Gå til innhold

Blir deprimert av å lese mye stygt her om noen man så kalt venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke mye venner mange av innleggene her siterer. Bare stygge kommentarer om såkalt venn. 

Så mitt spørsmål er. Hva er en venn? 

Anonymkode: e030f...b98

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det er også mange der ute med temmelig store skylapper på egen oppførsel og væremåte.

Mange bruker nok tråder her inne for å lufte frustrasjon, meg inkludert.

Anonymkode: 1e314...e14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jo, men det er også mange der ute med temmelig store skylapper på egen oppførsel og væremåte.

Mange bruker nok tråder her inne for å lufte frustrasjon, meg inkludert.

Anonymkode: 1e314...e14

Spørsmålet er vel er det venner eller vennskap da? Skal man ikke unne venner godt. Alle mennesker gjør feil. Og snakke pent om dem når de ikke er der? Hjelpe dem osv? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet er vel er det venner eller vennskap da? Skal man ikke unne venner godt. Alle mennesker gjør feil. Og snakke pent om dem når de ikke er der? Hjelpe dem osv? 

Ekte venner står opp for deg når du ikke er til stede

Anonymkode: cfa85...76b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ekte venner står opp for deg når du ikke er til stede

Anonymkode: cfa85...76b

Ja, det er det jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som en mann kan jeg si dette: Jeg blir seriøst sjokkert når jeg hører måten kvinner prater om andre kvinner på, dere kan være ordentlig slemme mot venninner! Har også hørt det fra andre kvinner at de føler det slik. 

Syns det er veldig spesielt, har aldri opplevd noe lignende baksnakking med gutta..

Anonymkode: 5fa5d...6a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er ganske mye slarv, baksnakking og mye stygt igrunn skrevet om "venner" her inne. Men det er slik kg er. Og slik mange kvinner dessverre behandler sine venner ikke minst. Som om en aldri helt blir ferdig med ungdomsskolen. Det virker som om det er så mange bagateller som folk elsker å gjøre til apokalyptiske kriser. Mellommenneskelige relasjoner er innimellom vanskelig men det virker som at det går sport i å sittte å bitche mest mulig om irrelevante ting. 

Jeg husker for en stund siden det ble opprettet 2 tråder. En tråd om hvilken egenskaper og kvaliteter en venn ikke burde ha og en tråd om hvilke egenskaper og kvaliteter gode venner hadde. Ikke overraskende nok var den negative tråden raskt oppe på 8-9 sider. Den med posetive egenskaper hadde knapt  8-9 svar tilsammen. Det sier noe om hva en fokuserer på i et "vennskap". 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...