AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Del Skrevet 21. februar 2024 Noen som har tips til bøker, filmer, youtubefilmer etc for å lære seg å trene valpen til de mest grunnleggende tingene (som å komme på innkalling, sitte, gå pent i bånd)? Anonymkode: 73ccf...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Del Skrevet 21. februar 2024 Etter å ha vært med på mye forskjellige kurs og metoder, følger jeg metoden til Siv Svendsen og Maria Brandel. De driver jo med mye konkurransetrening, men har også en valpebok. https://www.adlibris.com/no/bok/basta-valpen-9789151969749?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqhiMi_IkSm8fd_HXgQaZXPzUO05kE4sChO0SsFKvW7-qPp1WoCt_rRoCwXoQAvD_BwE Lettlest, god og jeg syns den gir et godt grunnlag uten å komplisere ting unødvendig. Anonymkode: 8488c...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Del Skrevet 21. februar 2024 Jeg liker boken valp av Emma Garlant. Hun finnes på SoMe som Hun om hund. Boken hverdagslydighet fra valp til voksen er også ganske bra. Appen VOFFii har også noen videosnutter av enkle triks. Hvis du søker valpetrening på YouTube så dukker det også opp mye bra. Anonymkode: 23a17...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. februar 2024 #4 Del Skrevet 22. februar 2024 Anbefaler også "Hverdagslydighet fra valp til voksen" av Siri Linnerud og Arne Aarrestad. De har også en YouTube-kanal med korte snutter som viser innlæring av de ulike øvelsene fra boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå