Gå til innhold

Manifestasjoner og Law of attraction

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her holdt på med manifestering og Law of attraction? Hvilken metoder brukte dere og fungerte det for dere? Jeg har ofte brukt 2 cup method og 55×5 manifestasjon metoden og det har fungert veldig ofte.

Anonymkode: e4ae3...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synes jeg du bør informere fattige i Afrika og andre deler av verden om dette. Tenk hvordan det kunne reddet folk som sulter hvis de kunne manifistere mat og vann til seg selv!

Anonymkode: d75b5...45c

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Da synes jeg du bør informere fattige i Afrika og andre deler av verden om dette. Tenk hvordan det kunne reddet folk som sulter hvis de kunne manifistere mat og vann til seg selv!

Men ta deg sammen da menneske, så patetisk og smålig du er. Uansett så er nok dette noe de vet om for selve metodene har utspring fra nettopp asiatisk og afrikansk religion og kultur. Mulig du skal bli mer opplyst? Men synes egentlig mer synd på deg, lite belest og uintelligent 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Men ta deg sammen da menneske, så patetisk og smålig du er. Uansett så er nok dette noe de vet om for selve metodene har utspring fra nettopp asiatisk og afrikansk religion og kultur. Mulig du skal bli mer opplyst? Men synes egentlig mer synd på deg, lite belest og uintelligent 

Hvis de vet om det, hvorfor tar de det ikke i bruk slik at de kan få mat og vann til seg selv og sin familie?

Jeg er vel motsatt av smålig, jeg tenker jo at dette er jo helt fantastisk verktøy for fattige og bør virkelig deles med dem!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er noe av det aller dummeste jeg vet om :) 

Anonymkode: 7b780...dd6

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/21/2024 at 9:53 PM, AnonymBruker said:

Du misforstår hele greia. Du kan ikke sammenligne en annen del av verden med oss som har helt andre vilkår. Hva er det du er redd for som må spy ut en kommentar som det? Du har noe i deg selv å jobbe med. Noe du blir trigget av. Er du redd for at andre klarer å manifestere og tiltrekke seg noe som kan gjøre deg sjalu? Er du redd for at andre skal bli bedre enn deg? Er livet en konkurranse? Er TS faktisk ute etter å bli bedre enn deg, eller bare å skape et mest mulig godt liv så hen selv blir i stand til å inspirere andre som deg som et eksempel?

Tenk litt før du spyr ut kommentarer som det. Du fremstår kun som en som har lite å gjøre.

Anonymkode: 9e62a...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Dette her er noe av det aller dummeste jeg vet om :) 

Det dummeste er at du tok deg tid til å kommentere når du ikke tror på det selv. Som at du som ikke tror på noe har enerett på alt i livet og har rett bestemme hva andre skal tro på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS sitt spørsmål:
Jeg bruker månefasene. Manifester det du vil ha eller fort vokse i voksende måned og det du vil gi slipp på i nedtagende måne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du misforstår hele greia. Du kan ikke sammenligne en annen del av verden med oss som har helt andre vilkår. Hva er det du er redd for som må spy ut en kommentar som det? Du har noe i deg selv å jobbe med. Noe du blir trigget av. Er du redd for at andre klarer å manifestere og tiltrekke seg noe som kan gjøre deg sjalu? Er du redd for at andre skal bli bedre enn deg? Er livet en konkurranse? Er TS faktisk ute etter å bli bedre enn deg, eller bare å skape et mest mulig godt liv så hen selv blir i stand til å inspirere andre som deg som et eksempel?

Tenk litt før du spyr ut kommentarer som det. Du fremstår kun som en som har lite å gjøre.

Jeg synes det er litt interessant at det at jeg ser at dette kan hjelpe folk som virkelig trenger det, trigger en så sterk reaksjon hos deg.

Hvorfor kan man ikke sammenligne folk fra andre deler av verden her? Er det bare for rike folk i vesten at manifistering fungerer?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du misforstår hele greia. Du kan ikke sammenligne en annen del av verden med oss som har helt andre vilkår.

Hvilke vilkår må være på plass for at manifistering/law of attraction skal fungere da?

Anonymkode: 8f0b4...134

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er litt interessant at det at jeg ser at dette kan hjelpe folk som virkelig trenger det, trigger en så sterk reaksjon hos deg.

Hvorfor kan man ikke sammenligne folk fra andre deler av verden her? Er det bare for rike folk i vesten at manifistering fungerer?

Du skrev det som på en ironisk måte at du ikke tror på dette, som at er bare si til de i Afrika at de kan manifestere rent vann og mat og få det neste dag. Alt skjer ikke over en dag. Det tar ofte tid. Nå er det med afrika en mere global situasjon og det er millioner i mennesker som har omtrent samme tanker som deg om "fattige barn i afrika", som betyr at denne tanken  mange her i vesten har om fattige barn i afrika blir manifestert til afrika og fattigdommen i afrika vedvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skrive fattige i Afrika  ? Dette er og en en manifestasjon du har tiltenkt deg som vil si at du er med på å skape fattigdom i Afrika. Hva med endre dette til at du selv også er med å bidra til at de i Afrika får det bedre økonomisk og helse med at du sier Rike Afrika?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du relativiserer teorien litt for mye i ditt eget bilde. Det handler mer om "i morgen skal jeg stå opp og lage ordentlig frokost. Så skal jeg trene" enn "instant sixpack, instant sixpack, instant sixpack". Du må faktisk gjøre. Ikke bare tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke til metodene dine. Jeg bruker Law of Assumption, og synes det fungerer mye bedre enn law of attraction, les om det fra bøkene til Neville Goddard, han har også et godt Reddit forum tilegnet hans "lære". Synes Reddit er mye åpnere om denne type tematikk enn KG. KG kommer det alltid opp "fattige barn i Afrika som sulter" og krigen i Gaza osv. I tillegg til hvor idiot du er og krangling om at du skal bevise. 

Jeg bruker visualisering rett før jeg legger meg. I tillegg mediterer jeg på noe meditasjon av Joe Dizpenza og har leget mye uhelse ved hjelp av hans metode. Boken You can heal your Life av Louise Hay hjalp også der, når det gjaldt helserelaterte ting. 

Dessverre tror jeg ikke nok til at jeg har leget meg selv ved hjelp av Law of assumption, men jeg har fått en fantastisk kjæreste, bare harmoniske relasjoner, og mye mer energi og treningsglede. Jeg elsker livet hver dag. 

Lykke til! 

Anonymkode: 239c8...f62

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 22.26):

Oi, her må du ta en kikk på deg selv. Du har veldig lave vibrasjoner. Da tiltrekker du deg mer av dette. Jeg synes f.eks KG er et flott sted å være, fordi jeg tiltrekker meg ikke hat og negativitet. Bruk en hver arena til en treningsarena på loven. Da jeg begynte å bruke hvert sekund hver dag til en arena for manifestering så begynte jeg å se raske resultat. Manifestering er ikke noe du gjør 10 minutt før du legger deg, eller 1 time mens du mediterer, det er hele tiden. Alt som finnes er manifestert. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si for min del så blir jeg trigga av så sneversynt tankegang.  Som om vi ikke er et resultat av sosioøkonomiske kår, klassebakgrunn og politiske vilkår i samfunnet vi lever i. Som om det bare er å tenke seg til et bedre liv, liksom. 

Anonymkode: 4bcf1...59f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det dummeste er at du tok deg tid til å kommentere når du ikke tror på det selv. Som at du som ikke tror på noe har enerett på alt i livet og har rett bestemme hva andre skal tro på. :)

Leste du hva jeg skrev egentlig? Det var en svært kort setning, usikker på hvor du falt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Oi, her må du ta en kikk på deg selv. Du har veldig lave vibrasjoner. Da tiltrekker du deg mer av dette. Jeg synes f.eks KG er et flott sted å være, fordi jeg tiltrekker meg ikke hat og negativitet. Bruk en hver arena til en treningsarena på loven. Da jeg begynte å bruke hvert sekund hver dag til en arena for manifestering så begynte jeg å se raske resultat. Manifestering er ikke noe du gjør 10 minutt før du legger deg, eller 1 time mens du mediterer, det er hele tiden. Alt som finnes er manifestert. 

Åh herregud. Jeg misunner din naivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg kan si for min del så blir jeg trigga av så sneversynt tankegang.  Som om vi ikke er et resultat av sosioøkonomiske kår, klassebakgrunn og politiske vilkår i samfunnet vi lever i. Som om det bare er å tenke seg til et bedre liv, liksom. 

Hvorfor blir du trigget? Påvirker det deg at jeg og andre tror at vi skaper vår virkelighet med tankene våre? 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor blir du trigget? Påvirker det deg at jeg og andre tror at vi skaper vår virkelighet med tankene våre? 

TS

Beklager, jeg er ikke TS! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...