AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Dersom du jobber som Finansrådgiver i bank (eventuelt kunderådgiver) - da lurer jeg på følgende: - årslønn (bonus?)? - utdanning? - ansiennitet? Anonymkode: 57469...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Dersom du jobber som Finansrådgiver i bank (eventuelt kunderådgiver) - da lurer jeg på følgende: - årslønn ? 465.000 - utdanning? BI - ansiennitet? 6 år Anonymkode: ae2bc...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar - 790 000 + årlig bonus på ca 30 000 - Bachelor i økad - jobbet i forskjellige banker og stillinger i 12 år Anonymkode: fcdc7...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar 640 000 kr. Bachelor i økonomi og administrasjon 10 år Anonymkode: d13d3...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dersom du jobber som Finansrådgiver i bank (eventuelt kunderådgiver) - da lurer jeg på følgende: - årslønn (bonus?)? - utdanning? - ansiennitet? Anonymkode: 57469...ce0 Jobber som finansrådgiver med først og fremst boliglån. Årslønn ca 630k fast + ca 30k i bonus + overtid Ingen utdanning Ansatt i 2 år Anonymkode: 1eee7...5f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dersom du jobber som Finansrådgiver i bank (eventuelt kunderådgiver) - da lurer jeg på følgende: - årslønn ? 465.000 - utdanning? BI - ansiennitet? 6 år Anonymkode: ae2bc...1a3 Hvor i landet? Har du bachelor? Det hørtes veldig lavt ut.. Anonymkode: 57469...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobber som finansrådgiver med først og fremst boliglån. Årslønn ca 630k fast + ca 30k i bonus + overtid Ingen utdanning Ansatt i 2 år Anonymkode: 1eee7...5f9 Hvor i landet jobber du? Anonymkode: 57469...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor i landet jobber du? Anonymkode: 57469...ce0 Midt-Norge. Anonymkode: 1eee7...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #9 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 640 000 kr. Bachelor i økonomi og administrasjon 10 år Anonymkode: d13d3...a37 Hvor i landet jobber du? Hvilken bank? Anonymkode: 57469...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #10 Del Skrevet 21. februar 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor i landet? Har du bachelor? Det hørtes veldig lavt ut.. Anonymkode: 57469...ce0 bachelor ja. Jeg trodde jeg hadde en god lønn, men ser på svarene til de andre her at det er noe som ikke stemmer Anonymkode: ae2bc...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11 Del Skrevet 21. februar Just now, AnonymBruker said: bachelor ja. Jeg trodde jeg hadde en god lønn, men ser på svarene til de andre her at det er noe som ikke stemmer Anonymkode: ae2bc...1a3 Jobber i Drammen, ønsker ikke ånsi hvilken bank. Anonymkode: ae2bc...1a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #12 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): bachelor ja. Jeg trodde jeg hadde en god lønn, men ser på svarene til de andre her at det er noe som ikke stemmer Anonymkode: ae2bc...1a3 Jeg har bachelorgrad fra BI selv + et årsstudium i relevant fag. Jeg har jobbet i bank i ca 5,5 år nå, og startet på ca 445.000, har nå 650.000,- ingen bonus osv da. Så ja, det hørtes veldig lavt ut.. Nå vet jeg ikke hva du gjør i jobben, men jeg jobber med alt fra boliglån, forsikring, billån osv osv (hele bredden) Anonymkode: 57469...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #13 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dersom du jobber som Finansrådgiver i bank (eventuelt kunderådgiver) - da lurer jeg på følgende: - årslønn ? 465.000 - utdanning? BI - ansiennitet? 6 år Anonymkode: ae2bc...1a3 Er du autorisert? Du bør vurdere å bytte bank. Anonymkode: cd120...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #14 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): bachelor ja. Jeg trodde jeg hadde en god lønn, men ser på svarene til de andre her at det er noe som ikke stemmer Anonymkode: ae2bc...1a3 Du trodde at 465 000,- var god lønn? Anonymkode: 77072...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Del Skrevet 23. februar Kan ikke være en god lønn når gjennomsnittslønn i Norge er 700.000,- Nok. Anonymkode: e552f...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #16 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 21.38): Dersom du jobber som Finansrådgiver i bank (eventuelt kunderådgiver) - da lurer jeg på følgende: - årslønn (bonus?)? - utdanning? - ansiennitet? Anonymkode: 57469...ce0 Ca 500 000, + bonus på ca 30 000, + overtid, seks uker ferie Ingen 1 år. Kommer til å stige i lønn om et par mnd. Anonymkode: 1aee5...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #17 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 14.01): Ca 500 000, + bonus på ca 30 000, + overtid, seks uker ferie Ingen 1 år. Kommer til å stige i lønn om et par mnd. Anonymkode: 1aee5...503 Hvilken bakgrunn har du? Anonymkode: cd885...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #18 Del Skrevet 31. mai 520.000, stiger igjen i januar. Ingen bonus, seks uker ferie Fagskole på 7,5 studiepoeng i relevant utdanning Ingen relevant erfaring Rådgiver i bank. Her ser jeg dere må være flinkere til å forhandle lønn. Årsaker til høy lønn i forhold til utdanning: Forhandlinger på bakgrunn av annet jobbtilbud, utviklings potensiale. Anonymkode: 90f1e...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #19 Del Skrevet 7. juni 640 000,- + varierende bonus Finansrådgiver (boliglån + sparing/plassering) 2,5 års erfaring Bachelor i ØkAd Anonymkode: ecfed...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 7. juni #20 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 21.52): bachelor ja. Jeg trodde jeg hadde en god lønn, men ser på svarene til de andre her at det er noe som ikke stemmer Anonymkode: ae2bc...1a3 Jeg ville egentlig ha trodd at en finansrådgiver hadde bedre innsikt i.. finanser, og hva som er vanlig/ok/bra inntekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå