Thomasine Skrevet 7. mars 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 7. mars 2024 Takk for svar. 😃 Ekstra bonusovernatting hos Hotels hver 10 overnatting er jo interessant…det får jeg ikke hos Booking. Der har jeg geniuspoeng…men har ikke egentlig skjønt hva det gir meg av rabatter…? VPN hadde vært interessant å høre mere om om noen tar seg tiden. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #22 Del Skrevet 7. mars 2024 2 minutter siden, Thomasine said: Takk for svar. 😃 Ekstra bonusovernatting hos Hotels hver 10 overnatting er jo interessant…det får jeg ikke hos Booking. Der har jeg geniuspoeng…men har ikke egentlig skjønt hva det gir meg av rabatter…? VPN hadde vært interessant å høre mere om om noen tar seg tiden. 😄 Etter min erfaring har booking og hotels.com omtrent samme priser, selv om booking lokker med "genius". Hotels.com gir i praksis 10% på samme pris. Men lønner seg alltid å sjekke direkte med hotellet også. Prisene der kan være både høyere og lavere. Men ofte får man bedre avbestillingsvilkår blant annet. Anonymkode: 9468b...48f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #23 Del Skrevet 7. mars 2024 Ingen av dem. Ringer hotellet og opplyser om hvor prisen ligger hos de nevnte bookingsider og får ytterligere rabatt. Anonymkode: 9be59...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #24 Del Skrevet 7. mars 2024 Har brukt booking.com i fjorten år. Aldri hatt noen problemer og får mange bra priser, så fortsetter med det. Anonymkode: 0efd4...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #25 Del Skrevet 7. mars 2024 On 2/22/2024 at 7:31 PM, AnonymBruker said: Uansett hva du velger, bruk vpn! Priser fra norge kan være flere ganger enn hva det er i andre land. Sparte 15000! ved å bruke vpn fra landet jeg bestillte til ved langtidsopphold. Anonymkode: f43b1...60d "Det var lurt", tenkte jeg, og begynte å skulle sette på VPN før jeg kom på at jeg er i Thailand 😅 Anonymkode: 0efd4...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #26 Del Skrevet 8. mars 2024 Jeg har brukt booking.com i alle år, men synes det ofte er høye priser der for tiden, og det at prisen endrer seg når jeg skal betale, har jeg opplevd flere ganger. Saumfarer alle hotellbookingsider og egne hjemmesider til hotellene for å finne billigste pris. Ved like priser booker jeg hos booking.com. Dette er pga at jeg reiser ganske mye, og bestiller flere ulike hoteller hvis det ennå ikke er avklart hvor vi vil bo, eller hvor stort rom vi trenger. Da må jeg avbestille innen fristen, og det er en kjempefordel å ha alle bookingene på ett sted, slik at jeg har full kontroll. Når jeg drar til London bruker jeg alltid Agoda. London-hotellene jeg liker har MYE bedre priser der enn på booking.com. Anonymkode: ad51d...d42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #27 Del Skrevet 8. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Når jeg drar til London bruker jeg alltid Agoda. London-hotellene jeg liker har MYE bedre priser der enn på booking.com. Anonymkode: ad51d...d42 Hvilke er det? Testet mitt hotell bestilt på hotels.com opp mot Agoda, og trodde først jeg fikk lavere pris. Men var pr natt viste det seg... Men prisene kan jo ha gått opp siden jeg bestilte, selvsagt. Anonymkode: 9468b...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå