Gå til innhold

Kan ChatGPT lage vitser? Tja, de er ufrivillig "morsomme".

Gjertrud von Knäbe

Anbefalte innlegg

En rabbiner, en prest og en melkemann går inn på en bar. De bestiller hver sin drink og begynner å prate.

Plutselig sier melkemannen: "Vet dere, jeg har en fantastisk evne. Jeg kan få kuene mine til å gi dobbelt så mye melk som vanlig bare ved å synge for dem!"

Rabbineren og presten ser nysgjerrig på ham og spør: "Virkelig? Kan du vise oss det?"

Melkemannen nikker ivrig og sier: "Selvfølgelig!"

Han leder dem til gården sin, hvor han starter å synge en vakker melodi for kuene. Etter noen minutter begynner kuene faktisk å melke dobbelt så mye som vanlig!

Imponert ser rabbineren og presten på melkemannen og sier: "Det er utrolig! Hva med oss? Kan du synge for oss også?"

Melkemannen smiler lurt og svarer: "Selvfølgelig, men det koster dere hver en liter melk!"

Rabbineren og presten ser på hverandre og nikker enig, før de ler og sier: "Det er en avtale! Vi har ikke noe imot å dele vår melk, så lenge du fortsetter å synge så godt for oss!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (På 21.2.2024 den 20.45):

AI har ikke blitt avansert nok til å være morsom ennå.

Lange vitser er aldri morsomme uansett 😛 blir mer som en oppgave da å lese alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble bergenseren så våt i regnet? Fordi han glemte paraplyen hjemme og regnet med at været ville være bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...