AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Jeg har merket at flere menn jeg er på date med og spesielt i det siste får et sånt sløret blikk hvor de nesten ser litt ruset ut når de snakker med meg, selv om de er edru. Jeg syns det er litt turn off og lurer på om andre kvinner liker dette? Selv blir jeg mer interessert om de viser interesse med blikket i form av smilende øyne eller litt leken øyekontakt, men ikke sånn «dopet og seksuelt» blikk, syns det er litt ekkelt når øynene blir sånn «våte». De vil alltid treffes igjen og virker å virkelig like meg så vet de er ute etter mer enn sex, men bare liker det ikke og derfor nysgjerrig om andre faktisk liker det 🫣 Anonymkode: 5a67a...52c 3
BobTheNoob Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Man setter bare opp det blikket fordi de vil ha sex med deg, jo før jo heller, og det at de følger opp med å "virkelig like" deg betyr bare at de ikke har fått det de vil ha (ennå) Men at de er opptatt av deg eller personligheten din kan du bare glemme. Ingen ordentlige fyrer oppfører seg som kåte hannhundvalper. Ikke vær så naiv at du tror noe annet. Flørtende glimt i øyet, som du sier er noe helt annet. Da kommer flørten gjennom praten dere har, som jeg vil tro handler om mer enn cup størrelsen din, preferansene dine og hvor lang unna senga di er. Har du vurdert de gutta som ikke sitter sånn, og som du sikkert putter i friend zone fortere enn de klarer å spørre om favorittfargen din? 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Det fjerner alt av spenning når de sitter slik ja. Anonymkode: f1b57...a55 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 5 minutter siden, BobTheNoob said: Man setter bare opp det blikket fordi de vil ha sex med deg, jo før jo heller, og det at de følger opp med å "virkelig like" deg betyr bare at de ikke har fått det de vil ha (ennå) Men at de er opptatt av deg eller personligheten din kan du bare glemme. Ingen ordentlige fyrer oppfører seg som kåte hannhundvalper. Ikke vær så naiv at du tror noe annet. Flørtende glimt i øyet, som du sier er noe helt annet. Da kommer flørten gjennom praten dere har, som jeg vil tro handler om mer enn cup størrelsen din, preferansene dine og hvor lang unna senga di er. Har du vurdert de gutta som ikke sitter sånn, og som du sikkert putter i friend zone fortere enn de klarer å spørre om favorittfargen din? Hvis jeg har sett pontensiale med vedkommende har jeg sett bort ifra dette blikket og omsider hatt sex når jeg har følt for det, da har de bare blitt mer betatt og ville møtes oftere, så derfor jeg har følt det er mer enn bare sex. Men så ser jeg at blikket fortsetter hver gang vi treffes og jeg mister rett og slett interessen og føler meg irritert etterhvert. Absolutt, de jeg har forelsket meg i har hatt et smilende og flørtende blikk, ikke dopet og ekkelt 😅 Anonymkode: 5a67a...52c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det fjerner alt av spenning når de sitter slik ja. Anonymkode: f1b57...a55 Godt det ikke bare er meg 😅 Enig det fjerner spenningen. Anonymkode: 5a67a...52c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Bedroom eyes 😂 Anonymkode: 571aa...29f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Jeg blir også litt fjern i blikket noen ganger, men det er fordi jeg kjeder meg. Prøver å holde øyekontakt men tenker egentlig at jeg må huske å sette på vaskemaskinen når jeg kommer hjem. Hvis blikket er vått er det fordi jeg sliter med kontaktlinsene. Hilsen mann 42 Anonymkode: 48f66...44d 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #8 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg blir også litt fjern i blikket noen ganger, men det er fordi jeg kjeder meg. Prøver å holde øyekontakt men tenker egentlig at jeg må huske å sette på vaskemaskinen når jeg kommer hjem. Hvis blikket er vått er det fordi jeg sliter med kontaktlinsene. Hilsen mann 42 Anonymkode: 48f66...44d Jeg er med deg her. Det må ligge mer enn blikket bak, og jeg tror ts ønsker å tolke det slik. Anonymkode: 24dbc...336 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #9 Skrevet 22. februar 2024 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er med deg her. Det må ligge mer enn blikket bak, og jeg tror ts ønsker å tolke det slik. Anonymkode: 24dbc...336 Hadde foretrukket om det var noe sånt som glemt vaskemaskin, men jeg ser da forskjell om noen kjeder seg og har tankene et annet sted og når de er åpenlyst kåte, er de som har disse blikkene som er mest pågående og vil treffes hele tiden. Syns det er ekkelt med sånn slørete blikk og mister interessen av intensiteten bak det. Anonymkode: 5a67a...52c 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #10 Skrevet 22. februar 2024 Feil blikk 🙄 Ikke rart folk er single. Anonymkode: e8f7a...30a 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #11 Skrevet 22. februar 2024 50 minutter siden, AnonymBruker said: Feil blikk 🙄 Ikke rart folk er single. Anonymkode: e8f7a...30a Tåler mange blikk jeg, husker en som hadde sånt 😏 blikk og målte meg opp og bed og jeg ble helt yr, også søtt når de har smilende blikk, sjenert blikk osv. Men sånt fårete, intenst «jeg er kåt og elsker deg» blikk gjør meg kvalm langt inn i sjela og jeg vil bare løpe, var bare nysgjerrig jeg på om noen andre syns det er ekkelt og rart at noen menn ser på en på den måten. Anonymkode: 5a67a...52c 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #12 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Feil blikk 🙄 Ikke rart folk er single. Anonymkode: e8f7a...30a Selvsagt finnes det feil blikk? Det finnes feil ord, det finnes feil handling i mange former. Liker heller ikke blikket som beskrives. Anonymkode: d87dd...205 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #13 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt finnes det feil blikk? Det finnes feil ord, det finnes feil handling i mange former. Liker heller ikke blikket som beskrives. Anonymkode: d87dd...205 Noen liker sikkert slike blikk og blir yre og det kribler her og der. Noen liker det ikke og det er turn-off. Det er ikke noe fasitsvar. For noen er det da "feil" blikk. For noen er det det som skal til for å vekke lysten. Det blir som å prøve å få bekreftelse på at det er feil hvis daten har på blå genser. Anonymkode: 48f66...44d 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #14 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen liker sikkert slike blikk og blir yre og det kribler her og der. Noen liker det ikke og det er turn-off. Det er ikke noe fasitsvar. For noen er det da "feil" blikk. For noen er det det som skal til for å vekke lysten. Det blir som å prøve å få bekreftelse på at det er feil hvis daten har på blå genser. Anonymkode: 48f66...44d Å er det galt? Det er jo sånn livet er på alle områder. Men det er mye mer avgjørende enn farge på genser. En genser selskap er mye mer nøytralt utifra farge, en person sin utstråling og oppførsel derimot har all innvirkning på hvordan dagen blir. Anonymkode: d87dd...205 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #15 Skrevet 22. februar 2024 Fryktelig turn off. Får assosiasjoner til sulten bikkje. Anonymkode: 5fd95...042 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #16 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har merket at flere menn jeg er på date med og spesielt i det siste får et sånt sløret blikk hvor de nesten ser litt ruset ut når de snakker med meg, selv om de er edru. Jeg syns det er litt turn off og lurer på om andre kvinner liker dette? Selv blir jeg mer interessert om de viser interesse med blikket i form av smilende øyne eller litt leken øyekontakt, men ikke sånn «dopet og seksuelt» blikk, syns det er litt ekkelt når øynene blir sånn «våte». De vil alltid treffes igjen og virker å virkelig like meg så vet de er ute etter mer enn sex, men bare liker det ikke og derfor nysgjerrig om andre faktisk liker det 🫣 Anonymkode: 5a67a...52c Jeg er enig! Det er relativt vanskelig å få det til å se bra ut, og de fleste er i kategorien hvor de ser ut som en idiot i stedet for. De sier jo på en måte at de er blant de få som faktisk ser hotte ut i den tilstanden. ‘I am speciaaaal’, ugh. Anonymkode: 63c07...1b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #17 Skrevet 22. februar 2024 Herregud 🤣 Kan garantere deg at de ikke er bevisst på hvordan de ser på deg, og sjansen for at du tolker det feil er nok stor, du vet da ikke hva som foregår i hodet deres Anonymkode: f8083...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #18 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud 🤣 Kan garantere deg at de ikke er bevisst på hvordan de ser på deg, og sjansen for at du tolker det feil er nok stor, du vet da ikke hva som foregår i hodet deres Anonymkode: f8083...ad2 Geez, damen må få lov til å tolke til sin fordel noen ganger. Det ser jo ikke bra ut. Må få lov til å slippe da. Anonymkode: 63c07...1b1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #19 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Geez, damen må få lov til å tolke til sin fordel noen ganger. Det ser jo ikke bra ut. Må få lov til å slippe da. Anonymkode: 63c07...1b1 Så klart kan hun tolke det som hun vil, men det betyr ikke at hun har rett Anonymkode: f8083...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #20 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så klart kan hun tolke det som hun vil, men det betyr ikke at hun har rett Anonymkode: f8083...ad2 Yeah, kos deg i svart-hvit verdenen din. Anonymkode: 63c07...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå