Marye Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar For omkring 6 år siden var jeg besatt av at jeg trodde jeg måtte ha fått HIV. Dette fordi jeg hadde hatt en manisk periode med mye ubeskyttet sex! Jeg syntes jeg så HIV i ansiktet til en jeg hadde hatt sex med, når jeg var ute på dansegulvet sa noe i hodet mitt at han og han av fremmede, på dansegulvet hadde HIV. Jeg plagdes veldig av dette i iallfall en måned selv om jeg vet det verken smitter lett eller synes i ansiktet på folk! Men hjernen min var besatt. til slutt tok jeg en HIV-test og skulle få svar etter en uke. en natt våknet jeg av at en jente satt i sengen min, men hun sa ingenting en annen natt satt en mannsfigur i sengen min og begynte Å berolige meg. Jeg ville få svar på onsdag at jeg ikke var smittet og da skulle jeg kjøpe en bibel Onsdag kom, jeg fikk svaret at jeg ikke hadde HIV og jeg kjøpte en bibel men jeg har ikke LEST i den.. jeg har i ettertid fått diagnose schizoaffektiv Åpner den diagnosen opp mot åndeverden? At personene i senga mi var mine skytsengler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #2 Del Skrevet 21. februar Det er kun på grunn av diagnosen din og ingenting annet. Du bør heller ikke tenke så mye på denne episoden fordi det kan føre til at du havner i enda en manisk periode. Anonymkode: 2e3a2...c9d 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #3 Del Skrevet 21. februar Dette må du ikke bruke mer tid å tenke på.... Legg det fra deg. Få oppfølging fra helsevesenet. Anonymkode: e5d2e...7fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Å hoii. Vet ikke om du er seriøs eller ikke ts. Men du har rett i det at HIV kan ikke vises på noen, og det skal litt til å bli smittet. Da må du ha blitt smittet seksuelt eller gjennom blodsmitte. Og nå har du jo fått tatt en test og vet du ikke har HIV. For det andre så er det slik at hvis du har fått en schizophreni diagnose nå, så kan jeg ganske trygt si at de personene du så og hørte mest sannsynlig ikke var reelle. De var en del av sinnet ditt. En schizophreni diagnose åpner ikke opp mot en åndeverden, men den gjør at man kan hallusinere og se og høre ting som ikke er der. Så de var ikke skytsengler. Et tips jeg har hørt at folk bruker er at hvis de er usikre på om noe de ser eller hører er ekte så tar de og filmer med mobilen og ser på det. Hallusinasjoner får man jo ikke fanget på film, dermed hvis du ser noe, og så filmer det og så er det ikke på videoen så vet du at det var bare hjernen din som spiller deg et puss og ikke noe som faktisk eksisterte. Hva bibelen har med dette å gjøre vet jeg ikke. Men du kjøpte kanskje bibelen fordi du trodde disse folkene var engler? Der ikke det. Du trenger ikke lese i bibelen om du ikke vil. Slapp av og søk hjelp hos den instansen som allerede har gitt deg diagnose og begynt prosessen der. Anonymkode: 85daa...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar (endret) Marye skrev (10 minutter siden): For omkring 6 år siden var jeg besatt av at jeg trodde jeg måtte ha fått HIV. Dette fordi jeg hadde hatt en manisk periode med mye ubeskyttet sex! Jeg syntes jeg så HIV i ansiktet til en jeg hadde hatt sex med, når jeg var ute på dansegulvet sa noe i hodet mitt at han og han av fremmede, på dansegulvet hadde HIV. Jeg plagdes veldig av dette i iallfall en måned selv om jeg vet det verken smitter lett eller synes i ansiktet på folk! Men hjernen min var besatt. til slutt tok jeg en HIV-test og skulle få svar etter en uke. en natt våknet jeg av at en jente satt i sengen min, men hun sa ingenting en annen natt satt en mannsfigur i sengen min og begynte Å berolige meg. Jeg ville få svar på onsdag at jeg ikke var smittet og da skulle jeg kjøpe en bibel Onsdag kom, jeg fikk svaret at jeg ikke hadde HIV og jeg kjøpte en bibel men jeg har ikke LEST i den.. jeg har i ettertid fått diagnose schizoaffektiv Åpner den diagnosen opp mot åndeverden? At personene i senga mi var mine skytsengler? Nei, det er nok et tegn om behov for behandling. Endret 21. februar av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #6 Del Skrevet 21. februar Nei, du var psykotisk. Du er ikke koblet til åndeverden, du er syk. Anonymkode: db01e...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7 Del Skrevet 21. februar helt vanlig å ha drømmer hvis det er noe som opptar deg sterkt. Jeg har også hatt drømmer hvor jeg drømte av jeg våkna og gjorde ett eller annet. Totalt forvirrende!! Anonymkode: 3170d...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #8 Del Skrevet 21. februar Du er psykisk psyk Anonymkode: 70b03...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå