. februar 2024 #10 Skrevet 26. februar 2024 Romantikk er å gjøre det lille ekstra for å vise at du er glad i noen. Sex er romantisk når du imøtekommer den andres ønsker og behov. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå