Rosalilje84 Skrevet 24. februar 2024 #181 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er noen menn «sjalu» på dildoen til dama? Jeg tror det. Idet man oppfatter at sin kjære har mer glede ut av et sexleketøy enn seg selv så er det naturlig å reagere på det. Anonymkode: a1f05...adc Men min mann har jo ikke sex med en maskin som han har mer glede av enn meg. Jeg har heller ikke mer glede av leketøy enn mannen. Så hva er det å være sjalu på? 2
KallePils Skrevet 24. februar 2024 #182 Skrevet 24. februar 2024 (endret) Helene1982 skrev (2 timer siden): Det jeg prøver å formidle er at det å bli valgt er ikke en bra ting så lenge den andre personen ikke også velger deg. Der jeg prøver å si er at de mest attraktive mennene er de som velger en partner etter egne preferanser, og ikke etter hva alle andre synes. Jeg tror ikke en bitchy feminist ønsker seg en mann som tenker at sex er en belønning for å helt vanlige oppgaver man gjør i hjemmet. Og det er mitt poeng. Hva går kvinner glipp av fra menn som tror at en kvinne blir tilfredsstilt ved at han støvsuger litt ( ikke blunkefjes) ved at han velger en ai partner? Det spiller ingen rolle om kvinnen tørster etter en mann som eventuelt vil leve med en sexdokke. Konseptet forhold er at man velger hverandre. Og velger forelskelsen en dokke som er 10/10 utseendemessig og i tillegg ellers super, gjør han det. En bitchy feminist lager en situasjon der sex blir belønning. Og det er dette som er det relevante. For hva hun "vil ha" er bare av akademisk interesse så lenge det hun i praksis steller i stand er dette. Det kvinner bokstavelig talt blir nødt til å innse, fordi dere ikke får noe valg, er at dere bare har kunnet oppføre dere på denne måten fordi det ikke har fantes noe alternativ til dere. Feminismens "makt", og frihet til å være jævlig å ha med å gjøre (dere vet godt hva jeg snakker om), er avhengig av menns nærmest bunnløse interesse i kvinner. Denne er ikke lenger bunnløs når AI blir et alternativ. Da finnes det plutselig grenser for hva menn trenger å finne seg i fra kvinner. Og da mister dere makten. Helene1982 skrev (2 timer siden): Nei. Man er ikke i et forhold med en dildo. En dildo/vibrator er et verktøy for å komme lettere. Valget er ikke enten mann eller et sexliv med seg selv. I likhet med menn utelukker ikke det ene det andre. Man ville ikke tenkt at en mann velger mellom å onanere og en partner. For meg er det helt absurd å vurdere å bli sammen med en dildo eller noe som er verre enn en dildo. Det jeg prøver å si er at en mann som tenker at manns relasjon til en kvinne er sammenlignbart med en dildo har som regel akseptert at de ikke vil passe sammen med menn som ser etter en sexdukke. Hva får deg til å tro at en AI nødvendigvis trenger å være mer enn et avansert sexleketøy? Kan nok være det, men ikke nødvendigvis. Det du ikke ser ut til å forstå er følgende: Menn vil i stadig mindre grad trenge kvinner etterhvert som AI i stadig større grad kan "få jobben gjort". Dette betyr selvfølgelig ikke at menn ikke vil ha kvinner, eller at de vil foretrekke AI, men det betyr at menn ikke lenger vil ha kvinner for enhver pris. Er hun tilstrekkelig bitchy vil det finnes et bedre alternativ. Og da slutter alt å handle om dere. Endret 24. februar 2024 av KallePils 2
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #183 Skrevet 24. februar 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): En bitchy feminist lager en situasjon der sex blir belønning. Og det er dette som er det relevante. For hva hun "vil ha" er bare av akademisk interesse så lenge det hun i praksis steller i stand er dette. Det kvinner bokstavelig talt blir nødt til å innse, fordi dere ikke går noe valg, er at dere bare har kunnet oppføre dere på denne måten fordi det ikke finnes noe alternativ til dere. Feminismens "makt", og frihet til å være jævlig å ha med å gjøre (dere vet godt hva jeg snakker om), er avhengig av menns nærmest bunnløse interesse i kvinner. Denne er ikke lenger bunnløs når AI blir et alternativ. Da finnes det plutselig grenser for hva menn trenger å finne seg i fra kvinner. Og da mister dere makten. Hva får deg til å tro at en AI nødvendigvis trenger å være mer enn et avansert sexleketøy? Kan nok være det, men ikke nødvendigvis. Det du ikke ser ut til å forstå er følgende: Menn vil i stadig mindre grad trenge kvinner etterhvert som AI i stadig større grad kan "få jobben gjort". Dette betyr selvfølgelig ikke at menn ikke vil ha kvinner, eller at de vil foretrekke AI, men det betyr at menn ikke lenger vil ha kvinner for enhver pris. Er hun tilstrekkelig bitchy vil det finnes et bedre alternativ. Og da slutter alt å handle om dere. Det jeg mener er at voksne mennesker må velge partnere de minimum liker og som passer deres verdier. Jeg vet ikke hva du mener når du sier at kvinner oppfører seg på en måte som gjør at de både har all makt, men samtidig må gi sex som en belønning til menn og godta at deres sexliv ikke er viktig. Sitat Menn vil i stadig mindre grad trenge kvinner etterhvert som AI i stadig større grad kan "få jobben gjort". Nettopp. Det er ikke en ettertraktet jobb for en kvinne "å få jobben gjort" Jeg tror ikke at vanlige menn som har en normalt menneskesyn, ser på en livspartner som en ansatt. Og jeg tror ikke kvinner flest vil føle at de går glipp av en mulighet til #å få jobben gjort" for en mann som egentlig ikke liker kvinner. Vi er ikke avhengig av at alle menn plystrer, hoyer og kaller kvinner bitchy feminister. Det finnes bra menn der ute som liker kvinner, og det er helt fair at noen føler noe annet, Jeg er ja til roboter, og er ekstremt rolig på at det ikke vil påvirke kvinners mulighet til å finne en bra partner for dem. 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #184 Skrevet 24. februar 2024 Jeg er ikke enig i Kalles stil og ikke i mange av poengene hans, men jeg tror at livaktige roboter som kan emulere følelser og sex på en god måte kommer til å bli forsøkt forbudt av feminister. Argumentasjonen kommer til å bli noe ala «menn lærer at de kan gjøre hva de vil mot robotene sine. Så kommer de til å overføre det til døtrene våre og voldta dem. Derfor må vi forby roboter». Anonymkode: a1f05...adc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #185 Skrevet 24. februar 2024 KallePils skrev (30 minutter siden): En bitchy feminist lager en situasjon der sex blir belønning. Og det er dette som er det relevante. For hva hun "vil ha" er bare av akademisk interesse så lenge det hun i praksis steller i stand er dette. Det kvinner bokstavelig talt blir nødt til å innse, fordi dere ikke får noe valg, er at dere bare har kunnet oppføre dere på denne måten fordi det ikke har fantes noe alternativ til dere. Feminismens "makt", og frihet til å være jævlig å ha med å gjøre (dere vet godt hva jeg snakker om), er avhengig av menns nærmest bunnløse interesse i kvinner. Denne er ikke lenger bunnløs når AI blir et alternativ. Da finnes det plutselig grenser for hva menn trenger å finne seg i fra kvinner. Og da mister dere makten. Hva får deg til å tro at en AI nødvendigvis trenger å være mer enn et avansert sexleketøy? Kan nok være det, men ikke nødvendigvis. Det du ikke ser ut til å forstå er følgende: Menn vil i stadig mindre grad trenge kvinner etterhvert som AI i stadig større grad kan "få jobben gjort". Dette betyr selvfølgelig ikke at menn ikke vil ha kvinner, eller at de vil foretrekke AI, men det betyr at menn ikke lenger vil ha kvinner for enhver pris. Er hun tilstrekkelig bitchy vil det finnes et bedre alternativ. Og da slutter alt å handle om dere. 1. De færreste vil ha råd til en robot som koster 1 million. 2. De fleste mennesker, uavhengig av kjønn, er OK. Du velger å omgi deg med bitchy kvinner. Ditt valg. 3. Feminist er ikke ensbetydende med aseksuell. Jeg er feminist, og er verken jævlig å ha med å gjøre eller har lav sexlyst. Har alltid hatt større sexlyst enn partner, helt til jeg møtte mannen. Nå har jeg en partner som matcher meg. 4. Menn som ikke har noe å tilby kvinner, vil alltid tro at alle kvinner er for kravstore og jævlige. Bare fordi ingen ordentlige kvinner vil ha deg (noe som er forståelig - jeg personlig ville aldri ha tatt i en mann med slike holdninger som puler uhemmet rundt), betyr kun det - de vil ikke ha DEG. Det betyr ikke at de ikke finnes. De finnes bare ikke tilgjengelige for DEG. Anonymkode: 2d74c...d9d 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #186 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er ikke enig i Kalles stil og ikke i mange av poengene hans, men jeg tror at livaktige roboter som kan emulere følelser og sex på en god måte kommer til å bli forsøkt forbudt av feminister. Argumentasjonen kommer til å bli noe ala «menn lærer at de kan gjøre hva de vil mot robotene sine. Så kommer de til å overføre det til døtrene våre og voldta dem. Derfor må vi forby roboter». Anonymkode: a1f05...adc Jeg kommer aldri til å stemme for forbud, men det er noe i det. Du kan slå denne roboten, komme med nedsettende kommentarer, ha sex akkurat når og slik du vil, uten at roboten kan si nei. Anonymkode: 2d74c...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #187 Skrevet 24. februar 2024 Helene1982 skrev (18 minutter siden): Det jeg mener er at voksne mennesker må velge partnere de minimum liker og som passer deres verdier. Jeg vet ikke hva du mener når du sier at kvinner oppfører seg på en måte som gjør at de både har all makt, men samtidig må gi sex som en belønning til menn og godta at deres sexliv ikke er viktig. Nettopp. Det er ikke en ettertraktet jobb for en kvinne "å få jobben gjort" Jeg tror ikke at vanlige menn som har en normalt menneskesyn, ser på en livspartner som en ansatt. Og jeg tror ikke kvinner flest vil føle at de går glipp av en mulighet til #å få jobben gjort" for en mann som egentlig ikke liker kvinner. Vi er ikke avhengig av at alle menn plystrer, hoyer og kaller kvinner bitchy feminister. Det finnes bra menn der ute som liker kvinner, og det er helt fair at noen føler noe annet, Jeg er ja til roboter, og er ekstremt rolig på at det ikke vil påvirke kvinners mulighet til å finne en bra partner for dem. Nettopp. Normale menn ser på sex med en kvinne som et samspill, lek og gøy, ikke som en mekanisk akt der mannen får tømt seg og har orgasme. Noe av det gøyeste for min mann er å gi meg nytelse. Du kan ikke gi nytelse til en maskin. Ergo vil mange menn som er egoistiske i senga velge denne løsningen (maskin) og la ekte kvinner være. Vinn-vinn. Anonymkode: 2d74c...d9d 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #188 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan ikke gi nytelse til en maskin. Anonymkode: 2d74c...d9d Er du sikker? Hvis hjernen vår bare er en (stor) klump med kompleksitet som lar oss skrive på forum, føle sinne, redsel og nytelse, hvorfor skulle ikke en tilsvarende «klump» med kompleksitet arrangert på omtrent samme vis i en maskin også kunne føle nytelse? Det er et reelt spørsmål. Filosofer spør seg om det vil være etisk å «dra ut strømmen» på en framtidig AI, eller om det er som å ta et liv. Anonymkode: a1f05...adc 1
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #189 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er ikke enig i Kalles stil og ikke i mange av poengene hans, men jeg tror at livaktige roboter som kan emulere følelser og sex på en god måte kommer til å bli forsøkt forbudt av feminister. Argumentasjonen kommer til å bli noe ala «menn lærer at de kan gjøre hva de vil mot robotene sine. Så kommer de til å overføre det til døtrene våre og voldta dem. Derfor må vi forby roboter». Anonymkode: a1f05...adc Kunstig intelligens er noe vi må overvåke, og stille spørsmål ved, men jeg tror det vil handle om arbeidsplasser og politikk rundt merking av hva som er laget/skrevet av en robot, samt retningslinjer for plagiat og opphavsrett. Alle feminister er ikke like, men mange leser mye, og setter seg ordentlig inn i saker. De vet derfor veldig godt hva som er de største truslene mot kvinner, og det er ikke roboter eller menn som har sex med dem. Det finnes ingen tall som viser at menn som har røff sex med en dokke, voldtar kvinner. Jeg tror menn som vil kjøpe roboter kan føle seg trygge på at det går igjennom.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #190 Skrevet 24. februar 2024 Jeg tror forøvrig at noe av det som gjør oss til et menneske er at vi har egeninteresser, er sta og tverr og gretten. En AI som kan regne ut komplekse regnestykker overbeviser meg ikke. En robot som kan løfte en bil overbeviser meg ikke. En AI som sier «ja, mester» hvis jeg ber den om å hoppe ut av vinduet overbeviser meg ikke. En AI som heller vil spise godteri enn å vaske huset, som er gretten for at jeg gav venninna for mye oppmerksomhet, som klager over håpløse kolleger. Den overbeviser meg. Anonymkode: a1f05...adc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #191 Skrevet 24. februar 2024 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Det finnes ingen tall som viser at menn som har røff sex med en dokke, voldtar kvinner. Jeg tror menn som vil kjøpe roboter kan føle seg trygge på at det går igjennom. Sexdukker som framstiller barn er ulovlig og kan gi 3 års fengsel. Det er et skikkelig ekkelt tema, men jeg lurer på om noen har turt å tenke igjennom om dette: 1. Gjør at de som har farlige drifter får «nok» og derfor blir mindre farlige 2. Eller om slik dukker ufarliggjør og eskalerer farlige drifter Jeg vet ikke om 1 eller 2 er mest rett, men jeg frykter at man har latt moralismen styre seg heller enn innsikt i denne saken. https://www.aftenposten.no/norge/i/70L0bB/hoeyesterett-forkastet-anke-straffbart-aa-ha-befatning-med-sexdukker-i-barnestoerrelse Anonymkode: a1f05...adc
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #192 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nettopp. Normale menn ser på sex med en kvinne som et samspill, lek og gøy, ikke som en mekanisk akt der mannen får tømt seg og har orgasme. Noe av det gøyeste for min mann er å gi meg nytelse. Du kan ikke gi nytelse til en maskin. Ergo vil mange menn som er egoistiske i senga velge denne løsningen (maskin) og la ekte kvinner være. Vinn-vinn. Anonymkode: 2d74c...d9d Jeg mener at de som er best i senga er de som har respekt for den de har sex med, føler seg trygg og liker sex. Jeg er enig med deg i at det finnes masse menn som vil foretrekke et ekte menneske. Om noen foretrekker en robot, er det deres greie og ok, men det vil jo ikke påvirke kvinners mulighet til å finne tidenes type. Jeg mener også at i dagens datingmarked er det spam som er det største hinderet for kvinner. Det er mange menn som bare vil griseprate, ikke sorterer, og liker alle, så det de skriver er veldig generisk. 2
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #193 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sexdukker som framstiller barn er ulovlig og kan gi 3 års fengsel. Det er et skikkelig ekkelt tema, men jeg lurer på om noen har turt å tenke igjennom om dette: 1. Gjør at de som har farlige drifter får «nok» og derfor blir mindre farlige 2. Eller om slik dukker ufarliggjør og eskalerer farlige drifter Jeg vet ikke om 1 eller 2 er mest rett, men jeg frykter at man har latt moralismen styre seg heller enn innsikt i denne saken. https://www.aftenposten.no/norge/i/70L0bB/hoeyesterett-forkastet-anke-straffbart-aa-ha-befatning-med-sexdukker-i-barnestoerrelse Anonymkode: a1f05...adc Jeg har faktisk tenkt mye på dette, men aldri funnet tall som viser det ene eller det andre, bortsatt fra at det som har begått overgrep ofte gjør det igjen. Jeg er usikker på om det er en trigger eller en fix. Dette er min mening, men jeg tror ikke overgrep handler om sex, men om makt. Det å ønske å ha sex med en som ikke samtykker, betyr at vedkommende ikke evner å se konsekvenser, eller kontrollere impulser, som jeg mener er farlig. For eksempel: Jeg er en heterofil dame, men jeg ville jo aldri tvunget en mann til å ha sex med meg eller hatt sex med en fyr som sov. Det er jo ikke rart at overgrep mot barn har enorme mørketall, da barn ofte ikke forteller om overgrepene, eller de gjør det for sent (jeg mener at overgrep mot barn ikke burde ha foreldelsesfrist) Da handlingens natur er at offeret er et barn, som ikke kan beskytte seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #194 Skrevet 24. februar 2024 Helene1982 skrev (4 timer siden): Det jeg prøver å formidle er at det å bli valgt er ikke en bra ting så lenge den andre personen ikke også velger deg. Der jeg prøver å si er at de mest attraktive mennene er de som velger en partner etter egne preferanser, og ikke etter hva alle andre synes. Jeg tror ikke en bitchy feminist ønsker seg en mann som tenker at sex er en belønning for å helt vanlige oppgaver man gjør i hjemmet. Og det er mitt poeng. Hva går kvinner glipp av fra menn som tror at en kvinne blir tilfredsstilt ved at han støvsuger litt ( ikke blunkefjes) ved at han velger en ai partner? Det spiller ingen rolle om kvinnen tørster etter en mann som eventuelt vil leve med en sexdokke. Konseptet forhold er at man velger hverandre. Og velger forelskelsen en dokke som er 10/10 utseendemessig og i tillegg ellers super, gjør han det. Det er jo allerede vanskelig for kvinner å finne den rette. Vent å se, det blir ikke enklere i fremtiden. Jeg personlig tror disse robotene vil ta helt over i løpet av et par 10år. Anonymkode: 4d55b...f6b
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #195 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo allerede vanskelig for kvinner å finne den rette. Vent å se, det blir ikke enklere i fremtiden. Jeg personlig tror disse robotene vil ta helt over i løpet av et par 10år. Anonymkode: 4d55b...f6b Det er vanskelig å date, og det er ok. Det er opp og nedturer, og det er noen som ikke passer i formatet. Jeg mener fortsatt at den største utfordringen for kvinner, er ikke å finne en eller annen, men å finne en som de passer sammen med. Jeg tror ikke noe på at kvinner flest ser etter en som også sjekker ut robot-markedet. Om en mann kan lage sin perfekte robot-dame, og foretrekker det burde han jo velge det. 1
Isambard Skrevet 24. februar 2024 #196 Skrevet 24. februar 2024 (endret) Helene1982 skrev (11 minutter siden): Det er vanskelig å date, og det er ok. Det er opp og nedturer, og det er noen som ikke passer i formatet. Jeg mener fortsatt at den største utfordringen for kvinner, er ikke å finne en eller annen, men å finne en som de passer sammen med. Jeg tror ikke noe på at kvinner flest ser etter en som også sjekker ut robot-markedet. Om en mann kan lage sin perfekte robot-dame, og foretrekker det burde han jo velge det. Jeg tror ikke de som sjekker ut robotmarkedet vil skille seg ut. Vi snakker om en app på mobilen. Et slags dataspill hvor man chatter med en "dame" og utvikler et "forhold". Det finnes andre apper som ensomme eldre bruker som samtalepartner. Jeg tror det kan være et surrogat/lindring. Ikke en erstatning. Jeg tror at det kan bidra til at enda flere feiger ut av datingmarkedet. Litt på samme måte som noen er superhelt i et gaming-univers de mestrer. Endret 24. februar 2024 av Isambard 1
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #197 Skrevet 24. februar 2024 Isambard skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke de som sjekker ut robotmarkedet vil skille seg ut. Vi snakker om en app på mobilen. Et slags dataspill hvor man chatter med en "dame" og utvikler et "forhold". Det finnes andre apper som ensomme eldre bruker som samtalepartner. Jeg tror det kan være et surrogat/lindring. Ikke en erstatning. Jeg tror at det kan bidra til at enda flere feiger ut av datingmarkedet. Litt på samme måte som noen er superhelt i et gaming-univers de mestrer. Jeg tror at AI vil kunne tilby en slags relasjon for noen som er bedre enn ingenting, men jeg tror at om maskinene rundt oss, gjør oss psykisk og fysisk latere ved å gjøre alt for oss i stadig større grad, tror jeg at vi vil skape et samfunn der vi blir arbeidsskye. Jeg tror at det å se et ansikt er viktig for empatien vi føler for det mennesket. Og vi mister også grepet om hva som er ekte og hva som er falskt. Det er en grunn til at det er så mange eldre som blir svindlet. De er vant til et samfunn der man er reale og der man har respekt – spesielt for eldre. Nå er det fritt frem for digitale svindlere. Single menn kan kjøpe en robot, og noen/mange vil ha glede av den, men jeg tror ikke menn som kjøper robot vil få respekt av andre menn og andre kvinner. Jeg tror de vil bli møtt av medfølende blikk. Det kan bli normalisert over tid, men jeg tror det kommer til å ta flere tiår.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #198 Skrevet 24. februar 2024 Helene1982 skrev (26 minutter siden): Jeg tror ikke noe på at kvinner flest ser etter en som også sjekker ut robot-markedet. Om en mann kan lage sin perfekte robot-dame, og foretrekker det burde han jo velge det. Mange tror at kvinner flest ikke ser etter en mann som ser på porno, en som har vært utro eller en som har kjøpt sex. Likevel er det mange menn som gjør disse tingene, og mange av dem ender antagelig opp i forhold også. Anonymkode: a1f05...adc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #199 Skrevet 24. februar 2024 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Jeg tror at AI vil kunne tilby en slags relasjon for noen som er bedre enn ingenting, men jeg tror at om maskinene rundt oss, gjør oss psykisk og fysisk latere ved å gjøre alt for oss i stadig større grad, tror jeg at vi vil skape et samfunn der vi blir arbeidsskye. Jeg tror at det å se et ansikt er viktig for empatien vi føler for det mennesket. Og vi mister også grepet om hva som er ekte og hva som er falskt. Det er en grunn til at det er så mange eldre som blir svindlet. De er vant til et samfunn der man er reale og der man har respekt – spesielt for eldre. Nå er det fritt frem for digitale svindlere. Jeg tror også at kjærlighetsroboter og sexroboter vil forandre oss. Vi vil nok få høye krav - kanskje urealistiske krav til ekte mennesker. Og på samme måte som 15-åringer trekker seg inn i sin trygge hule og gamer heller enn å forholde seg til andre mennesker så tror jeg at noen menn (og kvinner) vil oppleve at roboten gir dem noe som ingen ekte mennesker er villige til å gi dem. Betingelsesløs kjærlighet. Omtanke. Seksuell tilpasningsdyktighet. Sitat Single menn kan kjøpe en robot, og noen/mange vil ha glede av den, men jeg tror ikke menn som kjøper robot vil få respekt av andre menn og andre kvinner. Jeg tror de vil bli møtt av medfølende blikk. Det kan bli normalisert over tid, men jeg tror det kommer til å ta flere tiår. Nettdating var flaut for 20 år siden. Nå er det normen. Å ta bilder av middagen man spiser eller sokkene man har kjøpt og vise det til hele verden var kanskje (?) flaut for 20 år siden. Nå gjør mange det. Å få et barn utenfor ekteskap var flaut for 60 år siden. Nå er det helt normalt. Normer endrer seg. Anonymkode: a1f05...adc 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #200 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er jo allerede vanskelig for kvinner å finne den rette. Vent å se, det blir ikke enklere i fremtiden. Jeg personlig tror disse robotene vil ta helt over i løpet av et par 10år. Anonymkode: 4d55b...f6b Jeg opplever det ikke som vanskelig. Enda jeg ikke er noe pen. Anonymkode: 2d74c...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå