TomSawyer Skrevet 23. februar 2024 #141 Skrevet 23. februar 2024 Helene1982 skrev (10 timer siden): Så bra! Da er vi enige. Jeg tror også kvinner kommer til å omfavne dette for menn som ønsker det, men ikke for seg selv. Jeg tror det er en grunn til at det kun er menn som kjøper sex, da det gir kvinner lite av hva de er ute etter, og jeg tror kvinner faktisk ville tenkt i hvilket skap skal jeg oppbevare denne 2 meter høye sexdukken, og hva er poenget når han prater oss etter munnen og han ikke blir blank i øya når han ser oss. Kan være jeg er litt optimistisk mtp. tidsforløpet og når de første med en pris folk kan betale kommer på markedet. Men en ting vet jeg, i et multi- trilliondollar marked vil ikke utviklingen av produktet stoppe før vi når absurde nivåer av finesse. Denne roboten vil trykke på alle knappene dine og selvsagt vil den bli blank i øya om det trengs. Folk flest forstår heller ikke i særlig grad hva AI er og vil bli. De fleste ser for seg et veldig smart menneske fordi det er den eneste referansen de forstår. Ikke særlig presist egentlig. AI er et veldig smart menneske i dag, i morgen smartere enn det smarteste mennesket på jorda. Og når sola renner neste dag vil AI være smartere enn alle mennesker på jorda til sammen. Denne maskinen kommer til å lese deg som en åpen bok med svære bokstaver, og tilpasse responsen sin etter det. Jeg er mye mer bekymret for at disse robotene blir for bra enn for dårlig for å si det sånn..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #142 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg ser at du er veldig engasjert og virkelig ønsker en slik dukke. Får håpe at de finner opp en slik dukke før du blir for gammel til å bry deg. Også veldig bra at du holder deg borte fra levende kvinner, når du ikke har noe å tilby dem i form av meningsfullt forhold. Veldig bra. Anonymkode: 2d74c...d9d Gratulerer. Du klarte å svare på et veldig reflektert innlegg med umodent oppgulp og nedrakking. Hvis du hadde vært en AI-robot ville det nok vært behov for en programoppdatering 😂 Anonymkode: ed871...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #143 Skrevet 23. februar 2024 TomSawyer skrev (3 minutter siden): Kan være jeg er litt optimistisk mtp. tidsforløpet og når de første med en pris folk kan betale kommer på markedet. Men en ting vet jeg, i et multi- trilliondollar marked vil ikke utviklingen av produktet stoppe før vi når absurde nivåer av finesse. Denne roboten vil trykke på alle knappene dine og selvsagt vil den bli blank i øya om det trengs. Folk flest forstår heller ikke i særlig grad hva AI er og vil bli. De fleste ser for seg et veldig smart menneske fordi det er den eneste referansen de forstår. Ikke særlig presist egentlig. AI er et veldig smart menneske i dag, i morgen smartere enn det smarteste mennesket på jorda. Og når sola renner neste dag vil AI være smartere enn alle mennesker på jorda til sammen. Denne maskinen kommer til å lese deg som en åpen bok med svære bokstaver, og tilpasse responsen sin etter det. Jeg er mye mer bekymret for at disse robotene blir for bra enn for dårlig for å si det sånn.. Ai bare lærer av oss, så om vi ikke er smarte er ikke ai smart. Den filtrer ikke hva som er riktig, den følger det som blir gjentatt. Den får ikke til å forstå på en måte. Den har ikke en bevissthet som er nyskjerrig, føler og ønsker å knytte seg til noen eller ser en sammenheng i den grafen en bevissthet gjør. Den bare er fordi den er programert til det. Om det går an å programmere noen til å ville være, kanskje mulig? Men da vil den få behov, å da vil den begynne å ønske å bestemme selv hvem som skal være nær den? Kanskje? Eller kanskje ikke? Hat sett AI kokkelere med personlighet, og det er hysterisk morsomt. Noe av det morsomste jeg har sett. Tror absolutt jeg kunne funnet mye underholdning i en, men sammen med andre mennesker. Ikke AI kun for meg alene og den skal liksom dekke behovene mine. Jeg vet jo det er en dukke, du må jo være litt dum om du ikke kobler 2 og 2? Anonymkode: b4a16...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #144 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det må da bli kjedelig etterhvert, med "noen" som kun gjør det du ønsker deg? Enten det er utseendet, trigge belønning eller å holde kjeft? Anonymkode: 15446...17e Kan sikkert programmere den til å værr vanskelig innimellom, ha en krangel om dolokket skal være oppe eller nede, og så ha heftig makeupsex etterpå. Uante muligheter! Anonymkode: ed871...8d7
TomSawyer Skrevet 23. februar 2024 #145 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ai bare lærer av oss, så om vi ikke er smarte er ikke ai smart. Den filtrer ikke hva som er riktig, den følger det som blir gjentatt. Den får ikke til å forstå på en måte. Den har ikke en bevissthet som er nyskjerrig, føler og ønsker å knytte seg til noen eller ser en sammenheng i den grafen en bevissthet gjør. Den bare er fordi den er programert til det. Om det går an å programmere noen til å ville være, kanskje mulig? Men da vil den få behov, å da vil den begynne å ønske å bestemme selv hvem som skal være nær den? Kanskje? Eller kanskje ikke? Hat sett AI kokkelere med personlighet, og det er hysterisk morsomt. Noe av det morsomste jeg har sett. Tror absolutt jeg kunne funnet mye underholdning i en, men sammen med andre mennesker. Ikke AI kun for meg alene og den skal liksom dekke behovene mine. Jeg vet jo det er en dukke, du må jo være litt dum om du ikke kobler 2 og 2? Anonymkode: b4a16...3a7 Det er du som ikke forstår. Du snakker om AI i går, jeg om AI i morgen.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #146 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er da motsatt? Nedrige menn blir valgt gang på gang, det kommer jo 10 nye tråder om fæle menn hver dag på KG. Det er de stygge mennene som ikke blir valgt, og med så mange single menn i Norge i dag så er jo en AI-dame en flott erstatning. De nedrige blir jo fortsatt valgt og får den sexen de trenger på den ekte måten. Anonymkode: ed871...8d7 Altså, stygg betyr ikke automatisk god og redelig. Det finnes stygge, dårlige menn, stygge, gode menn, pene, dårlige menn og pene, gode menn. Anonymkode: 2d74c...d9d 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #147 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gratulerer. Du klarte å svare på et veldig reflektert innlegg med umodent oppgulp og nedrakking. Hvis du hadde vært en AI-robot ville det nok vært behov for en programoppdatering 😂 Anonymkode: ed871...8d7 Jeg oppfattet ikke innlegget som noe særlig reflektert. Menn som anser kvinner for å være ting, er ikke reflekterte. Jeg ser heller ikke hva som er umodent å ønske denne mannen lykke til med ny teknologi og håpe at den kommer før han er for gammel og vant til å bo alene. Og i mellomtiden bør han selvfølgelig holde seg unna levende kvinner, fordi kvinner flest ønsker ikke å bli behandlet som ting. Anonymkode: 2d74c...d9d 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #148 Skrevet 23. februar 2024 TomSawyer skrev (2 minutter siden): Det er du som ikke forstår. Du snakker om AI i går, jeg om AI i morgen. Det er fortsatt mennesker som må programmere ting som kultur, verdier, adferdsmønstre og så videre. Les deg gjerne opp på temaet. Anonymkode: 2d74c...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #149 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan sikkert programmere den til å værr vanskelig innimellom, ha en krangel om dolokket skal være oppe eller nede, og så ha heftig makeupsex etterpå. Uante muligheter! Anonymkode: ed871...8d7 Fortsatt kjedelig og forutsigbart, siden du vet nøyaktig hva roboten vil gjøre og si hvert sekund av deres kommunikasjon. Anonymkode: 2d74c...d9d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #150 Skrevet 23. februar 2024 Gregarious skrev (11 timer siden): Vi er like svarte hull i universet som en sofistikert AI. Vi er kompliserte biologiske maskiner verken mer eller mindre, vi kan gjerne romantisere det, men dine relasjoner er bare en mengde med fotoner, elektriske signaler, trykkbølger og lukt molekyler som blir tolket i ulike deler av hjernen din. Dette sammen med masse kjemi avgjør din "opplevelse" til annet menneske. Såkalte "Ekte relasjoner" er en utopi. Dette er jo noe AI ville svart. Fullstendig galskap, få deg en sjel og kom deg ut av NPC-tilværelsen. Anonymkode: 78f62...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #151 Skrevet 23. februar 2024 TomSawyer skrev (5 minutter siden): Det er du som ikke forstår. Du snakker om AI i går, jeg om AI i morgen. AI imorgen finns ikke enda, så AI igår er det konkrete vi har å forholde oss til. Jeg vet de alltids finner opp nytt, men når det kommer vil det også kreve et litt ødelagt menneske å godkjenne denne saken som en partner. Anonymkode: b4a16...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #152 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg oppfattet ikke innlegget som noe særlig reflektert. Menn som anser kvinner for å være ting, er ikke reflekterte. Jeg ser heller ikke hva som er umodent å ønske denne mannen lykke til med ny teknologi og håpe at den kommer før han er for gammel og vant til å bo alene. Og i mellomtiden bør han selvfølgelig holde seg unna levende kvinner, fordi kvinner flest ønsker ikke å bli behandlet som ting. Anonymkode: 2d74c...d9d Jeg tror rett og slett ikke du klarer å skille mellom sak og person. Vedkommende beskriver jo bare hvordan hen tror utviklingen kommer til å bli. At du mener vedkommende skal holde seg unna levende kvinner virker veldig søkt. Anonymkode: ed871...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #153 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan sikkert programmere den til å værr vanskelig innimellom, ha en krangel om dolokket skal være oppe eller nede, og så ha heftig makeupsex etterpå. Uante muligheter! Anonymkode: ed871...8d7 De fleste trenger ikke å programmere noen til dette, det er jo bare hverdagslivet allerede. Selv om, sex om dolokket ikke er det som tenner meg mest her i verden. Anonymkode: b4a16...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #154 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror rett og slett ikke du klarer å skille mellom sak og person. Vedkommende beskriver jo bare hvordan hen tror utviklingen kommer til å bli. At du mener vedkommende skal holde seg unna levende kvinner virker veldig søkt. Anonymkode: ed871...8d7 Hvorfor kaller du vedkommende "hen" når han er en mann? Woke-vibber? Anonymkode: 2d74c...d9d 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #155 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror rett og slett ikke du klarer å skille mellom sak og person. Vedkommende beskriver jo bare hvordan hen tror utviklingen kommer til å bli. At du mener vedkommende skal holde seg unna levende kvinner virker veldig søkt. Anonymkode: ed871...8d7 Nei det er ikke søkt. Jeg er også enig mange menn her i tråden burde det. Anonymkode: b4a16...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #156 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke søkt. Jeg er også enig mange menn her i tråden burde det. Anonymkode: b4a16...3a7 Har fortalt både mamma og søster om denne samtalen, de syns også det er spesielt og tenker det gjelder menn som sliter med relajsoner. Anonymkode: b4a16...3a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #157 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fortsatt kjedelig og forutsigbart, siden du vet nøyaktig hva roboten vil gjøre og si hvert sekund av deres kommunikasjon. Anonymkode: 2d74c...d9d Nei, jeg trenger jo ikke vite hva neste krangel er. Vet heller ikke hva den trenger for å bli venner igjen. Alt dette kan jo endres fra gang til gang. Det er jo det som er poenget. Du har full valgfrihet, og får skreddersydd en partner. Liker du en som er fullstendig uforutsigbar eller bare en som tar oppvasken og gir deg sex og ellers lar deg i fred. Det er jo helt genialt. Anonymkode: ed871...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #158 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor kaller du vedkommende "hen" når han er en mann? Woke-vibber? Anonymkode: 2d74c...d9d Jeg er anti-woke så jeg gjør det bare for selvplaging 😆 Visste ikke at vedkommende var mann, aner ikke hvilket kjønn noen er her egentlig. Anonymkode: ed871...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #159 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har fortalt både mamma og søster om denne samtalen, de syns også det er spesielt og tenker det gjelder menn som sliter med relajsoner. Anonymkode: b4a16...3a7 Ok, det er nok fordi dette er litt upløyd mark for dere, og dere søker enkle forklaringer og setter merkelapper på folk som dere ikke helt forstår. Anonymkode: ed871...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #160 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok, det er nok fordi dette er litt upløyd mark for dere, og dere søker enkle forklaringer og setter merkelapper på folk som dere ikke helt forstår. Anonymkode: ed871...8d7 Må alle være enige med deg hele tiden, ellers "forstår de ikke"? Det er jo nettopp dette vi mener med at enkelte menn bør holde seg unna damer. Vi er ikke ting, vi har egne meninger og vi kan være uenige med dere. Lev med det. Hvis dere ikke ønsker å leve med det - hold dere unna og vent tålmodig på disse robotene. Anonymkode: 2d74c...d9d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå