Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjæresten min har ei venninne. Han har sagt flere ganger han ikke vet om hun prøver seg eller ikke. Hun sier til meg dem har en god tone og er hennes nærmeste der vi bor. Hun er i ett forhold, men hun er visst mye utro har jeg fått høre av hun selv. Er veldig usikker på dem to da etter hva han sier at han ikke vet om hun prøver seg. Merker at hun ser mye på han når vi er alle sammen, samt prøver få mye oppmerksomhet fra han. De snakker mye på snap også. Han er en veldig sjarmerende kar, noe hun liker at menn er. Hun har visstnok sagt hun ville prøvd seg om hun var singel - vet ikke om det er vennskapelig eller ei. De henger litt alene på fritida også, som kanskje er helt naturlig fordi de er venner. Men kjenner på at jeg blir litt bekymra.. Hun prøver også bli veldig god venn med meg, så føler meg dum som kanskje tenker sånt.

Anonymkode: 189e5...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at kjæresten din legger opp til at du skal bli sjalu med å si det på den måten. Kanskje han ønsker at du er litt sjalu? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Et slik forstyrrende element hadde ikke jeg orket i livet mitt. Jeg hadde ikke klart at kjæresten min hadde en såpass klengete og flørtende venninne. Jeg hadde såklart vært sjalu og bekymret 😬 

Anonymkode: 2d6c2...552

• Liker 4
Skrevet

For et fjols de er sammen med

Anonymkode: c1dfb...0ff

• Liker 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: ab11e...83d

Skrevet

Hadde hun vært singel hadde hun prøvd seg på din mann? Han forteller deg dette? Hva i huleste tenker han, om han tenker du skal aksepterte dette vennskapet? Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 83e8f...40f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde hun vært singel hadde hun prøvd seg på din mann? Han forteller deg dette? Hva i huleste tenker han, om han tenker du skal aksepterte dette vennskapet? Hvorfor gjør du det?

Han sier det som om det var en vennskapelig måte når hun sa det, han flirer liksom av det og spør om han kanskje mistolker noe. Men jeg er jente og fanger opp viben demmes som jeg synes er litt rar. Burde jeg ikke akseptere dette vennskapet da? 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hadde kjæresten min hatt en utro venninne som pulte rundt og han mistenkte hun ville prøve seg så hadde han tatt avstand fra henne. Som ethvert fornuftig menneske som er i et forhold de ønsker å bevare ville gjort.

Høres ut som han prøver å gjøre deg sjalu. Det er uakseptabelt for min del.

I vårt forhold trygger vi hverandre og det skal ikke være rom for usikkerhet. Vi er partnere og vi står sammen. Giftige utenforstående sparkes ut.

Skrevet
WhisperingWind skrev (6 minutter siden):

Hadde kjæresten min hatt en utro venninne som pulte rundt og han mistenkte hun ville prøve seg så hadde han tatt avstand fra henne. Som ethvert fornuftig menneske som er i et forhold de ønsker å bevare ville gjort.

Høres ut som han prøver å gjøre deg sjalu. Det er uakseptabelt for min del.

I vårt forhold trygger vi hverandre og det skal ikke være rom for usikkerhet. Vi er partnere og vi står sammen. Giftige utenforstående sparkes ut.

Så kan det være han kanskje er gira på hun også? Sia de henger alene?

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Iallefall liker oppmerksomheten 🤷🏻‍♀️

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

WhisperingWind skrev (Akkurat nå):

Iallefall liker oppmerksomheten 🤷🏻‍♀️

Jeg hadde ALDRI hengt med en kompis jeg var usikker på om hadde følelser for meg.

Kjæresten min kuttet ut en venninne da vi møttes fordi han innså hun ønsket noe mer.

Skrevet

Takk for gode innspill føler meg litt lettet over at andre også ville reagert. Burde jeg snakke med hun om det? Siden hun også prøver og vil være god venn med meg. Spørre om ting fra hennes side? For alt jeg vet kan jo han ha sagt noe lignende til hun?

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk for gode innspill føler meg litt lettet over at andre også ville reagert. Burde jeg snakke med hun om det? Siden hun også prøver og vil være god venn med meg. Spørre om ting fra hennes side? For alt jeg vet kan jo han ha sagt noe lignende til hun?

Han er den som bør kutte kontakt om det er hans venninne. Om hun er utro og puler rundt tviler jeg på hun bryr seg om deg om kjæresten din er et nytt «mål»

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei. Kjæresten min har ei venninne. Han har sagt flere ganger han ikke vet om hun prøver seg eller ikke. Hun sier til meg dem har en god tone og er hennes nærmeste der vi bor. Hun er i ett forhold, men hun er visst mye utro har jeg fått høre av hun selv. Er veldig usikker på dem to da etter hva han sier at han ikke vet om hun prøver seg. Merker at hun ser mye på han når vi er alle sammen, samt prøver få mye oppmerksomhet fra han. De snakker mye på snap også. Han er en veldig sjarmerende kar, noe hun liker at menn er. Hun har visstnok sagt hun ville prøvd seg om hun var singel - vet ikke om det er vennskapelig eller ei. De henger litt alene på fritida også, som kanskje er helt naturlig fordi de er venner. Men kjenner på at jeg blir litt bekymra.. Hun prøver også bli veldig god venn med meg, så føler meg dum som kanskje tenker sånt.

Han er ærlig med deg som sier det, men hadde det vært min mann så hadde jeg håpet han ditchet hun om det er det hun faktisk gjør når han er i ett forhold! Faktisk ikke ok!

Anonymkode: 153e2...225

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han sier det som om det var en vennskapelig måte når hun sa det, han flirer liksom av det og spør om han kanskje mistolker noe. Men jeg er jente og fanger opp viben demmes som jeg synes er litt rar. Burde jeg ikke akseptere dette vennskapet da? 

Hun sier hun ville ha prøvd seg ... på en vennskapelig måte ..? Hæ?

Skrevet

Han bør droppe dette vennskapet. Er ikke noe å lure på. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hans venninne, hans ansvar! 

Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Skrevet

Veldig positivt at han er åpen om denne kontakten. 

Hold dette under oppsyn, bli gjerne venn med henne. Aldri stol på henne.

Anonymkode: b6c32...466

Skrevet (endret)

Jeg tenker du virker litt paranoid, jeg. Det er jo ikke henne du skal være bekymret for, men han. Hvorfor tenker du at han ikke skal klare å si net til henne, hvis han er i forhold med deg? Kan det være hun hadde lagt an på han tidligere, men at det er helt utelukket nå? Og hvorfor er det ille å vise at en har god kjemi med noen, selv med kjæresten der? Hadde det vært noe mellom dem, hadde hun ikke vært der.

Det er note to self, faktisk. Er du redd mannen din er utro, er hun aldri i nærheten av dere, med deg til stede. Så du har ikke noe å være bekymret for der. 

Endret av Hoia
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...