AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Manglet dere også total sex lyst? Kom den tilbake🤔 Anonymkode: c27d3...432
Queen19 Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Jeg manglet ikke sexlyst i depresjonen min, men mistet sexlyst da jeg hadde spiseforstyrrelse. Den kom tilbake.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Nei den har alltid vært den samme. Sex fungerte på en måte som antidepressiva for meg. Anonymkode: 52aa0...193
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei den har alltid vært den samme. Sex fungerte på en måte som antidepressiva for meg. Anonymkode: 52aa0...193 Enig. Det var sex, og tanken på å få sex som fikk meg igjennom hverdagen. På et tisdpunkt var det eneste lyspunktet. Og mannen var bare glad til. Nå når jeg er bedre, og vekten har bikket x antall kilo så kan jeg trene. Og treningen gir meg samme dopamin og endorfiner som sex. Så da tenker jeg ikke så mye på sex lengre. Men det er fortsatt sykt godt, og jeg sier ikke nei 😁 Anonymkode: 6e926...d56
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Det var sex, og tanken på å få sex som fikk meg igjennom hverdagen. På et tisdpunkt var det eneste lyspunktet. Og mannen var bare glad til. Nå når jeg er bedre, og vekten har bikket x antall kilo så kan jeg trene. Og treningen gir meg samme dopamin og endorfiner som sex. Så da tenker jeg ikke så mye på sex lengre. Men det er fortsatt sykt godt, og jeg sier ikke nei 😁 Anonymkode: 6e926...d56 Heldige dere. Depresjon/spiseforstyrrelser gjør at jeg kunne vært uten sex åresvis. Jeg er egentlig ikke slik. Trist Anonymkode: c27d3...432
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #7 Skrevet 21. februar 2024 Nei. Ingen endring i sexlyst. Anonymkode: ab59e...52f
Molly 4.5 år Skrevet 21. februar 2024 #8 Skrevet 21. februar 2024 Mistet all sexlyst og orket overhodet ikke noe kjærtegn.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #9 Skrevet 21. februar 2024 Ja. Både under depresjon og pga spiseforstyrrelser. Liker ikke å kjenne hender på meg når jeg har dårlige perioder. Berøring har ikke alltid vært positivt, tvang ved ernæring har satt spor. Blir fort kvalm også. Når depresjonen er som verst kan jeg ikke forstå at noen vil være nær meg. Orker det ikke. Anonymkode: 44c2a...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå