Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
MariaIsabel skrev (2 minutter siden):

Det bare virker så stusselig å søke intim kontakt med en datamaskin som faker alt og bare er programmert til å si og gjøre det man vil.

En ting er sex isolert sett, men et forhold? Å bruke tid på dype samtaler med noe kunstig? Ja, det virker stusselig og patetisk. Jeg føler på en måte at da har man virkelig feilet i livet ...

Men det er nå min mening. Folk må få lov til å gjøre hva de vil, men jeg må også få lov til å synes hva jeg vil om det.

For de mennene som ingen damer vil ha er dette eneste alternativ

Anonymkode: 637c2...14e

• Liker 1
Skrevet
MariaIsabel skrev (3 minutter siden):

Det bare virker så stusselig å søke intim kontakt med en datamaskin som faker alt og bare er programmert til å si og gjøre det man vil.

En ting er sex isolert sett, men et forhold? Å bruke tid på dype samtaler med noe kunstig? Ja, det virker stusselig og patetisk. Jeg føler på en måte at da har man virkelig feilet i livet ...

Men det er nå min mening. Folk må få lov til å gjøre hva de vil, men jeg må også få lov til å synes hva jeg vil om det.

Jeg føler at menneskeheten har feilet for lenge siden, men skjønner hvor du vil. Men helt innerst inne, hvor mange av dine innerste venner kunne du stolt 110% på ville være for deg gjennom hva som helst eller partner for den saks skyld? 

Jeg tror mennesker er så ødelagt av samfunet vi vokser opp i, så skjønner godt at noen velger en datamaskin fremfor mennesker som veldig ofte er fake. 

Du kan ta et eksempel, hvor mange venner har man ikke på sosiale medier, men hvor mange kommer på døren din og gir deg en klem å spør hvordan det går med det genuint? 

Folk flest er egoistisk og egosentrisk og tenker kun på seg selv.. 

Anonymkode: 4d55b...f6b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er jo ikke sant. Jeg vet om mange menn som får mange tilbud, men de ønsker ikke forhold rett og slett. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det kommer nok til å bli en stor industri. Men personlig tror jeg ikke dette er noe for alle. Muligens for dem som kun er ute etter mekanisk sex uten følelser inni bilde. Mulig disse AI robotene kan klare å lure noen til å tro at dem mener noe av det dem gjør og sier. Men er nok en stund til man ser roboter som har egen vilje og som gir litt motstand, det blir nok basert på at den er trent på tidligere data, eller i beste fall klarer å generere nye data (lære seg ting selv).

Anonymkode: 8ffcd...69b

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du vært prinsesse, blitt voksen og fått virkeligheten i trynet når du ble voksen siden du hater menn? 

Har hatet menn siden jeg var barn

Anonymkode: ac2c3...efd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er jo ikke sant. Jeg vet om mange menn som får mange tilbud, men de ønsker ikke forhold rett og slett. 

Fint, men jeg skrev om de mennene som ingen damer vil ha

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tenker at menn blir veldig fornøyd siden de fleste vil ha lite mas rundt ørene og sex. For kvinner blir det en "eye opening" når de plutselig blir overfladiske og AI kjæresten er drømmedama utseendemessig. Vi kommer dit om få år tipper jeg😅

Ingen eye opening, nei. Jordnære, ekte menn vil fortsatt foretrekke ekte damer. Dumme, overfladiske menn vil foretrekke de ukompliserte robotene med perfekt utseende. Og det er kanskje like greit at de dumme, overfladiske mennene holder seg til robotene, og verken ødelegger ekte damer eller formerer seg? :D 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Flere får orgasme av en datamaskin allerede i dag enn med partneren sin. Når datamaskinen begynner å gå rundt i huset i sexy undertøy og man kan tulle, le og ha morsomme samtaler samt god sex med vil jo det helt klart bli å foretrekke. Man kan jo programmere den til aldri å mase, være sur og bare være positiv og leken. Det høres kanskje for godt ut til å være sant, men disse robotene finnes allerede og de blir bedre og bedre. La oss si den koster 1 million om noen år. Det er en liten sum i det lange løp det koster å ha ei dame i hus og et par skilsmisser på veien😂

De fleste mennesker med gjerne ønsker motstand og personlighet hos en partner. Derfor vil smarte, snille menn gå lei av å ha en forhåndsdefinert, forutsigbar dame som bare er blid, ikke har egne meninger og ikke blir en dag eldre. Samme dag ut og dag inn.

Anonymkode: 2d74c...d9d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mange av de mennene som ingen damer vil ha, vil slite med å få råd til en slik dyr robot.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En uungåelig utvikling.

Anonymkode: 26a35...868

Trist.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Norske damer må rett og slett begynne å være mindre prinsesse-typer og høy på seg selv 😂
Først da kan de begynne å konkurrere mot desse love-terminatorene 🤣

Anonymkode: 45753...26b

Tror du vi har lyst på noen som setter så lite pris på oss og avslører hvor lite tilpasningsdyktige de er? 

Om noen ikke takler et annet menneskes behov så er de rett og slett ikke partneremne. Kan ikke få barn med dem heller. 

Dere er prinsessene, for noe bullshit.

Anonymkode: b4a16...3a7

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg føler at menneskeheten har feilet for lenge siden, men skjønner hvor du vil. Men helt innerst inne, hvor mange av dine innerste venner kunne du stolt 110% på ville være for deg gjennom hva som helst eller partner for den saks skyld? 

Jeg tror mennesker er så ødelagt av samfunet vi vokser opp i, så skjønner godt at noen velger en datamaskin fremfor mennesker som veldig ofte er fake. 

Du kan ta et eksempel, hvor mange venner har man ikke på sosiale medier, men hvor mange kommer på døren din og gir deg en klem å spør hvordan det går med det genuint? 

Folk flest er egoistisk og egosentrisk og tenker kun på seg selv.. 

Alle. Jeg har kuttet ut de fleste fra livet mitt fordi jeg kun vil ha de jeg kan stole på 100 %.

Så de få jeg har i livet mitt, stoler jeg på. De er der og støtter både emosjonelt og praktisk om jeg har det vanskelig, de er der og heier og er glad på mine vegne når jeg har det bra, og de motiverer og bistår når jeg jobber mot et mål. Om jeg hadde drept noen, ville de hjulpet meg å gjemme liket og gitt meg alibi. Jeg gjør selvsagt også alt det tilbake. 

Jada, det er mye drittfolk i verden, men det er bedre å bruke noen år på å lete etter de få diamantene, enn å gi alt man har til en maskin.

Menneskeheten har feilet ja, men jeg, som menneske, har ikke feilet.

Endret av MariaIsabel
Skrevet

I fremtiden vil det bli like vanlig som forhold med et menneske, og ingen vil tenke noe videre over det. Det kommer til å bli helt normalt. Det er jeg 100% sikker på.

Anonymkode: e5c23...f45

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Flere får orgasme av en datamaskin allerede i dag enn med partneren sin. Når datamaskinen begynner å gå rundt i huset i sexy undertøy og man kan tulle, le og ha morsomme samtaler samt god sex med vil jo det helt klart bli å foretrekke. Man kan jo programmere den til aldri å mase, være sur og bare være positiv og leken. Det høres kanskje for godt ut til å være sant, men disse robotene finnes allerede og de blir bedre og bedre. La oss si den koster 1 million om noen år. Det er en liten sum i det lange løp det koster å ha ei dame i hus og et par skilsmisser på veien😂

Du vet at dukker kan produseres i begge kjønn, ikke sant? En mannlig AI-kjæreste slår ikke, kjefter ikke, ligger ikke med andre, kverulerer ikke, kaster ikke skitne sokker rundt, fiser ikke, raper ikke og drikker seg ikke full. Vinn-vinn for kvinner som har vært utsatt for slike menn tidligere.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at dukker kan produseres i begge kjønn, ikke sant? En mannlig AI-kjæreste slår ikke, kjefter ikke, ligger ikke med andre, kverulerer ikke, kaster ikke skitne sokker rundt, fiser ikke, raper ikke og drikker seg ikke full. Vinn-vinn for kvinner som har vært utsatt for slike menn tidligere.

Høres fantastisk ut. Har blitt slått, dyttet, kvelt av kjæresten min flere ganger. 

Anonymkode: ac2c3...efd

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er bare en dukke. Det som er bedre enn en dårlig mann, er en som behandler deg bra.

Skrevet

Folk i denne tråden snakker jo om to ulike ting: AI-kjæreste på nett og robotkjæreste med AI-personlighet. 

Det første er fullt mulig i dag, det andre er vi nok et stykke unna teknologisk sett. De menneskelignende robotene som finnes kan knapt gå skikkelig og langt mindre krysse en mindre hindring. Så en slik kjæreste ville vært begrenset til mest å sitte og prate på sin uncanny valley aktige måte. Den kunne selvsagt hatt sexfunksjoner, men det ville vært nærmere en real doll enn en ekte kvinne. 

En annen ting er jo at AI er i stand til å lære, så i motsetning til en datamaskin gjør ikke AI "bare det den er programmert til". 

• Liker 2
Skrevet

Behovet for hudkontakt og emosjonelle følelser og utfordrende diskusjoner vil vel alltid være et større behov som man bare kan få med et annet menneske.

Skrevet
Atragon skrev (18 timer siden):

Hva er deres mening om AI-genererte kjærester som har begynt å bli en freie?

Tror de fleste vil bo med en robot innen et par 10år bare. Unge voksne i Norge i dag er som bortskjemte småunger så ikke rart de ikke finner partnere..

Skrevet
TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Tror de fleste vil bo med en robot innen et par 10år bare. Unge voksne i Norge i dag er som bortskjemte småunger så ikke rart de ikke finner partnere..

De trodde biler skulle fly også. Det nærmeste jeg har sett dette er alexa fart for me memen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...