AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Har du opplevd å møte en annen person hvor man er så oppslukt av hverandre og påkoblet den andre personen at det føles som å ha funnet en glemt del av seg selv? Kan det vare livet ut? Er dette en skikkelig spesiell person eller er det sånt man kan oppleve med mange i løpet av livet? Alt klaffer og vi nyter hvert minutt av hverandres selskap. Er på 1,5 år nå. Anonymkode: 3a86b...213 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du opplevd å møte en annen person hvor man er så oppslukt av hverandre og påkoblet den andre personen at det føles som å ha funnet en glemt del av seg selv? Kan det vare livet ut? Er dette en skikkelig spesiell person eller er det sånt man kan oppleve med mange i løpet av livet? Alt klaffer og vi nyter hvert minutt av hverandres selskap. Er på 1,5 år nå. Anonymkode: 3a86b...213 Mannen min og jeg har det sånn. Vi er selvsagt selvstendige og klarer oss fint på jobb og sånt uten den andre, men ellers er det bare oss to, sammen hele livet. Har vært sånn i 15 og endelig føler jeg at jeg har landet for godt. Når det er sagt, har jeg også opplevd det samme med en eks Så ja, det kan gå over. K55 Anonymkode: 6039f...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har det sånn med mannen min. Vi er på år 3. Ingen av oss har opplevd det før med andre, og det kommer vi ikke til å gjøre heller, vi har det tilfelles at vi ikke blir lett forelsket, så vi er heldige som fant dette og hverandre. Tror heller ikke at det er noe man finner ofte, så jeg føler meg heldig, samtidig som jeg ikke tar det forgitt. K34. Anonymkode: 60bd8...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 Er nyforelsket - 1 måned 😅 Kanintiden og kun han som gjelder❤️🔥 Anonymkode: 1d6d6...e0d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er nyforelsket - 1 måned 😅 Kanintiden og kun han som gjelder❤️🔥 Anonymkode: 1d6d6...e0d Savner den rusen forelskelse er. Det avtar litt etter noen måneder. Men absolutt. Nyt hverandre❤️ Anonymkode: bf2d7...680
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 (endret) Er sånn med kjæresten. Når vi er sammen eller prater kan det gå mangfoldige timer på et blunk. Vi kunne seriøst bare vært sammen uten å forlate leiligheten uten å savne noe. Klart, med barn, jobb og forpliktelser funket det dårlig 😅 Vi har bare en helt syk ro sammen. Endret 22. februar 2024 av WhisperingWind
KallePils Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du opplevd å møte en annen person hvor man er så oppslukt av hverandre og påkoblet den andre personen at det føles som å ha funnet en glemt del av seg selv? Ja, og det endte med at hun viste seg å fortsatt være gift. Da var det "litt dumt" at hun ble gravid… Jeg gjør ikke denne feilen igjen. 😄
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 2 ganger i mitt liv, gikk aldri over men ble slutt av andre grunner. Vi har det fremdeles sånn om vi støter på hverandre. Aldri vært interessert i noen andre enn de 2. Anonymkode: c746c...01a
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 Vi har det slik. Har nå vært sammen i tjue år. Jeg føler meg mer som meg selv når jeg er med ham, enn når jeg er alene/uten ham. Fra første dag var det som å komme hjem. Anonymkode: ca196...7f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå