Gå til innhold

Heteste interiørtrender nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Majott skrev (38 minutter siden):

Hvilket år ble den bygd? Jeg tenker at du bør innrede bolig i følge den alder den er. Sats på klassisk innredning hvis boligen er gammel. Og moderne hvis den er ny. Er det en bolig fra 80-tallet, så bør du følge den stilen boligen er i. Med din egen smak.

Bygd i 2020

Anonymkode: 4de76...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kjøpt en svær, ny enebolig. Men har null peiling på interiør. Alle vegger er bomullshvite og gulv nøytrale. Hvordan i all verden innreder jeg? Jeg ønsker det heteste av det nye, men aner ikke hva det er. Øvre middelklasse med kulturell kapital (på papiret da tydeligvis, for innrede kan jeg ikke).

Anonymkode: 4de76...035

det heteste nye er farger, maksimalisme og gjenbruk. Det er helt ut å kjøpe helt nye pynteting, men det er og helt ut med kalde hvite og tomme interiører. Du må arve eller handle brukt. Hvite vegger er helt ut.

Anonymkode: 0ba6b...c60

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei det gjør de ikke. De pynter boliger for salg. Og da lager de noe enkelt men som treffer flere. Når de jobber for deg, så blir det et intervju, og kartlegging iht hva du ønsker å beholde osv, leser deg og spesialtilpasser for dine ønsker. Det kan bli et annet resultat enn bolig annonsene.

Jeg er interiør konsulent. Og lager aldri samme bolig til folk, og mange varierte stiler som jeg selv ikke ville hatt. 

Men jeg ser mye ut fra personen jeg intervjuer. Hvilke klær de har, hår, fargen på huden ( viktig så man ikke ser  syke ut i et speil ved feil farge nyanse) og hvilken væremåte de har. Det forteller meg mye om hvilken stil og farger de liker og har behov for. 

Så lenge ting henger sammen, blir det uansett et velykket resultat. 

Anonymkode: e33e0...a55

Interessant. Hvordan kan du vite hva som passer  ut i fra hvordan folk kler seg eller væremåten deres?

Tenker du at en rolig person vil ha et klassisk hjem, er det sånn? En med mye temperament og livlig personlighet skal ha mer liv hjemme?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

det heteste nye er farger, maksimalisme og gjenbruk. Det er helt ut å kjøpe helt nye pynteting, men det er og helt ut med kalde hvite og tomme interiører. Du må arve eller handle brukt. Hvite vegger er helt ut.

Anonymkode: 0ba6b...c60

ha ha, utrolig nok, er jeg het nå 😄(livslang maximalist)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...