Gå til innhold

Erfaring med hedershull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt lyst til å prøve hedershull på et offentlig toalett. Enten å ha munnen eller rumpa ved hullet og bare håpe noen griper sjansen til å bruke meg, men har aldri vært et sted hvor det er noen hull og jeg synes ikke det er innafor å borre hull selv.

Noen andre her som har hatt samme fantasi eller kanskje til og med prøvd det på ordentlig? Hvordan var det, hva gikk din fantasi ut på?

Anonymkode: 9c48c...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hedershull? Er det det vi under 80 kaller gloryhole?

Anonymkode: 9662e...f65

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Akkurat dette gir null utslag på kukometeret mitt. Tenker bare på skitne toalettvegger med tusjskrift på veggene, og ei sur lukt. Ikke noe jeg forbinder med sex, bare prostitusjon og fyllesex. Nærmest min fantasi kommer må være å få ei ny bormaskin i verktøykassa.

Anonymkode: ec267...d55

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker bare på skitne toalettvegger med tusjskrift på veggene

Du må bare passe på at du er der først, rett etter det har blitt vasket!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hehe, hedershull er mye bedre! Gloryhole er jo ikke norsk en gang. ;)

Anonymkode: 26573...49c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har alltid hatt lyst til å prøve hedershull på et offentlig toalett. Enten å ha munnen eller rumpa ved hullet og bare håpe noen griper sjansen til å bruke meg, men har aldri vært et sted hvor det er noen hull og jeg synes ikke det er innafor å borre hull selv.

Noen andre her som har hatt samme fantasi eller kanskje til og med prøvd det på ordentlig? Hvordan var det, hva gikk din fantasi ut på?

He he, skal være bra lite redd for pikken hvis en stikker den gjennom et hull i veggen på en offentlig do, tror jeg står over.

• Liker 3
Skrevet

Idioti 

Skrevet

Godt å se at Norsk Språkråd er på KG for å snikinnføre nye ord.

Anonymkode: 556f1...818

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hull i skilleveggen er ille nok for meg. Å kjenne lukten av et gapende rævhull gjennom hullet kommer til å medføre oppkast.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er vel for det meste skaphomser som benytter seg av slik.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke mye heder å spore på en skitten, kald rasteplassdass i februar akkurat. Oppsøk heller en klubb i ordnede former.

Anonymkode: 7ac61...7a6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hehe, hedershull er mye bedre! Gloryhole er jo ikke norsk en gang. ;)

Anonymkode: 26573...49c

Helt enig. Blir gal av alle de utenlandske ordene som skal blandes inn i det norske språket. 
Jeg så i dag på 71 grader nord, og han ene Sundsten sier: Jeg tok leaden. I stedet for å si at han tok ledelsen. Jeg gremmes. 
Synes hedershull var et fint navn på det. 
Når det gjelder hedershull har jeg selv prøvd det. Aner ikke hvem sin pølse det var som kom ut gjennom hullet, men så fort jeg var ferdig kom det en ny en til syne i hullet. 

Skrevet
tdm900 skrev (4 timer siden):

Er vel for det meste skaphomser som benytter seg av slik.

Det er mer populært blant homofile enn heterofile, ja. Generelt mer populært blant menn enn kvinner. For min del er det en pirrende tanke, men er ikke så keen på at en mann skal suge pikken min, så da blir det ikke noe besøk til det lokale "hedershullet", gitt.

Anonymkode: 9a539...e8e

Skrevet
37 minutter siden, Sølvi Normalbakken said:

Helt enig. Blir gal av alle de utenlandske ordene som skal blandes inn i det norske språket. 
Jeg så i dag på 71 grader nord, og han ene Sundsten sier: Jeg tok leaden. I stedet for å si at han tok ledelsen. Jeg gremmes. 
Synes hedershull var et fint navn på det. 
Når det gjelder hedershull har jeg selv prøvd det. Aner ikke hvem sin pølse det var som kom ut gjennom hullet, men så fort jeg var ferdig kom det en ny en til syne i hullet. 

Er dette noe du driver på med jevnlig? Hvor da isåfall?

Anonymkode: baf31...000

Skrevet
Macro skrev (7 timer siden):

Hull i skilleveggen er ille nok for meg. Å kjenne lukten av et gapende rævhull gjennom hullet kommer til å medføre oppkast.

Du vasker jo selvsagt ræva før du går dit for å få pikk i den. Er jo ikke der for å drite og så bli kjørt... :ordlos:

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 11.31):

lol, måtte le av denne. ;)

Anonymkode: 842b6...34b

• Liker 2
Skrevet

Jeg må også gi deg kred for å bruke et norsk ord på fenomenet. Hull er greit, men "heder" skurrer ganske mye. Avløpshull, utløpshull, kukhull beskriver bedre virkeligheten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 10.28):

Jeg må også gi deg kred for å bruke et norsk ord på fenomenet. Hull er greit, men "heder" skurrer ganske mye. Avløpshull, utløpshull, kukhull beskriver bedre virkeligheten.

Man kan også kalle det himmelporten eller lykkehullet. Kommer jo helt an på holdningen til konseptet. 

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (På 22.2.2024 den 23.43):

Tenk å suge en kuk du ikke aner hvem tilhører ?   Det kan jo være gamle feite ekle.....  Jeg er ikke prippen, men fysj    🤮

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (4 timer siden):

Tenk å suge en kuk du ikke aner hvem tilhører ?

Det er jo hele poenget med et hedershull. At du ikke vet hvem som er på andre siden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...