AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Skal innrede en leilighet . Vurderer åbrule endel kr på møbel snekker for å lage tvbenk og bokhyller . Men det er veldig dyrt . Jeg finner ikke så mange andre alternativer enn IKEA. Finnes det en mellomting ? Har veldig mange bøker og ting og trenger MYE hylleplass. Anonymkode: fcf6b...1cd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Hva ville dere gått for ? Anonymkode: fcf6b...1cd
Trolltunge Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Jeg laget innebygde hyller av ikea- hyller i en bolig. Om du søker på ikea- hack får du opp mange ideer. 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 En mellomting er slik som Trolltunge har gjort, og står på listen over prosjekter hos meg. Søk f.eks. på «built in shelves Ikea hack» på Pinterest. På Instagram har bl.a. griffiths_kirsty og fridaomskar reels med bokhyllehacks fra Ikea. Anonymkode: 96669...abb 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har gjort det samme som Trolltunge. Er en egen gruppe på Facebook om Ikeahacking, dersom du er på den plattformen, og der er det mye inspirasjon å hente. Anonymkode: e987b...db7 2
newman01 Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Et alternativ er å selge bøkene og ikke lenger ha behov for så mange hyller... Aldri skjønt konseptet med å spare på ting man har lest. Er det så bra at man må lese det flere ganger kan man kjøpe en Kindle, den får plass i nattbordskuffen.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 8 hours ago, newman01 said: Et alternativ er å selge bøkene og ikke lenger ha behov for så mange hyller... Aldri skjønt konseptet med å spare på ting man har lest. Er det så bra at man må lese det flere ganger kan man kjøpe en Kindle, den får plass i nattbordskuffen. Vik fra meg Satan! Kindle, du liksom. For et helligbrøde! Fysj!!! Anonymkode: 6bd7d...55c 5 2
Taluno Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 Jeg har vegghengt tv, og vegghengte hyller til bøker og annet. Du kan jo også plassbygge hyller selv da! newman01 skrev (8 timer siden): Et alternativ er å selge bøkene og ikke lenger ha behov for så mange hyller... Aldri skjønt konseptet med å spare på ting man har lest. Er det så bra at man må lese det flere ganger kan man kjøpe en Kindle, den får plass i nattbordskuffen. Hvem skal man selge brukte bøker til, om alle kjøper kindle? Jeg leverer de fleste bøker tilbake til loppemarked 2-3 ganger i året. I påvente av opprydding står flere leste bøker i hyllene, itillegg til mange uleste bøker!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 Et hus uten bøker, er ikke et hjem 😃. Jeg syns plassbygde hyller er ryddig og pent. Hilsen meg, som har bokhyller i 4 rom og Pocketbook (lesebrett). Ja takk til begge deler 🙂 Anonymkode: ace06...c82 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå