AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg skal ta silikon. Er det noe tips dere sitter med? Hva man bør ta eller ikke, størrelse messig, utover, ved sidene osv Erfaring? Anonymkode: 58aca...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg har ikke silikon, men jeg tenker at alt kommer an på kroppen din. Ikke alle kan få superstore tatas, det er ikke plass. Ikke med en gang hvertfall. Vet om mange som går opp i størrelse etter noen år, men da har huden fått tid å strekke seg. Så er det vel snakk om preferanser. Noen liker at det ser superfake ut, andre liker at det ser naturlig ut. En venninne fikk dråpeformede innlegg, og det ser kjempenaturlig ut. Andre får runde. Jeg vet ikke hvordan det er med plassering, tenker det kommer an på anatomien din. Hva med å snakke med kirurg? De kan jo se på kroppen din hva som blir bra og ikke, og vise bilder av ulike resultat? Er i bunn og grunn du som skal leve med dem, og da må DU være fornøyd. Har du svak rygg/skuldre, er det kanskje ikke lurt med veldig store, tunge implantat. Jeg har brystreduksjon nettopp fordi jeg holdt på å klikke av migrenen jeg fikk fordi det gikk ut over nakke og skuldre å ha svære pupper. Anonymkode: af647...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 Husk at de kommer til å stå rett til værs og se falske ut når du ligger. Jeg jobber med en pasientgruppe som ligger på ryggen under behandling, og det er helt weird hvordan silikonpupper står rett til værs. Husk også at det blir vanskelig for deg å undersøke brystene dine for kreftkuler, i tillegg til at det vil koste deg mellom 20-30 000 kroner å fjerne implantatene når du ikke vil ha dem lenger. Og at silikonimplantater som regel kapsler seg inn og blir harde etter svangerskap, derfor er det lurt å vente til du er ferdig med å få barn. Anonymkode: 773f3...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Husk at de kommer til å stå rett til værs og se falske ut når du ligger. Jeg jobber med en pasientgruppe som ligger på ryggen under behandling, og det er helt weird hvordan silikonpupper står rett til værs. Husk også at det blir vanskelig for deg å undersøke brystene dine for kreftkuler, i tillegg til at det vil koste deg mellom 20-30 000 kroner å fjerne implantatene når du ikke vil ha dem lenger. Og at silikonimplantater som regel kapsler seg inn og blir harde etter svangerskap, derfor er det lurt å vente til du er ferdig med å få barn. Anonymkode: 773f3...531 Mine står ikke rett til værs når jeg ligger, de ser ut som helt vanlige pupper. Mulig det spiller noen rolle om man tar over eller under muskelen, jeg har under muskelen. Har ikke så mye tips egentlig, jeg er veldig fornøyd etter min operasjon i hvert fall. Tok ikke for å få større pupper, bare for å "få tilbake" puppene jeg mistet etter vektnedgang og svangerskap. Det er vondt i en ukes tid, og ømt etter det. Du kan miste litt følelse i puppene, men den kan også komme tilbake (alt jeg mistet har i hovedsak kommet tilbake til meg, men det tok nesten to år). Og gjør det for din egen del, ingen andres Anonymkode: c3fb1...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Del Skrevet 22. februar 2024 Gå til flere kirurger for å få flere meninger fra de som kan det. Skal du gå rundt og se ut som er barbie? eller skal du ha noe som ser bra ut på din kropp? Bruk hodet. Anonymkode: 1e9f4...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mine står ikke rett til værs når jeg ligger, de ser ut som helt vanlige pupper. Mulig det spiller noen rolle om man tar over eller under muskelen, jeg har under muskelen. Har ikke så mye tips egentlig, jeg er veldig fornøyd etter min operasjon i hvert fall. Tok ikke for å få større pupper, bare for å "få tilbake" puppene jeg mistet etter vektnedgang og svangerskap. Det er vondt i en ukes tid, og ømt etter det. Du kan miste litt følelse i puppene, men den kan også komme tilbake (alt jeg mistet har i hovedsak kommet tilbake til meg, men det tok nesten to år). Og gjør det for din egen del, ingen andres Anonymkode: c3fb1...fa4 Jeg har over muskel og mine står heller ikke rett opp når jeg ligger. Tenker det bare skjer med de som har overfylte bryster. til TS: ikke fyll på for mye. Husk at du skal leve et liv med disse brystene og at det blir tungt i lengden. Anonymkode: cc8aa...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå