Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at det er jo maksvekt på bagdelen på vogna 😅 Den har babyen oversteget med god margin. Er 5,5mnd og kan jo ikke sitte selv enda. Men ruller og styrer på. Er det på tide å bytte, tro? Hvilken retningslinje er viktigst?

Anonymkode: f4c28...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hen sitte med støtte? 

Er det sånn helt flat eller ergonomisk bagdel?

Vi byttet litt før 6 mnd selv om baby ikke kunne sitte selv uten støtte. Hun rullet og var generelt sterk i nakken. Vi støttet opp på sidene i starten og kjøpte minimizerpute som gjorde at hun lå bedre. 

Er den helt flat er det bare å bytte. Er den ergonomisk (som vår var) ville jeg passet på om baby sover lange dupper i vogna.

Anonymkode: 7eabe...a0d

Skrevet

Men selv de ergonomiske kan man ofte vippe veldig langt bak da så baby såvidt har helning. Da går det nok fint bare pass på at baby ligger det meste av tiden ikke vipp opp i helt sittestilling ennå :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 15.39):

Kan hen sitte med støtte? 

Er det sånn helt flat eller ergonomisk bagdel?

Vi byttet litt før 6 mnd selv om baby ikke kunne sitte selv uten støtte. Hun rullet og var generelt sterk i nakken. Vi støttet opp på sidene i starten og kjøpte minimizerpute som gjorde at hun lå bedre. 

Er den helt flat er det bare å bytte. Er den ergonomisk (som vår var) ville jeg passet på om baby sover lange dupper i vogna.

Sitter litt med støtte ja. Den blir nokså flat. Tenker at vi bruker den flat og så ser vi. Takk for svar 😊

Anonymkode: f4c28...bde

Skrevet

Så lenge sittedelen blir helt flat så er det helt greit å bruke den så lenge baby passer i selene, noe jeg vil tro at din gjør siden maksvekt for bag er nåde. :) 

Anonymkode: e7541...50a

Skrevet

Vi byttet etter 6 mnd, men vår ble helt flat da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...