Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt sosial angst, men har alltid stått i jobb. Selv om jeg bruker fryktelig mye energi på å klare det. De siste årene har jeg også fått lavt stoffskifte, og har vært sykmeldt for dette noen uker da jeg til slutt bare fungerte på jobb, men sov nærmest resten av døgnet. (Har et lite barn, så samvittigheten for h*n spiste meg opp) 

Nå er dette barnet under utredning da h*n sliter på noen områder (muligens autisme-spekteret), og sliter veldig ifht mat.

Alt jeg vil er jo å være der for barnet mitt, men føler veldig på at jeg ikke strekker til. 

Alt vokser meg over hodet… og det verste er såklart ifht barnet. 

Føler jeg må foreta meg noe for å stå i dette og være en god mamma. Er eneste alternativet sykmelding? Er det noen som har gode råd som har vært borti lignende? 

Anonymkode: 52c3e...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, er mann og jeg har ikke barn.

Anonymkode: 8895f...c2b

Skrevet

Når utredning er ferdig, forhåpentligvis snart, så kan du kontakte barneverntjenesten for en samtale. Høre om de har noen gode tilretteleggingen som f.eks avlastning. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...