Atragon Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Hva er deres mening om AI-genererte kjærester som har begynt å bli en freie?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 En uungåelig utvikling. Anonymkode: 26a35...868
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Det har eksistert i flere tiår, bare med mer primitiv "AI". Spørs hvor sofistilerte AI modeller disse appene bruker da. Det er kjempedyrt å bruke de skikkelig gode modellene. Tipper der er litt same shit different wrapping. Anonymkode: f93d7...668
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Jeg tenker at menn blir veldig fornøyd siden de fleste vil ha lite mas rundt ørene og sex. For kvinner blir det en "eye opening" når de plutselig blir overfladiske og AI kjæresten er drømmedama utseendemessig. Vi kommer dit om få år tipper jeg😅 Anonymkode: 4d55b...f6b 6
Atragon Skrevet 21. februar 2024 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tenker at menn blir veldig fornøyd siden de fleste vil ha lite mas rundt ørene og sex. For kvinner blir det en "eye opening" når de plutselig blir overfladiske og AI kjæresten er drømmedama utseendemessig. Vi kommer dit om få år tipper jeg😅 Anonymkode: 4d55b...f6b Haha. Litt samme tankesett som de hadde de som laget en AI-generert influenser som tjente inn millioner dollar. De var lei av influenser med "attitude" og valgte derfor å lage sin egen
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker at menn blir veldig fornøyd siden de fleste vil ha lite mas rundt ørene og sex. For kvinner blir det en "eye opening" når de plutselig blir overfladiske og AI kjæresten er drømmedama utseendemessig. Vi kommer dit om få år tipper jeg😅 Anonymkode: 4d55b...f6b Sex med en datamaskin? Anonymkode: 6f3a0...47c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sex med en datamaskin? Anonymkode: 6f3a0...47c Flere får orgasme av en datamaskin allerede i dag enn med partneren sin. Når datamaskinen begynner å gå rundt i huset i sexy undertøy og man kan tulle, le og ha morsomme samtaler samt god sex med vil jo det helt klart bli å foretrekke. Man kan jo programmere den til aldri å mase, være sur og bare være positiv og leken. Det høres kanskje for godt ut til å være sant, men disse robotene finnes allerede og de blir bedre og bedre. La oss si den koster 1 million om noen år. Det er en liten sum i det lange løp det koster å ha ei dame i hus og et par skilsmisser på veien😂 Anonymkode: 4d55b...f6b 3 1
Kosegutten Skrevet 21. februar 2024 #10 Skrevet 21. februar 2024 Jeg håper det kommer snart så dating markedet blir mindre skjevt
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #11 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flere får orgasme av en datamaskin allerede i dag enn med partneren sin. Når datamaskinen begynner å gå rundt i huset i sexy undertøy og man kan tulle, le og ha morsomme samtaler samt god sex med vil jo det helt klart bli å foretrekke. Man kan jo programmere den til aldri å mase, være sur og bare være positiv og leken. Det høres kanskje for godt ut til å være sant, men disse robotene finnes allerede og de blir bedre og bedre. La oss si den koster 1 million om noen år. Det er en liten sum i det lange løp det koster å ha ei dame i hus og et par skilsmisser på veien😂 Anonymkode: 4d55b...f6b Norske damer må rett og slett begynne å være mindre prinsesse-typer og høy på seg selv 😂 Først da kan de begynne å konkurrere mot desse love-terminatorene 🤣 Anonymkode: 45753...26b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #12 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Norske damer må rett og slett begynne å være mindre prinsesse-typer og høy på seg selv 😂 Først da kan de begynne å konkurrere mot desse love-terminatorene 🤣 Anonymkode: 45753...26b Ja de har spilt seg selv over sidelinjen mange. Er derfor veldig mange menn bare er ute etter sex og ikke forhold. Hadde flere sluttet å være prinsesser og vært jordnære så hadde menn satt mere pris på de og ville giftet seg. Anonymkode: 4d55b...f6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #13 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja de har spilt seg selv over sidelinjen mange. Er derfor veldig mange menn bare er ute etter sex og ikke forhold. Hadde flere sluttet å være prinsesser og vært jordnære så hadde menn satt mere pris på de og ville giftet seg. Anonymkode: 4d55b...f6b Jeg har faktisk en teori der Jeg tenker at jo mer utviklet og flott et land er, jo mer bortskjemt og til tider urealistisk blir folket. Dette kan muligens påvirke dating Anonymkode: 45753...26b 7 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #14 Skrevet 21. februar 2024 Finnes folk som er gift med objekter; noen giftet seg med eifelltårnet, og andre med kirkebenker. virtuell-kjæreste er så vidt ikke helt nytt. En mann i japan er gift med Miku Hatsune (virtuell sanger, slags ai-stemme) og har hologram av henne. Har inntrykket at flere av disse menneskene er på spekteret. Anonymkode: bef8f...02f 3 4
MariaIsabel Skrevet 21. februar 2024 #15 Skrevet 21. februar 2024 Må helt ærlig innrømme at jeg synes det høres utrolig patetisk ut. 6 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #16 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har faktisk en teori der Jeg tenker at jo mer utviklet og flott et land er, jo mer bortskjemt og til tider urealistisk blir folket. Dette kan muligens påvirke dating Anonymkode: 45753...26b Du kan trøste deg med at alt dette snur den dagen vi skulle kommet i krig eller en stor katastrofe inntreffer. Da vil de ha gorillamenn som gjerne er marinejeger og kan beskytte de. For gud skal vite at damene er ikke de som blir sendt til fronten først, det ser man jo i alle kriger i verden. Alt dette overflafiske tullet som mennesker driver med og "gullet" de samler på har ingen ting å si den dagen du ligger seks fot under.. Man får ikke med seg en dritt når man dør og da har det ikke noe å si om du heter Donald Trump eller Tom Hansen fra bygda. Dessverre har vesten blitt mere og mere hjernevasket og bygd opp er kunstig samfunn med sine egne normer og regler. Sannheten er at det er en jævla stor saueflokk som blir mere og mere ulykkelig jo mere penger og velstand vi får. Lykke til på ferden😅🫡 Anonymkode: 4d55b...f6b 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #17 Skrevet 21. februar 2024 MariaIsabel skrev (1 minutt siden): Må helt ærlig innrømme at jeg synes det høres utrolig patetisk ut. Fordi? Jeg syns det er mere patetisk at folk higer et rikdom og berømmelse. Men hver sin smak. Anonymkode: 4d55b...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #18 Skrevet 22. februar 2024 Hater menn og synes det er bra de holder seg unna Anonymkode: ac2c3...efd 2
MariaIsabel Skrevet 22. februar 2024 #19 Skrevet 22. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi? Jeg syns det er mere patetisk at folk higer et rikdom og berømmelse. Men hver sin smak. Anonymkode: 4d55b...f6b Det bare virker så stusselig å søke intim kontakt med en datamaskin som faker alt og bare er programmert til å si og gjøre det man vil. En ting er sex isolert sett, men et forhold? Å bruke tid på dype samtaler med noe kunstig? Ja, det virker stusselig og patetisk. Jeg føler på en måte at da har man virkelig feilet i livet ... Men det er nå min mening. Folk må få lov til å gjøre hva de vil, men jeg må også få lov til å synes hva jeg vil om det. Rikdom kan gi ferier, opplevelser, hushjelp, god mat, mindre bekymringer og masse mer, så jeg ser ikke helt hva som er så patetisk med å ønske det. Endret 22. februar 2024 av MariaIsabel 10
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #20 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hater menn og synes det er bra de holder seg unna Anonymkode: ac2c3...efd Har du vært prinsesse, blitt voksen og fått virkeligheten i trynet når du ble voksen siden du hater menn? Anonymkode: 4d55b...f6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå