AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Del Skrevet 21. februar 2024 Vurderer å søke på en jobb hos BikBok, noen som har erfaringer eller innspill om hvordan det er å jobbe på BikBok eller bare i klesbutikker generelt? ☺️ Anonymkode: 4431e...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Del Skrevet 21. februar 2024 Jobbet en gang i en butikk som kun solgte dyrere herreklær. Trivdes veldig godt, liker å selge og traff mange hyggelige mennesker - både kunder og andre ansatte på senteret. Det negative var at jeg alltid måtte se fresh ut, ha nye kule klær selv osv. Jeg er ikke SÅ opptatt av mote (selv om jeg solgte veldig godt i butikken, er en god selger) så det var ganske vanskelig for meg. Lønnen var også relativt dårlig så hadde ikke flust med penger å bruke på klær, til tross for ansattrabatt i butikker fra samme kjede. Lærer fort og er som sagt en god selger, så derfor funket jobben for meg til tross for manglende interesse for mote. Har også jobbet i interiørbutikk og interesserte meg mye mer for det. Mindre press på å se kul ut hver eneste dag og. Så hvis det er en plass du vil jobbe lenge og utvikle deg så er interessen alfa omega. Anonymkode: 822b8...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobbet en gang i en butikk som kun solgte dyrere herreklær. Trivdes veldig godt, liker å selge og traff mange hyggelige mennesker - både kunder og andre ansatte på senteret. Det negative var at jeg alltid måtte se fresh ut, ha nye kule klær selv osv. Jeg er ikke SÅ opptatt av mote (selv om jeg solgte veldig godt i butikken, er en god selger) så det var ganske vanskelig for meg. Lønnen var også relativt dårlig så hadde ikke flust med penger å bruke på klær, til tross for ansattrabatt i butikker fra samme kjede. Lærer fort og er som sagt en god selger, så derfor funket jobben for meg til tross for manglende interesse for mote. Har også jobbet i interiørbutikk og interesserte meg mye mer for det. Mindre press på å se kul ut hver eneste dag og. Så hvis det er en plass du vil jobbe lenge og utvikle deg så er interessen alfa omega. Anonymkode: 822b8...602 Dette har jeg faktisk stusset over. Hvordan har de ansatte råd til å konstant ha fresh og riktig garderobe på så dårlig lønn? Må jo koste mer enn det smaker med en sånn jobb. Anonymkode: 3bcff...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Del Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette har jeg faktisk stusset over. Hvordan har de ansatte råd til å konstant ha fresh og riktig garderobe på så dårlig lønn? Må jo koste mer enn det smaker med en sånn jobb. Anonymkode: 3bcff...686 Ja det kan du si. Jeg stusset jeg og da jeg jobbet der🤭 hadde ganske gode rabatter i andre butikker men det var fortsatt dyrt, og som sagt så er ikke siste mote jeg helst bruker penger på. Jeg hadde heller ikke råd, så kjørte safe og kledde meg mye i helsvart🤭 Anonymkode: 822b8...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #5 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 18.57): Dette har jeg faktisk stusset over. Hvordan har de ansatte råd til å konstant ha fresh og riktig garderobe på så dårlig lønn? Må jo koste mer enn det smaker med en sånn jobb. Anonymkode: 3bcff...686 Har lurt på det samme, og det at mange steder har krav om at du ikke kan gå i klær fra andre butikker... Skjønner det jo litt da, men det må bli dyrt å skulle handle alle klær'ne sine der man jobber hvis man jobber i en dyr klesbutikk... Anonymkode: 4431e...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har lurt på det samme, og det at mange steder har krav om at du ikke kan gå i klær fra andre butikker... Skjønner det jo litt da, men det må bli dyrt å skulle handle alle klær'ne sine der man jobber hvis man jobber i en dyr klesbutikk... Anonymkode: 4431e...d37 Jeg jobbet i butikk med sånne regler, og da fikk vi arbeidsantrekk 2 ganger i året fra vår og høst kolleksjon. Ellers er det vanlig og se « velstelt « ut, men jeg tror nok de fleste som jobber i motebutikker har en interesse for mote, så med personalpris og litt gratis fra leverandører blir mer en frynsegode enn en utgift og være fint kledd. Anonymkode: 73850...b89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå