Gå til innhold

Hvordan kan slike menn være i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen tilfeller er nok dama av samme ulla, men det må også være mange som ikke helt vet hva slags menn de er sammen med og som evt er dårlige menneskekjennere. Mange råtne menn, som man ser i sosiale medier, som er både gift og har unger 

Screenshot_20240221-214112~2.jpg

Anonymkode: cf202...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Kan du forklare hva du prøver å formidle her? 🤔

Anonymkode: 41959...727

• Liker 3
Skrevet

Skjønte ikke?

Anonymkode: f17da...5df

• Liker 2
Skrevet

Les kommentaren jeg har tatt skjermbilde av. Hva er det å ikke skjønne? Er problemet at det er skrevet på engelsk? 

Skrevet

Ok? 

Anonymkode: 5e98d...2c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I noen tilfeller er nok dama av samme ulla, men det må også være mange som ikke helt vet hva slags menn de er sammen med og som evt er dårlige menneskekjennere. Mange råtne menn, som man ser i sosiale medier, som er både gift og har unger 

Screenshot_20240221-214112~2.jpg

Jeg vet ikke hvem «Sam Kerr» er og jeg kjenner ikke slang-ordet «slag». Er du fanget i en internett-boble hvor du tar for gitt at alle vet disse tingene?

Anonymkode: 5a808...374

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Les kommentaren jeg har tatt skjermbilde av. Hva er det å ikke skjønne? Er problemet at det er skrevet på engelsk? 

skjønner ikke hva det betyr, aldri hørt om det. 

Anonymkode: f17da...5df

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke hvem Sam Kerr er. Slag er britisk slang for løs på tråden.

Anonymkode: 0a46c...14a

Skrevet

Sam Kerr? Hvem er det? Dane eller mann? Slag? Setningen virker ufullstendig for meg. Det er min mening. 

Anonymkode: eb02e...e55

• Liker 1
Skrevet

Sam Kerr? Hun spiller fotball. En av de beste damene i verden, og hun er australier. Dette burde dere visst 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hvem Sam Kerr er. Slag er britisk slang for løs på tråden.

Anonymkode: 0a46c...14a

Endelig noen som har forstått innholdet, de andre har ikke søkt opp "slag" engang. Sam Kerr er en av verdens beste kvinnelige fotballspillere. Kunne like gjerne stått Sam Johnson, bare for å velge et tilfeldig etternavn. Hvem hun er spiller ingen nevneverdig rolle. 

Skrevet

Kvinner har merkelig smak.

Anonymkode: 13627...9b3

Skrevet
Ariande skrev (3 minutter siden):

Sam Kerr? Hun spiller fotball. En av de beste damene i verden, og hun er australier. Dette burde dere visst 🥰

Sorry, men jeg driter i fotball og sport. Får ikke med meg annet enn overskriftene på Dagbladet. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Endelig noen som har forstått innholdet, de andre har ikke søkt opp "slag" engang. Sam Kerr er en av verdens beste kvinnelige fotballspillere. Kunne like gjerne stått Sam Johnson, bare for å velge et tilfeldig etternavn. Hvem hun er spiller ingen nevneverdig rolle. 

Og poenget ditt er? Hvem har skrevet dette, og hvordan vet du han er i forhold? Kan ikke se hvem som skrev kommentaren. 

Hva vil du egentlig diskutere? 

• Liker 2
Skrevet

Er det mannen hennes som har skrevet det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og poenget ditt er? Hvem har skrevet dette, og hvordan vet du han er i forhold? Kan ikke se hvem som skrev kommentaren. 

Hva vil du egentlig diskutere? 

Du vet at man kan trykke seg inn på profiler og så ser man hvem vedkommende er i forhold med, "i et forhold med Sarah Wilson", det kan være barnebilder, det kan stå "Emma 21.10.2019 👶❤️" etc? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det mannen hennes som har skrevet det?

Ja, så klart................. 

Skrevet

Det er ikke akkurat hyggelig skrevet at en idrettsutøver er hore nMen jeg blir ikke sjokkert av at hverken dårlig papit damer eller menn finner kjærester. 

Anonymkode: 30b95...5a1

Skrevet

For et forferdelig idiotisk og uforståelig innlegg fra TS 🙄🤦‍♀️🤯

Anonymkode: 0dfc8...5ed

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For et forferdelig idiotisk og uforståelig innlegg fra TS 🙄🤦‍♀️🤯

Anonymkode: 0dfc8...5ed

Sier vel mer om dine kognitive evner om du ikke skjønner et såpass lettfattelig innlegg, stakkars. Right back at ya 🤡

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 10.57):

Du vet at man kan trykke seg inn på profiler og så ser man hvem vedkommende er i forhold med, "i et forhold med Sarah Wilson", det kan være barnebilder, det kan stå "Emma 21.10.2019 👶❤️" etc? 

Ja, så klart................. 

Var jo ingen profil å trykke seg inn på der. Var bare et skjermbilde av en neste uforståelig setning. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...