Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt denne flekken på hånden rett under håndlettet lenge, oppdager den vel for 7-8 månder siden. Den har ikke forandret seg på den tiden, er litt ru, blir fort tørr, klør ikke og forsvinner ikke.  Har egentlig tenkt det er en pigmentflekk, men har de siste dagene fått for meg at kanskje det kan være noe annet, er tross alt i starten av 30årene og ikke av det slaget som soler meg .. Bor langt utti gokk aå nærmeste hudlege er tre timer unna, men burde jeg oppsøke fastlege? 

Screenshot_20240221_223518_Google.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
laus skrev (4 minutter siden):

Har hatt denne flekken på hånden rett under håndlettet lenge, oppdager den vel for 7-8 månder siden. Den har ikke forandret seg på den tiden, er litt ru, blir fort tørr, klør ikke og forsvinner ikke.  Har egentlig tenkt det er en pigmentflekk, men har de siste dagene fått for meg at kanskje det kan være noe annet, er tross alt i starten av 30årene og ikke av det slaget som soler meg .. Bor langt utti gokk aå nærmeste hudlege er tre timer unna, men burde jeg oppsøke fastlege? 

Screenshot_20240221_223518_Google.jpg

Prøvd å peele det bort? Kan høres ut som død hud. Eller så kan det være tørrhet. Trenger ikke umiddelbart gå til lege for det. Om det vedvarer kan du jo ta en sjekk😊

• Liker 1
Skrevet
29_j skrev (Akkurat nå):

Prøvd å peele det bort? Kan høres ut som død hud. Eller så kan det være tørrhet. Trenger ikke umiddelbart gå til lege for det. Om det vedvarer kan du jo ta en sjekk😊

Nei har ikke prøvd der, takk for tips! 😉

• Hjerte 1
Skrevet

Har hatt slik flekk siden jeg var 12-13 år gammel. Er 50 nå. Brukt Spenefett på vinteren.  Er som regel borte på sommeren.  Men greit å sjekke.

Anonymkode: cfd86...81d

Skrevet

Siden du har hatt den så lenge er det sikkert innafor å rusle en tur innom legen med det😊

Anonymkode: 37c44...ee8

Skrevet
laus skrev (22 timer siden):

Nei har ikke prøvd der, takk for tips! 😉

Håper det funket 😊 Siden du har hatt det så lenge kan du nevne det til legen neste gang. Hvis ikke du fikk peelet det bort vil jeg tro det er en slags eksem. Men det ser ikke farlig ut iallefall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...