AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Vi har vært borte uten at strømmen stod på et par uker og den ser sånn ut nå. Tror kanskje naboen har vannet litt for mye? Anonymkode: 7534b...d7c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Hvor kaldt har det blitt i rommet uten varme på? Jeg tipper planten har fått for mye vann kombinert med lav temperatur. Selv om planta kan tåle lave temperaturer (noe jeg ikke vet om den kan) vil den trenge mye mindre vann når temperaturen er lav, så om den får for mye vil den drukne raskere enn om temperaturen i rommet er høyere. Anonymkode: e5f03...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor kaldt har det blitt i rommet uten varme på? Jeg tipper planten har fått for mye vann kombinert med lav temperatur. Selv om planta kan tåle lave temperaturer (noe jeg ikke vet om den kan) vil den trenge mye mindre vann når temperaturen er lav, så om den får for mye vil den drukne raskere enn om temperaturen i rommet er høyere. Anonymkode: e5f03...4c4 Kaldt i rommet og sikkert litt for mye vann ja Ts Anonymkode: 7534b...d7c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Overvanning Anonymkode: 1bbda...2f2 1
Atrix Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Planter trenger lys til fotosyntesen sin, om det har vært helt mørkt en periode dør planter, men sånn som den ser ut nå livner den nok til igjen med lys og riktige forhold ellers. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 En palme tåler ikke kalde temperaturer.. Overvanning gir ofte gule blader og/eller brune tupper. Hvis alle bladene er ødelagte ville jeg skåret av selve rota og satset på ny vekst Anonymkode: 6da02...150 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå