Gå til innhold

Sjelden utløsning- mer samleie og mer intens sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gift i 20 år og nærmer oss 50.

Min mann sliter med utløsning grunnet noen medisinske utfordringer. 

Vi har alltid hatt ett stabilt sexliv, men det har etter min smak vært ROLIG og NØKTERNT …. 
Men etter dette med utløsningen så vet jeg ikke hva som har skjedd. Han er så forandret… til det bedre og akkurat som jeg har ønsker i alle år.

utforskende, impulsiv og mye mer på. Han har ikke noe problem med potens så jeg sier bare Ja takk jeg 🤩

Anonymkode: 86d40...0d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skjønte jeg ikke, sliter med utløsninger men sexen er mye bedre, hva er problemet da?

Anonymkode: 164e3...0ac

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 23.43):

Gift i 20 år og nærmer oss 50.

Min mann sliter med utløsning grunnet noen medisinske utfordringer. 

Vi har alltid hatt ett stabilt sexliv, men det har etter min smak vært ROLIG og NØKTERNT …. 
Men etter dette med utløsningen så vet jeg ikke hva som har skjedd. Han er så forandret… til det bedre og akkurat som jeg har ønsker i alle år.

utforskende, impulsiv og mye mer på. Han har ikke noe problem med potens så jeg sier bare Ja takk jeg 🤩

Anonymkode: 86d40...0d0

Han er kanskje litt desperat? Går han på antidepressiva?

Anonymkode: 6ec7f...e84

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som ville sagt "ja, selvsagt. En kåt mann er sli du vil ha ham". For mange er veien mot utløsning i så stort fokus, men det er jo kåtsksapen, som er veien til nytelse. Ikke la mannen få utløsning så ofte, da får han ikke ut all energien i utladningen og beholde energien inni seg

Anonymkode: 5f40f...f52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 0.02):

Den skjønte jeg ikke, sliter med utløsninger men sexen er mye bedre, hva er problemet da?

Anonymkode: 164e3...0ac

Sexen kan jo umulig være bedre for ham når han sjelden får utløsning? Det høres ut som han prøver desperat, men ikke får det til. Triste greier.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sexen kan jo umulig være bedre for ham når han sjelden får utløsning? Det høres ut som han prøver desperat, men ikke får det til. Triste greier.

Faktisk vet jeg om mange menn som har fått stort utbytte av å lære seg å ikke komme hver gang. Gjør noe med fokuset 😉

Anonymkode: 3818d...2e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Faktisk vet jeg om mange menn som har fått stort utbytte av å lære seg å ikke komme hver gang. Gjør noe med fokuset 😉

Anonymkode: 3818d...2e6

Mannen som omtales i HI har åpenbart pådratt seg en seksuell dysfunksjon pga et helseproblem (hjertemedisiner eller antidrepessiva?). Det blir jo nesten et hån mot stakkaren (som åpenbart strever og prøver å kompensere) å snakke om «utbytte» her.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...