AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Jeg vurderer å male taket i stua rosa. Påvirket av trender, ja, men det er jo poeng at det er litt underlig med en stor hvit flate i rommet, når alle andre flater er i farger. Men jeg har opplevd nittitallet, om orker ikke å havne i den fellen igjen: da ble alt malt i bondefarger, det var furu og tørka blomster - og etter noen år var det så vanvittig umoderne og vi var drittlei lei og overstimulert. Jeg opplever dagens fargestil som mer mangfoldig og subtil, men hva vet man? Kommer malte tak til å bli like ut som mot-i-brøstet-stilen, eller er fargesetting av tak kommet for å bli? Hilsen pink panter Anonymkode: b80c3...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Jepp, mor hadde den type rosa farge (som trender nå) i taket på 90 tallet.. veldig fint men trend som gjentar seg ja. Anonymkode: ad6c2...165 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Ja, er litt redd for det. Har paneltak, så det er et stort stykke arbeid å male. Har en stil som er min egen, dvs ikke trendy i den forstand at den selges på Bolia, men personlig er jo trendy.. Men tror rosa tak hadde kledd rommet! Anonymkode: b80c3...4c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Trender gjentar seg selv. Hvis du er glad i å male paneltak så er det bare å kjøre på, om to år er det bare å begynne på nytt 😅 Anonymkode: df9c7...bd5 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Jeg tror ikke det er en trend med andre farger enn hvitt tak. Fargene som er trendy kan dog endre seg. Det er jo samtidig mye enklere å male et tak, enn å ta bed brystpanel eller fjerne border. Anonymkode: 5a939...27e 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Jeg tror at veldig spreke farger i taket, som turkis i et rosa eller hvitt rom er en trend, men jeg tror at andre farger enn kun bomull i taket er kommet for å bli. Anonymkode: 3b827...f76 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #7 Skrevet 22. februar 2024 Jeg håper i alle fall at vi aldri går tilbake til den helhvite trenden. Og heldigvis har vi flere farger å velge i i dag enn på 90-tallet. Anonymkode: ebe78...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå