Gå til innhold

Hva bruker du KG til?

Anbefalte innlegg

Gjest Chriselia
Skrevet
Tidsfordriv. Råd får jeg av og til, men er ikke hovedsaklig derfor jeg er her.

samme her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidsfordriv, holde diskusjonsdelen av hjernen min ved like, lære ting(jeg gjør faktisk det :) ), flørte litt også kanskje?

Skrevet

Jeg har brukt kg i flere år til å trene meg opp til å snakke og ha meninger og ikke bli såret og helt satt ut.

Jeg har sliti psykisk i mange år og kg er en grei plass, her får du pepper så det holder men for meg har det virkelig vært trening i å mestre endel ting.

Så uansett hvor mye jeg har fått passet mitt påskrevet så har det faktisk vært til stor hjelp for meg og min personlige utvikling.

Skrevet

Jeg får et innblikk i kvinnesinnet. Know your enemy.

Skrevet
For å få meg et knull i ny og ne.

Får du knull av å være på KG???

:ler:

Skrevet (endret)

:ler: Blir du noe klokere på oss kvinner da?

Endret av Marillia
Skrevet

Dagbok, moro, få svar på ting/svare på ting, holde kontakten med folk her jeg liker godt men som jeg ikke snakker med privat. Jeg har bare kontakt med Bodillen og Blackjack sånn utenom, også har jeg Grace på msn. Er mange jeg "snakker" med her hver dag, som bli en naturlig del av livet, og da må jeg jo innom og "se til de" da ;)

Skrevet
:ler:  Blir du noe klokere på oss kvinner  da?

Ja. I løpet en toårsperiode, har jeg ambisjoner om å finne en fullstendig deterministisk og eksakt matematisk likning som kan forutsi kvinners oppførsel.

Skrevet
Ja. I løpet en toårsperiode, har jeg ambisjoner om å finne en fullstendig deterministisk og eksakt matematisk likning som kan forutsi kvinners oppførsel.

Kan jeg VÆR SÅ SNILL å få den?!? Den kunne hjelpet meg med SÅ mye! :)

Skrevet
Tidsfordriv, diskutere, le, følge med i dagbøker, ha kontakt med folk, oppskrifter og råd.

Samme her.

Skrevet
Jeg har brukt kg i flere år til å trene meg opp til å snakke og ha meninger og ikke bli såret og helt satt ut.

Jeg har sliti psykisk i mange år og kg er en grei plass, her får du pepper så det holder men for meg har det virkelig vært trening i å mestre endel ting.

Så uansett hvor mye jeg har fått passet mitt påskrevet så har det faktisk vært til stor hjelp for meg og min personlige utvikling.

Så fint. :)

Skrevet

Som regel lyger jeg når det gjelder personlige ting om meg selv, for jeg kan jo ikke se meg objektivt hele tiden..

Det hender jeg er her når jeg kjeder meg, og ofte får meg en god latter, og det skjer at jeg har et praktisk problem som jeg har fått svar på.

Noen ganger kjeder jeg meg veldig på kg, mens andre ganger er det tråder med mer fart i og da kan jeg finne på å bli sittende en stund. Det er ikke alltid jeg skriver. Som regel leser jeg bare.

Gjest Nemesis
Skrevet

Få/gi råd, diskutere. Og en tanke tidsfordriv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...