Gå til innhold

Poste på forumet som om du har et annet kjønn og/eller legning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes det er greit å poste anonyme innlegg for dem som ønsker det. Jeg føler sjelden for det personlig. Men det jeg IKKE synes er greit, er når menn later som de er kvinne og poster innlegg som er lett å gjennomskue. 

Noen ganger lurer jeg også på personer med dragning mot eget kjønn, og bare det, svarer som om de er heterofile. Da får man i tilfelle et skjevt bilde av tingenes tilstand. Det kan ødelegge for trådstarter som har stilt et ektefølt spørsmål eller delt noe med oss.  Er det bare jeg som har slike tanker.

Endret av Cor Cubiculum
Presisering: Cor Cubiculum er anonymt nok for meg
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cor Cubiculum skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er greit å poste anonyme innlegg for dem som ønsker det. Jeg føler sjelden for det personlig. Men det jeg IKKE synes er greit, er når menn later som de er kvinne og poster innlegg som er lett å gjennomskue.

Noen ganger lurer jeg også på personer med dragning mot eget kjønn, og bare det, svarer som om de er heterofile. Da får man i tilfelle et skjevt bilde av tingenes tilstand. Det kan ødelegge for trådstarter som har stilt et ektefølt spørsmål eller delt noe med oss.  Er det bare jeg som har slike tanker.

I dagens samfunn kan man ikke anta at noen har noe som helst kjønn. 

Om jeg er mann, men identifiserer meg som kvinne, eller omvendt eller hva annet jeg skulle identifiserer meg som så kunne du ikke ha tydet det basert på et eventuelt anonymt svar på et forum. 

Anonymkode: 894dd...147

Skrevet

Det finnes kun to kjønn

Mann og kvinne 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...