Gå til innhold

Manifestasjoner og Law of attraction

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Åh herregud. Jeg misunner din naivitet.

Anonymkode: 4bcf1...59f

Takk! Du kan velge den du også ❤️ 

Anonymkode: 239c8...f62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skrive fattige i Afrika  ? Dette er og en en manifestasjon du har tiltenkt deg som vil si at du er med på å skape fattigdom i Afrika. Hva med endre dette til at du selv også er med å bidra til at de i Afrika får det bedre økonomisk og helse med at du sier Rike Afrika?

Anonymkode: 9e62a...76d

Shit, jeg som har gitt penger til nødhjelp i alle år :(

Anonymkode: 8f0b4...134

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2024 at 8:00 PM, AnonymBruker said:

Du skrev det som på en ironisk måte at du ikke tror på dette, som at er bare si til de i Afrika at de kan manifestere rent vann og mat og få det neste dag. Alt skjer ikke over en dag. Det tar ofte tid. Nå er det med afrika en mere global situasjon og det er millioner i mennesker som har omtrent samme tanker som deg om "fattige barn i afrika", som betyr at denne tanken  mange her i vesten har om fattige barn i afrika blir manifestert til afrika og fattigdommen i afrika vedvarer.

Så fattige i Afrika er fattige fordi vi manifiserer tanken om at de er fattige?

Kan ikke de fattige få manifistere tilbake at de ikke er fattige, da?

Anonymkode: d75b5...45c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så fattige i Afrika er fattige fordi vi manifiserer tanken om at de er fattige?

Kan ikke de fattige få manifistere tilbake at de ikke er fattige, da?

Det vi sier er det vi blir.

https://www.facebook.com/watch/?v=1410469633014432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det vi sier er det vi blir.

https://www.facebook.com/watch/?v=1410469633014432

Og nettopp derfor så er det jo svært viktig at denne informasjonen kommer til de som virkelig trenger det, de som er så fattige at de mangler mat, vann og ordentlig tak over hodet. Hvis det er noen som hadde trengt å lære om manifistering, så er det dem! Ikke vi rike i Norge som vil "vinne i lotto" eller "få en pen kjæreste".

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange i Afrika er begynt å få det bedre økonomisk da så det kommer seg. Alt skjer ikke rett over natten. Det gjelder jo ikke bare de i Afrika, men også oss i Norge. Hele verden henger sammen. As above, so bellow. Parallell verden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 20.10):

Oi, her må du ta en kikk på deg selv. Du har veldig lave vibrasjoner. Da tiltrekker du deg mer av dette. Jeg synes f.eks KG er et flott sted å være, fordi jeg tiltrekker meg ikke hat og negativitet. Bruk en hver arena til en treningsarena på loven. Da jeg begynte å bruke hvert sekund hver dag til en arena for manifestering så begynte jeg å se raske resultat. Manifestering er ikke noe du gjør 10 minutt før du legger deg, eller 1 time mens du mediterer, det er hele tiden. Alt som finnes er manifestert. 

Elsker dette! Her viser du et strålende eksempel. Bare ved å lese din kommentar hjalp du meg øyeblikkelig. Jeg merker at det allerede er lettere for meg å tenke i disse baner! Takk 🌟

Anonymkode: 2370a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Elsker dette! Her viser du et strålende eksempel. Bare ved å lese din kommentar hjalp du meg øyeblikkelig. Jeg merker at det allerede er lettere for meg å tenke i disse baner! Takk 🌟

Anonymkode: 2370a...a3c

Bare hyggelig! Så takknemlig for at jeg komme komme inn i din bane, og du i min! La oss fortsette å skape 🪐

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Mange i Afrika er begynt å få det bedre økonomisk da så det kommer seg. Alt skjer ikke rett over natten. Det gjelder jo ikke bare de i Afrika, men også oss i Norge. Hele verden henger sammen. As above, so bellow. Parallell verden.

Men svært mange i verden, ikke bare Afrika, lider av ekstrem fattigdom. De burde få vite om og lære Law of Attraction slik at de kan få det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men svært mange i verden, ikke bare Afrika, lider av ekstrem fattigdom. De burde få vite om og lære Law of Attraction slik at de kan få det bedre. 

Du misforstår litt av greien. As above, so bellow..  hva vi gjør her i vesten, påvirker en annen del av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du misforstår litt av greien. As above, so bellow..  hva vi gjør her i vesten, påvirker en annen del av verden.

Vil ikke det de gjør andre deler i verden også påvirke vesten? Eller er det vesten som er "above" og styrer showet, også er resten av verden "below" og må bare følge med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil ikke det de gjør andre deler i verden også påvirke vesten? Eller er det vesten som er "above" og styrer showet, også er resten av verden "below" og må bare følge med?

Du og jeg er nå her i vesten og jeg tar alltid utgangspunkt i der er her og nå. For de i en annen del av verden blir det dem som er "above" og vi som er "bellow".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, omno_guest said:

Du og jeg er nå her i vesten og jeg tar alltid utgangspunkt i der er her og nå. For de i en annen del av verden blir det dem som er "above" og vi som er "bellow".

Så hvorfor kan ikke fattige i andre deler av landet også bruke law of attraction?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hvorfor kan ikke fattige i andre deler av landet også bruke law of attraction?

Det kan de. Det er fritt frem for alle. Og alle gjør det hele tiden. Og så er det klart at det er vanskelig å snu vibrasjonene sine om man føler man møter mye motgang. Alt som finnes i din verden er manifestert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 21.46):

Har noen her holdt på med manifestering og Law of attraction? Hvilken metoder brukte dere og fungerte det for dere? Jeg har ofte brukt 2 cup method og 55×5 manifestasjon metoden og det har fungert veldig ofte.

Anonymkode: e4ae3...a8c

Hva er det du snakker om her?

Anonymkode: 3ebaa...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 22.26):

Men ta deg sammen da menneske, så patetisk og smålig du er. Uansett så er nok dette noe de vet om for selve metodene har utspring fra nettopp asiatisk og afrikansk religion og kultur. Mulig du skal bli mer opplyst? Men synes egentlig mer synd på deg, lite belest og uintelligent 

Anonymkode: e4ae3...a8c

Jeg er sikkert like lite belest. Men jeg følger med i nyheter hver dag, og du må forklare bedre.

Anonymkode: 3ebaa...2e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan de. Det er fritt frem for alle. Og alle gjør det hele tiden. Og så er det klart at det er vanskelig å snu vibrasjonene sine om man føler man møter mye motgang. Alt som finnes i din verden er manifestert. 

Så det du sier er at hvis man f.eks sterkt ønsker å bli frisk fra kreft, men dør av kreft likevel, så er det ens egen feil? Man har ikke manifistert sterkt nok?

Og det er de fattige sin egen feil at de er fattige? Siden de manifisterer hele tiden, men fortsatt er fattige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så det du sier er at hvis man f.eks sterkt ønsker å bli frisk fra kreft, men dør av kreft likevel, så er det ens egen feil? Man har ikke manifistert sterkt nok?

Og det er de fattige sin egen feil at de er fattige? Siden de manifisterer hele tiden, men fortsatt er fattige.

Feil var ditt ord. Alt og ingenting er din feil. Alt er ditt skaperverk. Man kan innse det og forsøke å motvirke de dårlige vibrasjonene i livet sitt eller fornekte det og fortsette å skape drit. 

Hva man greier å manifestere handler naturligvis om utgangspunkt. Din skjebne er din oppgave å overkomme. Livet er ikke rettferdig og det er ikke meningen heller. Dette er et spirituelt ståsted ikke et moralsk. Alle er fullkomne mennesker. For meg høres det ut som du tillegger en negativ moralsk verdi til folk som er "fattige". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 21.53):

Da synes jeg du bør informere fattige i Afrika og andre deler av verden om dette. Tenk hvordan det kunne reddet folk som sulter hvis de kunne manifistere mat og vann til seg selv!

Kanskje en fordel å sette seg inn i noe før man faktisk svarer.

For det første, manifistering og Law of attraction kan ikke gjøres på vegne av andre. Det er heller ikke noe magisk ved det, det handler kort og greit om at det du sender ut av tanker, er det du tiltrekker deg tilbake.

Anonymkode: 4d489...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...