Gå til innhold

Hvorfor så stor prisforskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan ikke jeg så mye om disse kapselmaskinene, men er ute etter en gave. Så vidt jeg kan se, så er disse to maskinene like, men det er jo så stor prisforskjell på de. Tenkte at den billigste kanskje var outlet pris, men det står ikke noe om det heller. 

Skjønner jo at ingen her kan svare på hvorfor det er så stor prisforskjell, men kanskje noen har noen tanker om det?

https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kaffe-og-te/kapselmaskin/nespresso-citiz-e-milk-kapselmaskin-av-delonghi-hvit/p-1120291/#specs

https://www.komplett.no/product/1205169/hjem-fritid/kaffemaskiner/kapselmaskiner/nespresso-citiz-milk-kaffemaskin-by-delonghi-hvit?channable=0080816964003132303531363921&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqnVE_XInqXRslK5J-zYaIIqTw3v0umQqyxw-PXwQT7oAx93CCRR2whoCFcAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#technical-details

Anonymkode: 19c8f...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gave? Vet du at den som skal ha gaven liker den typen kaffe da? Jeg synes ikke nesspresso er god kaffe i det hele tatt.

Anonymkode: 3535d...676

• Nyttig 1
Skrevet
newman01 skrev (42 minutter siden):

Ja, jeg vet. Men skjønner ikke hvorfor det er så stor prisforskjell. Ønsket er hvit, så prøver å finne det - hvis ikke så blir det svart :D 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gave? Vet du at den som skal ha gaven liker den typen kaffe da? Jeg synes ikke nesspresso er god kaffe i det hele tatt.

Anonymkode: 3535d...676

Ja, gave, å mottaker ønsket seg denne. 

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Fordi dem som selger ønsker å flå for mest mulig penger. Det er flere varer med stor forskjell fra butikk til butikk. 

Denne har kostet ca 1400kr før 

delong.png

• Nyttig 1
Skrevet

Er vel ikke spesielt overraskende at den er dyrere på Power. De har typisk enten billige produkter som lokkeprodukter for å lure folk inn, samt produkter med god margin. De siste selger de godt av når folk er i butikken for å oppdage at lokkeproduktene er utsolgt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Så da kan jeg trygt kjøpe den fra Komplett?

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...