Gjertrud von Knäbe Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 En rabbiner, en prest og en melkemann går inn på en bar. De bestiller hver sin drink og begynner å prate. Plutselig sier melkemannen: "Vet dere, jeg har en fantastisk evne. Jeg kan få kuene mine til å gi dobbelt så mye melk som vanlig bare ved å synge for dem!" Rabbineren og presten ser nysgjerrig på ham og spør: "Virkelig? Kan du vise oss det?" Melkemannen nikker ivrig og sier: "Selvfølgelig!" Han leder dem til gården sin, hvor han starter å synge en vakker melodi for kuene. Etter noen minutter begynner kuene faktisk å melke dobbelt så mye som vanlig! Imponert ser rabbineren og presten på melkemannen og sier: "Det er utrolig! Hva med oss? Kan du synge for oss også?" Melkemannen smiler lurt og svarer: "Selvfølgelig, men det koster dere hver en liter melk!" Rabbineren og presten ser på hverandre og nikker enig, før de ler og sier: "Det er en avtale! Vi har ikke noe imot å dele vår melk, så lenge du fortsetter å synge så godt for oss!"
Gjest Lurven Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 AI har ikke blitt avansert nok til å være morsom ennå.
Cid Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 Lurven skrev (På 21.2.2024 den 20.45): AI har ikke blitt avansert nok til å være morsom ennå. Lange vitser er aldri morsomme uansett 😛 blir mer som en oppgave da å lese alt.
Gjertrud von Knäbe Skrevet 24. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2024 Hvorfor ble bergenseren så våt i regnet? Fordi han glemte paraplyen hjemme og regnet med at været ville være bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå