AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Del Skrevet 22. februar 2024 Tar da utgangspunkt i at man har lyst til å ha analsex og seff nyter det. Bare lurer på hva andre synes er best når det kommer til akkurat dette😊 Anonymkode: 14462...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Del Skrevet 22. februar 2024 Vil gjerne legge til at jeg er kvinne, så gjerne fra en kvinnes perspektiv. Anonymkode: 14462...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Del Skrevet 22. februar 2024 Liggende påbsiden i starten, doggy etterpå Anonymkode: a25d1...890 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Del Skrevet 22. februar 2024 Skjønner ikke spørsmålet. Man kan ha analsex i akkurat like mange stillinger som vaginal. Vi bruker doggy, misjonær, riding og liggende på siden. Hva som er best, kommer an på humøret der og da, akkurat som vaginal. Anonymkode: d9ff4...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke spørsmålet. Man kan ha analsex i akkurat like mange stillinger som vaginal. Vi bruker doggy, misjonær, riding og liggende på siden. Hva som er best, kommer an på humøret der og da, akkurat som vaginal. Anonymkode: d9ff4...d1c Bare tenker på hvilken posisjon som føles mest behagelig for kvinnen, med tanke på at det er en noe annen penetrering enn vaginalt. Anonymkode: 14462...58b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 22. februar 2024 #6 Del Skrevet 22. februar 2024 Liggende i skje er det som gjør meg mest avslappet, så vi starter ofte der. Misjonær og liggende på magen er også ganske avslappende. Ellers så har vi analsex i alle stillinger, men starter oftest med en av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Del Skrevet 22. februar 2024 Jeg er mann, men regner med det ikke er så forskjellig. Foretrekker misjonær eller å ri. Helst ri, for da kan jeg både styre tempoet og holde på med meg selv 🥰 Anonymkode: 34724...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Del Skrevet 22. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke spørsmålet. Da anbefaler jeg at du lar være å svare Anonymkode: 15a19...307 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 22. februar 2024 #9 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) Skaff deg en sex-pute, de kalles som regel wedge. Eller bruk en gammel sofapute. Vet ikke reglene for seksuelle illustrasjoner, så lenker til en posisjon som er godt egnet for anal penetrering. Stimulerer også g-punktet ditt om partneren har en penis som bøyer seg oppover. Krever at dere er trygge på hverandre, da, for man ser rett inn i : Det er også en fordel siden mer av glidemiddelet holder seg innenfor anus og ikke renner ut som når man rir mannen. Endret 22. februar 2024 av HemmeligSpion 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #10 Del Skrevet 22. februar 2024 Liggende på siden er best til man blir vant med det. Doggy er hemningsløst når man er klar for det Anonymkode: 1a396...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #11 Del Skrevet 22. februar 2024 På siden eller doggy - tarmene retter seg best ut slik. Misjonær og å ri er vanskeligere da det blir mindre plass Anonymkode: 38932...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #12 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjønner ikke spørsmålet. Man kan ha analsex i akkurat like mange stillinger som vaginal. Vi bruker doggy, misjonær, riding og liggende på siden. Hva som er best, kommer an på humøret der og da, akkurat som vaginal. Anonymkode: d9ff4...d1c Feil. Du har ikke peiling på sex. Jeg liker analsex og man kan absolutt ha det i alle stillinger, ja. Men sånn mest avslappende og behagelig, ved aller første gang, hvor begge kan styre litt tempo, og hvor det fysisk sett er enklest? Ligg på siden, i skje. Det er fasiten. Slapp av og ta det med ro, varm opp gradvis (ikke gå inn i ett støt), og bruk en liter glidemiddel. Og nyt 😉 Anonymkode: fdc55...805 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #13 Del Skrevet 22. februar 2024 Vår favoritt er misjonær. Da har vi god øyekontakt, som er viktig. Om hun har en dildo i mua i tillegg, så få jeg kjørt litt skyv på den samtidig. Anonymkode: fff9c...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #14 Del Skrevet 23. februar 2024 Som andre nevner, liggende på siden i skje er mest behagelig. Men jeg liker best å bli tatt bakfra i doggy, det tenner mest. Anonymkode: fc564...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #15 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 16.40): Vår favoritt er misjonær. Da har vi god øyekontakt, som er viktig. Om hun har en dildo i mua i tillegg, så få jeg kjørt litt skyv på den samtidig. Anonymkode: fff9c...2d1 Dette høres vanvittig deilig ut. Har prøvd misjonær me mindre hell. Ønsker dere å dele tips om hvordan få det bedre til? Anonymkode: e3f48...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #16 Del Skrevet 24. februar 2024 Doggy er min favoritt. Med knærne i sengekanten å ansiktet i madrassen sånn at rumpa kommer opp. Eller den varianten som det lå link til oppi her på rygg på pute m beina opp. Begge hvor han står på beina utenfor sengen. Anonymkode: 711fe...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå