bullehurk Skrevet 29. februar 2024 #21 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo hele poenget med et hedershull. At du ikke vet hvem som er på andre siden. Anonymkode: 9c48c...bf7 Velbekomme ..... 🙄
Sølvi Normalbakken Skrevet 29. februar 2024 #22 Skrevet 29. februar 2024 bullehurk skrev (11 timer siden): Tenk å suge en kuk du ikke aner hvem tilhører ? Det kan jo være gamle feite ekle..... Jeg er ikke prippen, men fysj 🤮 Det er jo det som er så herlig med det. At man ikke aner hvem det er. Etter min erfaring kan man ikke se på pikken hvor gamle folk er. Men mener du at folk er ekle bare fordi at de er gamle eller feite? Det synes jeg personlig er ganske slemme holdninger.
bullehurk Skrevet 29. februar 2024 #23 Skrevet 29. februar 2024 Sølvi Normalbakken skrev (12 minutter siden): Det er jo det som er så herlig med det. At man ikke aner hvem det er. Etter min erfaring kan man ikke se på pikken hvor gamle folk er. Men mener du at folk er ekle bare fordi at de er gamle eller feite? Det synes jeg personlig er ganske slemme holdninger. Ok, la meg endre ordbruken.... Tanken på å suge en totalt uattraktiv, og gjerne motbydelig mann er helt uaktuelt for meg. Men hver sin lyst. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #24 Skrevet 29. februar 2024 Sølvi Normalbakken skrev (16 timer siden): Man kan også kalle det himmelporten eller lykkehullet. Kommer jo helt an på holdningen til konseptet. https://maps.app.goo.gl/1oPsKp2zuz682wVS6?g_st=ic Anonymkode: 77477...eb1
Gjest Lurven Skrevet 29. februar 2024 #25 Skrevet 29. februar 2024 😆 Morsomste tråden jeg har lest på lenge
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #26 Skrevet 1. mars 2024 bullehurk skrev (9 timer siden): en totalt uattraktiv, og gjerne motbydelig mann Hvorfor spiller det noen rolle hvis penisen er ren og ser bra ut? Anonymkode: 9c48c...bf7 1
bullehurk Skrevet 1. mars 2024 #27 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor spiller det noen rolle hvis penisen er ren og ser bra ut? Anonymkode: 9c48c...bf7 Takler det bare ikke, må vite hvem personen er. For andre spiller det sikkert ingen rolle. 1
no shame Skrevet 1. mars 2024 #28 Skrevet 1. mars 2024 bullehurk skrev (På 29.2.2024 den 10.25): Tenk å suge en kuk du ikke aner hvem tilhører ? Det kan jo være gamle feite ekle..... Jeg er ikke prippen, men fysj 🤮 For et stigmatiserende utsagn! Feit og eller gammel betyr ekkelt🧐 Hva er feit, og hva er gammelt? Og hvorfor dra frem de tingene som ekle? At du ikke tenner på det, er helt greit. Det gjør ikke jeg heller. Men det må da være greit at andre har lyst. Lett å shame folk og tenke at man sitter på en fasit. Men noen ganger er det greit å prosessere tankene et øyeblikk. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2024 #29 Skrevet 1. mars 2024 no shame skrev (1 time siden): For et stigmatiserende utsagn! Feit og eller gammel betyr ekkelt🧐 Hva er feit, og hva er gammelt? Og hvorfor dra frem de tingene som ekle? At du ikke tenner på det, er helt greit. Det gjør ikke jeg heller. Men det må da være greit at andre har lyst. Lett å shame folk og tenke at man sitter på en fasit. Men noen ganger er det greit å prosessere tankene et øyeblikk. Gratulerer - du fikk det mest "woke" svaret i tråden 🏆 Anonymkode: 556f1...818 1
no shame Skrevet 1. mars 2024 #30 Skrevet 1. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer - du fikk det mest "woke" svaret i tråden 🏆 Anonymkode: 556f1...818 Tusen takk!! 💪💪 Om du bare visste hvor glad den utnevningen gjør meg, ville du aldri kommet med den 😂 1 1
Smakelitt Skrevet 2. mars 2024 #31 Skrevet 2. mars 2024 Mye artig sagt her om et tema som mange nok skulle ha testet ut mer men ikke vet hvor eller hvordan. Jeg liker kvinnenes åpne og liberale tanker her, og verdisynet vedrørende tynn eller tykk, ung eller gammel, det er lov å kose seg uansett alder og størrelse, så lenge det er rent og friskt, det må være det viktigste 😊 Og for meg uten hår også, men det virker også mer renslig, iallfall i mitt hode 😊 For en som har er åpent sinn og ikke går av veien for en god lek så er dette noe som kanskje bør stå på bucket listen, hvem vet 😀 Mange gode bidrag i tråden her uten å støte noen 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå