Gå til innhold

Hvilken posisjon er best for anal? Altså av alle posisjoner; mest komfortabelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar da utgangspunkt i at man har lyst til å ha analsex og seff nyter det. Bare lurer på hva andre synes er best når det kommer til akkurat dette😊

Anonymkode: 14462...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne legge til at jeg er kvinne, så gjerne fra en kvinnes perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke spørsmålet. Man kan ha analsex i akkurat like mange stillinger som vaginal. Vi bruker doggy, misjonær, riding og liggende på siden. Hva som er best, kommer an på humøret der og da, akkurat som vaginal.

Anonymkode: d9ff4...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke spørsmålet. Man kan ha analsex i akkurat like mange stillinger som vaginal. Vi bruker doggy, misjonær, riding og liggende på siden. Hva som er best, kommer an på humøret der og da, akkurat som vaginal.

Bare tenker på hvilken posisjon som føles mest behagelig for kvinnen, med tanke på at det er en noe annen penetrering enn vaginalt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liggende i skje er det som gjør meg mest avslappet, så vi starter ofte der. Misjonær og liggende på magen er også ganske avslappende. Ellers så har vi analsex i alle stillinger, men starter oftest med en av disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, men regner med det ikke er så forskjellig. Foretrekker misjonær eller å ri. Helst ri, for da kan jeg både styre tempoet og holde på med meg selv 🥰

Anonymkode: 34724...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke spørsmålet.

Da anbefaler jeg at du lar være å svare

Anonymkode: 15a19...307

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en sex-pute, de kalles som regel wedge. Eller bruk en gammel sofapute. Vet ikke reglene for seksuelle illustrasjoner, så lenker til en posisjon som er godt egnet for anal penetrering. Stimulerer også g-punktet ditt om partneren har en penis som bøyer seg oppover. Krever at dere er  trygge på hverandre, da, for man ser rett inn i :

617dd40169296.jpgDet er også en fordel siden mer av glidemiddelet holder seg innenfor anus og ikke renner ut som når man rir mannen.

Endret av HemmeligSpion
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liggende på siden er best til man blir vant med det.

Doggy er hemningsløst når man er klar for det :)

Anonymkode: 1a396...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siden eller doggy - tarmene retter seg best ut slik. Misjonær og å ri er vanskeligere da det blir mindre plass

Anonymkode: 38932...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Feil. Du har ikke peiling på sex.

Jeg liker analsex og man kan absolutt ha det i alle stillinger, ja.

Men sånn mest avslappende og behagelig, ved aller første gang, hvor begge kan styre litt tempo, og hvor det fysisk sett er enklest? Ligg på siden, i skje. Det er fasiten.

Slapp av og ta det med ro, varm opp gradvis (ikke gå inn i ett støt), og bruk en liter glidemiddel. Og nyt 😉

Anonymkode: fdc55...805

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår favoritt er misjonær. Da har vi god øyekontakt, som er viktig. Om hun har en dildo i mua i tillegg, så få jeg kjørt litt skyv på den samtidig. 

Anonymkode: fff9c...2d1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre nevner, liggende på siden i skje er mest behagelig.

Men jeg liker best å bli tatt bakfra i doggy, det tenner mest.  

Anonymkode: fc564...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 16.40):

Vår favoritt er misjonær. Da har vi god øyekontakt, som er viktig. Om hun har en dildo i mua i tillegg, så få jeg kjørt litt skyv på den samtidig. 

Anonymkode: fff9c...2d1

Dette høres vanvittig deilig ut. Har prøvd misjonær me mindre hell. Ønsker dere å dele tips om hvordan få det bedre til?

Anonymkode: e3f48...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er min favoritt. Med knærne i sengekanten å ansiktet i madrassen sånn at rumpa kommer opp. Eller den varianten som det lå link til oppi her på rygg på pute m beina opp. Begge hvor han står på beina utenfor sengen.

Anonymkode: 711fe...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...