AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Vært sammen i 6 år. Kommunikasjonen vår er dårlig, alltid vært. Tar jeg opp ting blir han sint. Jeg er sjalu av meg, men kan gå lange tider mellom jeg er mistenksom. Driver ikke med utspørring! Men plutselig dukker dårlig magefølelse opp. Igjen… Han er en rolig, snill og stabil mann. Og alle vet det. Ingen kunne noengang tro han kunne vært utro. Og det har jeg også tenkt. Han har sterke holdninger og verdier når det kommer til utroskap og sier med jevne mellomrom han er den mest trofaste. Jeg har litt trustissues pga en far som levde et dobbeltliv mot min mor og jeg er i frykt for å oppleve det samme. Så håper ikke dere er så altfor harde mot meg i denne tråden. Lett å bare si «kom deg utav det når du har det sånn» osv. Vi har det stort sett greit sammen. Han mangler noen av de klassiske tegnene på utroskap, men noe skurrer. Alle er jo forskjellige uansett. Vi bor ikke sammen. Han er ikke på sosiale medier. Kan koden på tlf/pc, men ting kan man jo skjule på så mange måter. Så da jeg skulle hjem en dag kikket han på klokken hele tiden i noen timer før han visste jeg skulle hjem. Virket urolig. Han fikk sms og et anrop og tok ikke tlf. I det siste har det plinget ofte på tlf uten at jeg har hørt at han har svart på disse. Denne dagen var også sånn før jeg skulle hjem. Ville bare sjekke reaksjonen hans, for merket det var NOE denne dagen, så rett før jeg gikk sa jeg at jeg skulle komme opp om en times tid og da ble han helt rar og spurte «hva, hvorfor det?». Dette var samtidig som det anropet kom og sms. Etter det anropet og sms gik han ut og ryddet snø. Jeg ville ikke sjekke tlf da jeg syntes det er å gå litt over streken. Da han kom inn spurte jeg om han ikke skulle ta den tlf som hadde ringt til han. Han svarte ikke, og tok med seg tlf ut og fortsatte på snøen. Da jeg kom ut og skulle flytte bilen gikk han inn ett par sekunder og kom ut igjen. Tok det som om han var inne og sjekket tlf som han hadde i lomma. Spurte han om dette noen dager etterpå, hva dette var fordi jeg reagerte litt på oppførselen hans. Prøver alltid trå varsomt når jeg spør om noe. For han blir rasende og sier alltid jeg kan dra derfra. Før jeg blir kalt paranoid så driver jeg aldri å spør han ut om ting og han deler veeldig lite av livet sitt med meg. «Du vet jo alt om meg, det er ikke noe nytt med meg og at jeg er så nysgjerrig». Og jeg spør han LITE. Når jeg da spør, slik som i dette tilfellet, så sier han jeg er så nysgjerrig og blir kjempesint. Jeg forteller han alt. Når vi prater om noen i fam hans, og omtaler noen i familien sin, så kaller han ofte denne personen noe annet enn det han har gjort. Det høres ut som det er noe han kunne kalt denne personen om han pratet med noen andre om dette menneske. Han er plutselig veldig over-energisk hjemme med huslige ting, kaller meg for søte ting og er litt ekstra snill. Litt rastløs. I perioder kan han finne på å blokke meg på sms når jeg går inn på litt dypere tema. NEI jeg maser ikke konstant om utroskap. Men å bli kjeftet på hver gang jeg spør om en enkel ting om dagen hans eller hva han har gjort så blir en ofte trua med at jeg kan dra hjem. Han er også blitt så avhengig av pcen sin og sier han føler seg naken uten. Mens når jeg er på besøk om kveldene sitter han aldri med den. Blir sikkert kalt paranoid nå, men det er bare noe som skurrer. I alle år har han alltid sletta både logg på pc og for det meste inkognito modus. Spurte han om dette i starten av forholdet, men fikk da ikke noe klart svar. I perioder er det en selvfølge at jeg får være i huset hans om han skal ut et ærend. Andre perioder er det ikke tale om og han er helt annerledes på det. Anonymkode: 00cd9...a84
Gjest WhisperingWind Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Weird. Jeg finnes ikke sjalu eller snokete. Allikevel har kjæresten gitt meg nøkler til leiligheten hans, han har lagret passordet til mailen sin på min PC og addet meg på Find My på tlf sin🤷🏻♀️ Alt på hans inititativ. Han åpner alt av meldinger foran meg, men jeg ser automatisk bort. Hadde han plutselig endret atferd med å f.eks slå av Find My, blitt stresset rundt tlf etc hadde alarmen min gått av. Men nå stoler vi begge 100% på hverandre. Er ingen utrygghet eller usikkerhet og vi kommuniserer og prater om alt. Og ingen av oss blir defensive om vi sier eller spør direkte om ting. Guarden er nede og vi står begge like mye med hjertet i hånden. Å ha en partner skal føles trygt og stabilt. Om du har så mye dårlig magefølelse er det som oftest instinktene dine som prøver å fortelle deg at noe er galt. Lytt til den.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Huff ja vet ikke hva jeg skal si. Noe er det uansett. Virker ikke normalt. Skal sies han bruker medisiner som virker inn negativt på ereksjonen. Men begynner jo å lure på om det er en unskyldning. Likevel så er han fryktelig «på» i enkelte perioder. «Mulig han spiser desserten hjemme». Med kvinnelig kollega på jobb og fleksitid er han veldig gira på å stikke på jobb når hun er der. Tatt opp dette også, men alt nektes for Anonymkode: 00cd9...a84
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #4 Skrevet 21. februar 2024 Kom deg bort, han der høres ikke helt god ut. Kan du komme uanmeldt hjem til han, bare for å få det bekreftet? Anonymkode: b2687...933 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Har gjort det, men de gangene så kan han liksom være forberedt på at jeg kommer. Enkelte dager går det bare ikke, og det vet han. Det er en av de dagene jeg burde gjort det. Veldig få spor i huset hans. Men mulig han reiser til noem i stedet for. Pc og telefon ligger fremme, og kan gå inn på pc og sånt. Men er ikke dum, han kan jo ha to pcer og to tlfr Anonymkode: 00cd9...a84
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 Eller så lar han det ligge åpent fordi, som nevnt, han kanskje har flere enheter jeg ikke vet om. Eller gjort en grundig avtale med ‘den andre’ om å IKKE ringe/sms i visse tidspunkt. Men så har det skjedd glipper fra dems side. Eller han lat det ligge sånn for å faktisk å avsløre seg med vilje. Fordi han ikke vil mer. Finnes mange alternativ Anonymkode: 00cd9...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå