AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1 Skrevet 22. februar 2024 Dette lurer jeg på.. Jeg har to barn (barneskolealder) og han har et barn (ungdom). Bor ca 25 min fra hverandre. Merker jeg blir sliten de ukene med barna, og har stort behov for egentid og stillhet når de er lagt (kl. 21). Aktiviteter og lekser og venner og familiebesøk etc krever mye. De ukene jeg ikke har barna har jeg større muligheter. Jobber og driver med en hobby her jeg bor, og det blir mye tid i bil om jeg skal reise til han nesten hver dag (han ønsker det). Han kommer aldri til meg.. Det er jeg som må reise frem og tilbake. Skjønner det litt fordi han har større hus, men skulle ønske det av og til gikk begge veier.. Forrige uke reiste jeg til han 5 av 7 dager (og overnatta). Bare lurer litt på hvordan dere andre i samme situasjon gjør dette, og om begge er tilfreds med det. Anonymkode: ba38f...b11
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #2 Skrevet 22. februar 2024 Vi er særboere litt over en måned til, før vi overtar ny bolig sammen og blir samboere. Avstanden mellom oss er ca 45 min med bil. Vi har begge hvert vårt barn fra tidligere forhold. Annenhver uke har vi barnefri og da er vi hos meg. Det er fordi han har kortere vei til sin jobb fra meg, og at jeg bor i gåavstand til min jobb. Helgene uten barn drar vi til han. Han har hus og større plass. Helgene vi har barn er vi sammen hos han. Hos han er det flere soverom. Anonymkode: 743e9...f88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå