AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #1 Skrevet 21. februar 2024 Fant ut at det er jo maksvekt på bagdelen på vogna 😅 Den har babyen oversteget med god margin. Er 5,5mnd og kan jo ikke sitte selv enda. Men ruller og styrer på. Er det på tide å bytte, tro? Hvilken retningslinje er viktigst? Anonymkode: f4c28...bde
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #2 Skrevet 21. februar 2024 Kan hen sitte med støtte? Er det sånn helt flat eller ergonomisk bagdel? Vi byttet litt før 6 mnd selv om baby ikke kunne sitte selv uten støtte. Hun rullet og var generelt sterk i nakken. Vi støttet opp på sidene i starten og kjøpte minimizerpute som gjorde at hun lå bedre. Er den helt flat er det bare å bytte. Er den ergonomisk (som vår var) ville jeg passet på om baby sover lange dupper i vogna. Anonymkode: 7eabe...a0d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #3 Skrevet 21. februar 2024 Men selv de ergonomiske kan man ofte vippe veldig langt bak da så baby såvidt har helning. Da går det nok fint bare pass på at baby ligger det meste av tiden ikke vipp opp i helt sittestilling ennå Anonymkode: 7eabe...a0d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 15.39): Kan hen sitte med støtte? Er det sånn helt flat eller ergonomisk bagdel? Vi byttet litt før 6 mnd selv om baby ikke kunne sitte selv uten støtte. Hun rullet og var generelt sterk i nakken. Vi støttet opp på sidene i starten og kjøpte minimizerpute som gjorde at hun lå bedre. Er den helt flat er det bare å bytte. Er den ergonomisk (som vår var) ville jeg passet på om baby sover lange dupper i vogna. Anonymkode: 7eabe...a0d Sitter litt med støtte ja. Den blir nokså flat. Tenker at vi bruker den flat og så ser vi. Takk for svar 😊 Anonymkode: f4c28...bde
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Så lenge sittedelen blir helt flat så er det helt greit å bruke den så lenge baby passer i selene, noe jeg vil tro at din gjør siden maksvekt for bag er nåde. Anonymkode: e7541...50a
Anonym6789 Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 Vi byttet etter 6 mnd, men vår ble helt flat da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå