Fant80 Skrevet 22. februar 2024 #21 Skrevet 22. februar 2024 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo ikke sammenligne iphone modeller med forskjell på TVer. Det er jo helt usammenlignbart. Jeg tillegner deg heller ingen egenskaper, du må jo stå for det du faktisk skriver. Ikke gå tilbake på det for å tape minst mulig ansikt. Var det ikke du som skrev dette? Her skriver du jo at det ikke er forskjell på billige og dyre Tver. Og etter jeg har lagt frem mange argumenter imot, så går du tilbake på det, og ber meg ikke tillegge deg egenskaper. Herregud for en måte å debatere på. Du hevdet først at man ikke ser forskjell på billig og dyr, da forholder jeg meg til det Sammenligningen med iphone modeller er meningsløs, en iphone 15 kan gjøre alt det samme som en iphone 13. En billig TV kan derimot ikke gjøre det samme som en dyr TV. En billig TV eller TV på budsjett vil ikke klare HDR. Man trenger ikke kunne mye om TV, men HDR har vært den største teknologiske oppgradering på skjermer de siste 10 årene. Her sammenligner du produkter som ikke er likeverdige, også hevder at billig og budsjett TVer er like bra, fordi man får «gode» TVer som er billig. Da spør jeg, gode i forholdt til hva? De takler ikke HDR, men billige TVer i dag er veldig gode om man sammeligner de med eldre LCD eller LED TVer. Men alt er jo «gode» produkter om man sammenligner det med gammel teknologi. Anonymkode: aa001...d1f Meningsløs diskusjon. Du ønsker å diskutere noe som egentlig er uviktig for diskusjonen. Jeg mener å står fast ved at folk flest ikke ser forskjell på de fleste av dagens TVer. Folk med interesse og entusiaster vil være enig med deg,å synes dette er kjempegøy å diskutere. Jeg er ikke entusiast innen TV. Alt jeg prøvde å fortelle var at det ikke er forskjell på bildet for folk flest. Noe jeg vil stå fast på. At det er forskjellig teknologi er vel selvforklarende. Ellers ville vel alle kjøpt det billigste. Ved en side om side sammenligning ville jeg sett forskjell. Å sikkert de fleste. Du mener folk flest ser forskjell. Ok,den er grei. Vi er uenige. Endret 22. februar 2024 av Fant80 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #22 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tacky faktisk. Er du sjalu på de som tar seg råd til større TV? Eller hva er greia? Anonymkode: aa001...d1f Det ser tacky ut i en liten stue som vår, ja. Vi har fint råd til en større TV, men velger å bruke pengene på noe annet. Anonymkode: c2c25...62c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå