Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ganske sløv samboer som aldri har brydd seg om han går 2-3 dager mellom hver dusj eller om han ser ut som loffen selv med skjeggvekst. Men etter jobbytte har endret dusjvaner og er helt skjeggfri hele tiden. Merker han er veldig opptatt av å strigle seg hver søndags kveld. Selv sier han at han alltid har gjort det slik, noe som er bare tull. 
Kan det være en dame i bildet her tro? Kollega f eks…..

Anonymkode: d74ff...052

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han bare vil ta vare på seg selv ? 

Anonymkode: 63e3a...099

• Liker 3
Skrevet

Eller at de andre mennene på jobben er nystriglet hver dag?

Anonymkode: 73d85...bdc

• Liker 20
Skrevet

Dusjer ikke hver dag jeg heller. Kan gå både to og tre dager mellom hver dusj. Synes ikke det er noe skrike om!

• Liker 6
Skrevet

Han er utro, dump han.

Nei men seriøst, han vil vel bare legge inn et godt inntrykk på den nye jobben??

Anonymkode: 8396e...536

• Liker 4
Skrevet

Ingen striglete mannfolk på den plassen, er ikke sånn type arbeid

Skrevet

Kanskje folk har kommentert at han lukter? Eller at han ser at de nye kollegaene steller seg

Anonymkode: 39b66...c14

• Liker 1
Skrevet

Han var vel fått en jobb der det ytre er viktig ? tror ikke første typen din nr 1  ville fått jobb som gravferdskonsulent men din type nr 2 ville fått den jobben lett 😉 

• Liker 2
Skrevet

Trenger ikke bety noe, men folk endrer som regel vaner av en grunn. Siden vi er vanedyr 💁🏻‍♀️

Hvis du ser på det store bildet, kanskje finner du noen andre endringer?

Anonymkode: c23a6...500

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Så nå som han har endret vaner til det bedre, er det også et problem?

Anonymkode: 5106c...eb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så nå som han har endret vaner til det bedre, er det også et problem?

Anonymkode: 5106c...eb6

Ikke et problem bare veldig ulikt han…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes ikke det er rart å endre seg på det, det kan være mange grunner til det utenom en dame, som nevnes i andre svar her. 
det jeg syns er merkelig er at han later som om han alltid har vært sånn og prøver å skjule endringen. Er han vanligvis en som er flau over å innrømme nederlag og dermed ikke vil anerkjenne at hygienen ikke var på topp før? Er han ikke så god til å snakke om ting? Eller føler du at han prøver å skjule noe? 
mitt råd er uansett å ikke anta ting for fort, men å snakke åpent om hvordan det får deg til å føle deg og at det skaper usikkerhet når han stiller seg uforstående til dine spørsmål om endringen.

• Liker 2
Skrevet

Når det er snakk om ny jobb, så ville jeg egentlig heller syns det var rart om han IKKE tok seg sammen på hygiene og stell. 

Anonymkode: 24118...0c0

• Liker 5
Skrevet

Typisk tegn....

Anonymkode: 5e729...dab

• Liker 5
Skrevet

Dagen før oppstart av uka gjør man jo det?? En kan ikke daffe på jobb. Noen steder er det ikke strikte kleskoder, men en er opptatt av å være ren, se ok ut!

Skrevet

Det trenger jo ikke å bety noe.

Da mannen min begynte å stelle seg til bestemte dager i uka, og endre tidspunkt han var på jobb (tidlig, før alle andre f.eks) så viste det seg til slutt at han sto i med vaskedama på jobb. 

Anonymkode: 34d7f...b8f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det trenger jo ikke å bety noe.

Da mannen min begynte å stelle seg til bestemte dager i uka, og endre tidspunkt han var på jobb (tidlig, før alle andre f.eks) så viste det seg til slutt at han sto i med vaskedama på jobb. 

Og så vaskedama, da🤢

Anonymkode: d8021...6fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og så vaskedama, da🤢

En dassvasker kan ha futt i fua hu også 😁

Anonymkode: 34c66...71b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og så vaskedama, da🤢

Det var vel en del andre jeg hadde sett for meg enn hun da. 

Vi er uansett skilt idag :)

Skrevet

ingen info om type jobb? jeg hadde tippet at det er fordi det er ny jobb, (white collar?) og at kollegaer kler seg finere enn gamlejobben og han ikke vil være dårligere

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...