Grüner Skrevet 21. februar 2024 #21 Del Skrevet 21. februar 2024 Sursøtsaus skrev (6 timer siden): Noen mener barn ikke hører hjemme på treningsstudio, mens andre mener det diskrimminerer særlig aleneforeldre dersom de ikke får ta med barnet på trening. Hva tenker dere? De fleste treningssentre har aldersgrense av en grunn. Barn i treningsstudio er 👎, med mindre det er spesielle mor og barn-timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2024 #22 Del Skrevet 21. februar 2024 Er det ikke 16 års grense?? Hva ska unger på er studio å gjøre, alle apparater er jo for store 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #23 Del Skrevet 22. februar 2024 Mor og barn timer eller barnepass ja. Liten baby på teppe i sal, i bilstol eller vogn, også ja. Men unger i treningsareal med appparater, vekter osv, det er ikke aktuelt. Har små barn (barnehagealder) selv, og de har vært i barnepassen fra de var babyer, eldste også sovende i bilstol på CrossFitsenter. Men ikke aktuelt å ha de løpende rundt, skummelt nok på treningsrommet hjemme med litt manualer, KB og mølle. Anonymkode: 30948...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 23. februar 2024 #24 Del Skrevet 23. februar 2024 (endret) Sursøtsaus skrev (På 21.2.2024 den 17.51): Noen mener barn ikke hører hjemme på treningsstudio, mens andre mener det diskrimminerer særlig aleneforeldre dersom de ikke får ta med barnet på trening. Hva tenker dere? Holdte på å ta livet av en unge en gang.. med uhell ofc. Han var i den alderen hvor man krabber rundt, jeg så han ikke å gikk nesten på han under 140 kg knebøy. Jeg ble veldig sint på mor… hun hadde en unik avtale med vennine som jobber der om å ta med ungen tidlig på morgen trening, ettersom det er lite folk. Jeg kunne blitt grønnsak om jeg gikk i bakken med 140 kg !! 🤬🤬🤬. Endret 23. februar 2024 av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #25 Del Skrevet 23. februar 2024 Blåmonster skrev (8 timer siden): Holdte på å ta livet av en unge en gang.. med uhell ofc. Han var i den alderen hvor man krabber rundt, jeg så han ikke å gikk nesten på han under 140 kg knebøy. Jeg ble veldig sint på mor… hun hadde en unik avtale med vennine som jobber der om å ta med ungen tidlig på morgen trening, ettersom det er lite folk. Jeg kunne blitt grønnsak om jeg gikk i bakken med 140 kg !! 🤬🤬🤬. 🫨 Anonymkode: 6cea6...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. mars 2024 #26 Del Skrevet 6. mars 2024 Absolutt ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #27 Del Skrevet 6. mars 2024 Jeg trener crossfit og her har foreldrene med barn av og til. Det er gjerne når det er rolig som søndag ettermiddag. Jeg synes det er så utrolig fint å se barna utfolde seg rundt i boxen med å leke i ringer, prøve å løfte vekter, prøve seg på tau og andre ting. I tillegg får se se foreldrene være aktive og trene. En forutsetning at barna ikke løper og forstyrrer andre eller kommer i farlige situasjoner med folk som løfter tunge vekter, men det har jeg aldri sett. De er flinke til å følge regler og passe seg. Mange av barna trener aktivt her senere når de blir ungdommer. Anonymkode: 4f1ce...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 6. mars 2024 #28 Del Skrevet 6. mars 2024 Lag hjemmegym om man skal ha med unger.. ja jeg har barn selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 6. mars 2024 #29 Del Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 18.06): Yey på barnepass! Selve studioet Jan jo være direkte farlig for barn. Og så syntes jeg senteret mitt er vel strenge som har en regel om ingen barn i garderoben. Det er jo ikke noen forskjell på svømmehallgarderobe og treningssenter garderobe. Fatter ikke hvorfor de ikke er velkomne der. Anonymkode: add78...062 Hva har ungene i garderoben på treningssenteret å gjøre da? I en svømmehallgarderobe er vel ungene der fordi de også har vært i bassenget. Det er ingen som har noe å gjøre i en garderobe med mindre man selv trenger å skifte og/eller dusje. Verken voksne eller barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå