AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Hei, jeg har blitt gravid på første forsøk med IVF og er idag 5+3. Etter flere års naturlig prøving uten positiv test er jeg nå veldig nervøs for at noe skal gå galt, og tok derfor ekstra blodprøver denne uken for å sjekke HCG stigning. Resultatene var på 4500IU/L på uke 5+0. Første måling var 140IU/L på uke 4+0. Har noen hatt lignende stigning og opplevd at ting har gått bra? ☺️ Anonymkode: 3823d...735
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 56 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, jeg har blitt gravid på første forsøk med IVF og er idag 5+3. Etter flere års naturlig prøving uten positiv test er jeg nå veldig nervøs for at noe skal gå galt, og tok derfor ekstra blodprøver denne uken for å sjekke HCG stigning. Resultatene var på 4500IU/L på uke 5+0. Første måling var 140IU/L på uke 4+0. Har noen hatt lignende stigning og opplevd at ting har gått bra? ☺️ Anonymkode: 3823d...735 Hørs ut som veldig god stigning:) lykke til! Anonymkode: 8a8e5...281 1
samantha93 Skrevet 22. februar 2024 #3 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, jeg har blitt gravid på første forsøk med IVF og er idag 5+3. Etter flere års naturlig prøving uten positiv test er jeg nå veldig nervøs for at noe skal gå galt, og tok derfor ekstra blodprøver denne uken for å sjekke HCG stigning. Resultatene var på 4500IU/L på uke 5+0. Første måling var 140IU/L på uke 4+0. Har noen hatt lignende stigning og opplevd at ting har gått bra? ☺️ Anonymkode: 3823d...735 Hei. Gratulerer med graviditet! Jeg hadde ganske lik stigning, ble også gravid på første forsøk med ivf (blastocyst) etter mange års naturlig prøving uten positiv test. Er idag 14 + 2 og alt har gått bra hittil, har vært på 3 ultralyder som alle viser en frisk baby. Skal du på tidlig ultralyd i uke 6?😀 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #4 Skrevet 22. februar 2024 samantha93 skrev (1 time siden): Hei. Gratulerer med graviditet! Jeg hadde ganske lik stigning, ble også gravid på første forsøk med ivf (blastocyst) etter mange års naturlig prøving uten positiv test. Er idag 14 + 2 og alt har gått bra hittil, har vært på 3 ultralyder som alle viser en frisk baby. Skal du på tidlig ultralyd i uke 6?😀 Tusen takk for svar, og gratulerer så mye til deg også!😊 Jeg har fått time til tidlig ultralyd i uke 8, men vurderer veldig å bestille meg en privat time i uke 6 for å roe nervene ytterligere 😅 Anonymkode: 3823d...735
Månestråla Skrevet 22. februar 2024 #5 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for svar, og gratulerer så mye til deg også!😊 Jeg har fått time til tidlig ultralyd i uke 8, men vurderer veldig å bestille meg en privat time i uke 6 for å roe nervene ytterligere 😅 Anonymkode: 3823d...735 Det er skikkelig bra stigning! Så god sjanse for at denne sitter 😍 jeg ville absolutt anbefalt å ta en ultralyd i slutten av uke 6.. jeg var et nervevrak før det og det hjalp veldig på å roe nervene. Verdt hver krone. Haha er i uke 12 nå, også ivf 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Skrevet 22. februar 2024 Høres helt normalt og fint ut ❤️ Gratulerer! Anonymkode: e6ac9...0e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå